Anadar12
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2017
- Mesaj Privat
Salut, ma numesc Florin si am o Corsa C 1.2 2002. Masina o detin din Ianuarie si momentan am probleme cu accelerarea. Adica masina porneste foarte greu(trebuie sa tin acceleratie la maxim ca sa porneasca) si dupa ce porneste nu se accelereaza deloc la rece. Daca e la 90 de grade urca pana la 1700.
Am problema asta de o luna si astazi dupa ce am schimbat calculatorul de injectie si a fost configurat a mers perfect pentru 10 KM, apoi in mijlocul intersectiei s-a aprins becul cu cheita din bord si a revenit la aceeasi problema.
Am cumparat de la dezmembrari o alta clapeta, dar nu arata deloc bine asa ca am schimbat-o si cea pe care am primit-o in schimb e in aceeasi stare.
Momentan ma gandesc sa cumpar o clapeta noua, pentru ca alta solutie nu mai gasesc.
Masina a fost pe la mai multi mecanici, si unul spunea ca e clapeta altul calculatorul.
A mai avut cineva problema asta ?
Multumesc
Am problema asta de o luna si astazi dupa ce am schimbat calculatorul de injectie si a fost configurat a mers perfect pentru 10 KM, apoi in mijlocul intersectiei s-a aprins becul cu cheita din bord si a revenit la aceeasi problema.
Am cumparat de la dezmembrari o alta clapeta, dar nu arata deloc bine asa ca am schimbat-o si cea pe care am primit-o in schimb e in aceeasi stare.
Momentan ma gandesc sa cumpar o clapeta noua, pentru ca alta solutie nu mai gasesc.
Masina a fost pe la mai multi mecanici, si unul spunea ca e clapeta altul calculatorul.
A mai avut cineva problema asta ?
Multumesc
Anadar12
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2017
- Mesaj Privat
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
Anadar12
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2017
- Mesaj Privat
Nu stiu ce sa zic, initial aveam probleme intermitente cu acelerarea si dupa cateva saptamani calculatorul nu mai dadea nici un semnal electric la clapeta.
Nu vroiam sa risc sa am aceeasi problema cu calculatorul de injectie, doar pentru ca nu am schimbat clapeta.
Am mai auzit de persoane care au avut acceasi problema, au schimbat ECU, fara a se uita la clapeta si s-a reprodus problema in scurt timp.
Nu vroiam sa risc sa am aceeasi problema cu calculatorul de injectie, doar pentru ca nu am schimbat clapeta.
Am mai auzit de persoane care au avut acceasi problema, au schimbat ECU, fara a se uita la clapeta si s-a reprodus problema in scurt timp.
Ciuapp
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
Salut! Am o corsa c an fabricatie 2002, motor 1.0. Daca tot au fost zilele aste libere am facut un drum mai lung in afara Bucurestiului. Consumul a fost de vis zic eu, 1009 Km cu 48 Litrii, drumul Sighisoara 9urci, cobori, urci...), la intoarcere am deviat 200 Km.
Am intrat pe A1 si am vrut sa "íi dau" dar ce sa dai ca mai mult de 120 Km cu 4000 de ture nu a vrut. Nu mai trece de 4000 de ture nici in ruptul capului in orice treapta de viteza ar fi.
Uleiul este amestec cu aditiv 2+2 si nivelul la a 3-a liniuta pe joja.
Care poate fi cauza? Eu m-am gandit la filtru benzina dar poate gresesc.
Am intrat pe A1 si am vrut sa "íi dau" dar ce sa dai ca mai mult de 120 Km cu 4000 de ture nu a vrut. Nu mai trece de 4000 de ture nici in ruptul capului in orice treapta de viteza ar fi.
Uleiul este amestec cu aditiv 2+2 si nivelul la a 3-a liniuta pe joja.
Care poate fi cauza? Eu m-am gandit la filtru benzina dar poate gresesc.
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Dupa manifestare, e mai putin probabil sa fie filtrul combustibil, presupunand ca ar fi infundat, nu ar fi posibil sa te limiteze intotdeauna la 4000rot/min, ti-ar face figuri si in alte regimuri de turatie, mai ales pe reprize, eu zic ca ar trebui sa te gandesti la alte cauze ...
Ceva coduri de eroare n-ai? O diagnoza n-ar strica ...
Ceva coduri de eroare n-ai? O diagnoza n-ar strica ...