Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • allex817

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Salut! Poate cineva sa ma lamureasca in legatura cu acest sunet? Fasaitul apare doar cand eliberez ambreiajul; atunci cand este apasat nu se aude deloc, asa cum se poate observa in videoclip. Daca accelerez cu ambreiajul eliberat sunetul creste in intensitate. As aprecia parerile celor care s-au confruntat cu aceasta situatie. Multumesc!

https://youtube.com/watch?v=U6fG5BGrPII
Skip ads

  • allex817

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Orice parere e binevenita, baieti.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,029
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Inlocuieste kitul de ambreiaj. Dupa zgomot volanta e pe duca. La fel de bine poate fii si rulmentul de presiune.

Bafta
  • allex817

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Daca am inteles bine, rulmentul de presiune ar produce zgomote atunci cand ambreiajul este calcat, nu la debraiere ca in cazul meu.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,029
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Rulmentul de presiune cand este defect, produce zgomot doar cand nu este apasata pedala de ambreiaj.
Volanta pe de alta parte, isi diminueaza zgomotul atunci cand pedala de ambreiaj este apasata.
De accea ti-am prezentat ambele variante. Din filmilet nu puteam sa-mi dau seama in care dintre cele doua situatii se auzea zgomotul.

Bafta
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
,,A debraia " inseamna sa intrerupi legatura dintre motor si cutia de viteze, deci sa calci ambreiajul. Sunt de aceeasi parere cu TIAZ, problema este de la ambreiaj.
  • allex817

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Am inteles! Va multumesc pentru informatii. Concluzionez ca poate fi de vina ori volanta, ori rulmentul de presiune. Mentionez ca in mers nu se simte niciun fel de neregula, adica ambreiajul nu patineaza deloc, nu se aud caraieli sau trosnituri la cuplarea vitezelor, totul functioneaza in parametri normali.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Faptul ca nu patineaza inseamna ca discul mai merge o vreme, dar iti recomand inlocuirea intregului kit, deoarece manopera este destul de mare si pierzi jumatate de zi cu inlocuitul.
  • allex817

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2017

  • Mesaj Privat
O operatiune destul de costisitoaare dealtfel; din cate am vazut ar fi in jur de 3000 de lei doar kitul.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR