shankitzu
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2014
- Mesaj Privat
Buna ziua, mi-am cumparat un Astra H 2007 1.9 150CP cu buton sport si suspensie ids+ are 149.xxx km reali. Am urmatoarele intrebari.
1.Cum se activeaza suspensia ids+? Cum functioneaza mai exact? Ce se intampla cu ea cand apesi butonul sport.
2.am auzit ca au probleme cu cutia de viteze, ce anume mai exact? Rulmentii din cutie?
V-am atasat si o poza cu bestia mea. Numai bine!
1.Cum se activeaza suspensia ids+? Cum functioneaza mai exact? Ce se intampla cu ea cand apesi butonul sport.
2.am auzit ca au probleme cu cutia de viteze, ce anume mai exact? Rulmentii din cutie?
V-am atasat si o poza cu bestia mea. Numai bine!
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Frumos exemplar!
Am sa-ti raspund punctual la intrebarile tale:
1. Legat de cum functioneaza suspensia pot sa-ti spun ca la apasarea butonului SPORT amortizoarele devin mai rgide, iar directia putin mai ferma. Cel mai bine iti dai seama de veleitatile sportive ale masinii, atunci cand esti pe viraje si/sau la viteze mai mari. In plus motorul va fii mai reponsiv. Nu-i creste puterea doar se ,,micsoreaza" cursa pedalei de acceleratie.
Butonul SPORT mai face un lucru important, mai ales pe timp de iarna, daca il tii apasat mai mult de 5 secunde se va dezactiva ESP-ul. In ceasurile de bord la odometeu iti va aparea scris esp off. Ca sa reactivezi ESP-ul apesi butonul SPORT si in odometru iti va scrie esp on.
2. Referitor la cat de fiabile sunt cutiile M32 eu zic ca este loterie. Din constructie rulmentii de la treapta a 6-ea nu sunt bine lubrifiati si pe deasupra sunt si subdimensionati. E o treaba de noroc cat te tin. In contrabalanta am vazut destule masini care au in jurul a 400k si nu au avut probleme la cutie, cel putin declarate
Bafta
Am sa-ti raspund punctual la intrebarile tale:
1. Legat de cum functioneaza suspensia pot sa-ti spun ca la apasarea butonului SPORT amortizoarele devin mai rgide, iar directia putin mai ferma. Cel mai bine iti dai seama de veleitatile sportive ale masinii, atunci cand esti pe viraje si/sau la viteze mai mari. In plus motorul va fii mai reponsiv. Nu-i creste puterea doar se ,,micsoreaza" cursa pedalei de acceleratie.
Butonul SPORT mai face un lucru important, mai ales pe timp de iarna, daca il tii apasat mai mult de 5 secunde se va dezactiva ESP-ul. In ceasurile de bord la odometeu iti va aparea scris esp off. Ca sa reactivezi ESP-ul apesi butonul SPORT si in odometru iti va scrie esp on.
2. Referitor la cat de fiabile sunt cutiile M32 eu zic ca este loterie. Din constructie rulmentii de la treapta a 6-ea nu sunt bine lubrifiati si pe deasupra sunt si subdimensionati. E o treaba de noroc cat te tin. In contrabalanta am vazut destule masini care au in jurul a 400k si nu au avut probleme la cutie, cel putin declarate
Bafta
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- nolob
- **
- 182 mesaje
- din 04 Oct 2010
- Astra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
nolob
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2010
- Mesaj Privat
Confirm ca masina e o bestie am una exact la fel din 2015, doar ca nu are sigla opc
Pina acum nu am detectat probleme la cutie, dar am schimbat ambreiajul, care se pare ca era cel original, si turbina, caci se crapase galeria. Am aflat cind am intrebat de unde vin gazele in habitaclu. Si urmeaza un injector.
Cit despre cutia de viteze, depinde unde mergi si cu ce viteza. Desi rapoartele sunt ceva mai scurte, totusi treapta a 5-a e suficienta pentru 100-120km/h.
Pina acum nu am detectat probleme la cutie, dar am schimbat ambreiajul, care se pare ca era cel original, si turbina, caci se crapase galeria. Am aflat cind am intrebat de unde vin gazele in habitaclu. Si urmeaza un injector.
Cit despre cutia de viteze, depinde unde mergi si cu ce viteza. Desi rapoartele sunt ceva mai scurte, totusi treapta a 5-a e suficienta pentru 100-120km/h.
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat