- ESiFlavianCroitoru
- OP
- 1 mesaje
- din 16 Mai 2017
ESiFlavianCroitoru
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2017
- Mesaj Privat
Hristos a înviat! Am un astra f din 96, motor GM x1.7DTL, 50 kw.
Am luat-o acum doi ani, cu 165000 km și pe unde am fost cu ea (la mecanici) fãrã sã le zic nimic, cam toți au zic cã mașina asta n-a fost plimbatã dupã cum aratã... de aici cred cã ar fi kilometrii reali (sunt optimist)
Mașina avea câteva probleme minore pe care le-am pus la punct, cu ajutorul lui Dumnezeu, dar:
- n-am schimbat niciodatã pânã acum distribuția (și nu știu când a fost schimbatã). Sã o schimb? Pompa de apã am schimbat-o anul trecut. Nu trebuie schimbatã iar, dacã merge, nu?
- se aude un sunet aiurea de la ambreiaj (când apãs pedala nu se mai aude) - cineva mi-a zis cã e rulmentul de presiune. Sã schimb tot kit-ul? (nu știu dacã a fost schimbat vreodatã, sau dacã da, când)
- consumã mult tare în oraș, cam 10-11 % deși i-am schimbat duzele la injectoare. Cred cã are probleme la pompa de injecție, catalizator, etc.. ce ar putea fi? în afara localitãții îmi ia 5%..
- nu mai indicã temperatura exterioarã. unde e situat senzorul?
- am rãmas fãrã lichid în vasul de expansiune la rãcire, fãrã sã se scurs pe undeva? Precizez cã o perioadã nu mi-a mers comutatorul la termocuplã și mi se cam încãlzea motorul când stãtea la relante.
- deși am schimba telescoapele toate și pivoții pe fațã, troncãne și se simte destul de tare când mai dau în vre-o groapã, delivelare...
- unde trebuie sã mã uit sã vãd dacã are sondã lambda?
- senzorul pentru presiunea uleiului unde se aflã (dacã are...)?
- întrebarea întrebãrilor: credeți cã dacã îmi iau un set de scule, aș putea sã o repar singur? Am un manual de reparație pentru ea, în care explicã bine ce trebuie fãcut, dar sunt anumite denumiri pe care nu le pricep.. E vreunul din voi care și-a reparat-o singur? Mulțumesc!
ar mai fi și altele, dar mi le aduc aminte pe parcurs.
Am luat-o acum doi ani, cu 165000 km și pe unde am fost cu ea (la mecanici) fãrã sã le zic nimic, cam toți au zic cã mașina asta n-a fost plimbatã dupã cum aratã... de aici cred cã ar fi kilometrii reali (sunt optimist)
Mașina avea câteva probleme minore pe care le-am pus la punct, cu ajutorul lui Dumnezeu, dar:
- n-am schimbat niciodatã pânã acum distribuția (și nu știu când a fost schimbatã). Sã o schimb? Pompa de apã am schimbat-o anul trecut. Nu trebuie schimbatã iar, dacã merge, nu?
- se aude un sunet aiurea de la ambreiaj (când apãs pedala nu se mai aude) - cineva mi-a zis cã e rulmentul de presiune. Sã schimb tot kit-ul? (nu știu dacã a fost schimbat vreodatã, sau dacã da, când)
- consumã mult tare în oraș, cam 10-11 % deși i-am schimbat duzele la injectoare. Cred cã are probleme la pompa de injecție, catalizator, etc.. ce ar putea fi? în afara localitãții îmi ia 5%..
- nu mai indicã temperatura exterioarã. unde e situat senzorul?
- am rãmas fãrã lichid în vasul de expansiune la rãcire, fãrã sã se scurs pe undeva? Precizez cã o perioadã nu mi-a mers comutatorul la termocuplã și mi se cam încãlzea motorul când stãtea la relante.
- deși am schimba telescoapele toate și pivoții pe fațã, troncãne și se simte destul de tare când mai dau în vre-o groapã, delivelare...
- unde trebuie sã mã uit sã vãd dacã are sondã lambda?
- senzorul pentru presiunea uleiului unde se aflã (dacã are...)?
- întrebarea întrebãrilor: credeți cã dacã îmi iau un set de scule, aș putea sã o repar singur? Am un manual de reparație pentru ea, în care explicã bine ce trebuie fãcut, dar sunt anumite denumiri pe care nu le pricep.. E vreunul din voi care și-a reparat-o singur? Mulțumesc!
ar mai fi și altele, dar mi le aduc aminte pe parcurs.
- bibu16v
- *******
- 6,852 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,852
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
N-ai spus cati km ai acum cu ea...
-intelept ar fi sa schimbi distributia(nu-ti doresti consecintele daca se rupe), mai ales ca nu ai o istorie a ei... se poate pastra pompa de apa ...
-daca vrei sa mai tii masina, o demontare a ambreiajului nu strica, ptr linistea sufletului, si inlocuiesti tot sau numai strictul necesar, tu decizi...
-o verificare a pompei de injectie ar fi de dorit...nu stiu de catalizator...
-senzorul de temperatura exterioara este plasat sub bara fata, in fata rotii stanga, o sa-l vezi tu, nu prea ai cum sa-l ratezi, daca te uiti atent, macar gaura din bara o sa vezi ...
-daca dispare constant, lichidul se scurge pe undeva ... ar fi bine sa afli...
-ar trebui sa verifici/schimbi bucsele brat si/sau flansele amortizor(cu tot cu rulmentul aferent);
-nu cred ca are;
-are, e plasat, se pare, pe langa racitorul de ulei;
-ma indoiesc(per global), dar, punctual, sunt unele lucruri pe care le poti face si singur, iti doresc succes oricum!
-intelept ar fi sa schimbi distributia(nu-ti doresti consecintele daca se rupe), mai ales ca nu ai o istorie a ei... se poate pastra pompa de apa ...
-daca vrei sa mai tii masina, o demontare a ambreiajului nu strica, ptr linistea sufletului, si inlocuiesti tot sau numai strictul necesar, tu decizi...
-o verificare a pompei de injectie ar fi de dorit...nu stiu de catalizator...
-senzorul de temperatura exterioara este plasat sub bara fata, in fata rotii stanga, o sa-l vezi tu, nu prea ai cum sa-l ratezi, daca te uiti atent, macar gaura din bara o sa vezi ...
-daca dispare constant, lichidul se scurge pe undeva ... ar fi bine sa afli...
-ar trebui sa verifici/schimbi bucsele brat si/sau flansele amortizor(cu tot cu rulmentul aferent);
-nu cred ca are;
-are, e plasat, se pare, pe langa racitorul de ulei;
-ma indoiesc(per global), dar, punctual, sunt unele lucruri pe care le poti face si singur, iti doresc succes oricum!