axbz
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2016
- Mesaj Privat
Salut, am schimbat filtru de aer si am vazut ca mi s-a rupt o "paleta" de la "comutatorul" care dirijeaza pe unde trage aerul in carcasa, l-am blocat cu o sarma sa traga aer doar de langa motor, dar am vazut ca paletele sunt actionate cu ajutorul vacuumului si cand pornesc motorul blocheaza traseul care vine din bara si trage doar de langa motor, deci practic nu era nevoie sa-l blochez eu cu sarma pentru ca motorul oricum comuta singur in acea pozitie, acum eu am cateva nelamuriri:
1. de ce sunt doua trasee de aer daca motorul foloseste doar una?
2.ce aer este mai indicat sa traga, cald de la motor sau rece din exterior?
3. consumul/mersul motorul va fi afectat de paleta aia rupta?
4. ar trebuie sa schimb caracasa filtrului?
1. de ce sunt doua trasee de aer daca motorul foloseste doar una?
2.ce aer este mai indicat sa traga, cald de la motor sau rece din exterior?
3. consumul/mersul motorul va fi afectat de paleta aia rupta?
4. ar trebuie sa schimb caracasa filtrului?