- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
lvio
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Arges
- Masina: Meriva 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2015
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
lvio
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Arges
- Masina: Meriva 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2015
- Mesaj Privat
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
lvio
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Arges
- Masina: Meriva 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2015
- Mesaj Privat
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
Am schimbat debitmetrul cu unul s.h., original, Bosch ºi masina merge normal, fãrã erori, fãrã martori aprinși în bord.
Dupã schimb chiar dacã borna (-) a bateriei a fost scoasã timp de câteva ore, eroarea 0100 era prezenta și dupã cca.3-4 min. de la pornire motorul s-a oprit (a scãzut drastic turația și gata). La punerea contactului martorul "mașinuța" nu se stingea la câteva secunde ci abia dupã pornire. A urmat o noua resetare ECU și totul a decurs normal
Dupã schimb chiar dacã borna (-) a bateriei a fost scoasã timp de câteva ore, eroarea 0100 era prezenta și dupã cca.3-4 min. de la pornire motorul s-a oprit (a scãzut drastic turația și gata). La punerea contactului martorul "mașinuța" nu se stingea la câteva secunde ci abia dupã pornire. A urmat o noua resetare ECU și totul a decurs normal
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
Era prea frumos sa fie adevãrat. Dupã un drum lung fãrã probleme și staționare vreo doua zile, imediat cum am plecat la drum a apãrut P0170 și mai nou P0130 (fãrã 0170). La pornire se tureaza la peste 2500 rot./min apoi ralanti-ul scade f.mult, practic motorul sta sa moarã, plec la drum și turometrul o ia razna (când sunt cu schimbatorul de viteze pe liber), martorul abgas-exhaust s-a aprins dar pot circula aproape normal cãci imediat ce se încãlzește motorul ralanti-ul sta stabil, ridicat însã cam pe la 900 rot/min. Suspectez sonda de oxigen sau aer fals. Resetare ECU am fãcut la greu. Eroarea asta, P0130 apare ca din senin, dupã resetare, la cel mai scurt drum , chiar și fãrã martor aprins în bord. Dacã aveți un sfat bun sunt receptiv. Chiar dacã am plãtit un debitmetru s.h. posibil defect, cu posibilitate de retur, având în vedere costul transportului (34 lei la primire și cred ca alți 34 la returnare m-am prins repede ca firma aia de dezmembrãri face bani mai mult pe serviciile de curierat. Aștept sugestii!
- vpreda2003
- **
- 174 mesaje
- din 12 Aug 2007
- Vectra 2002 Z22SE
- Bucuresti
vpreda2003
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2007
- Mesaj Privat
Va salut,
Detin printre altele si o Corsa D, Z12XEP, din 2008. Are doar 30000 de km, reali. Cumparata de la un domn in vasta, care a tinut-o mai mult in garaj. Uneori simt ca nu trage mai deloc. Alteori, dupa ce ma umple de nervi, ii aplic o alergare zdravana pe autostrada, tinuta numai in treapta a III-a si a IV pana la limitare si isi revine pentru cateva zile. Zici ca-i alta masina. Apoi iarasi apare problema. Suspectez senzorul MAF sau valva EGR. Nu am niciun martor aprins, motorul merge rotund, porneste la cheie. De unde pot afla si eu exact parametrii de functionare ai acestui motor, pentru a compara cu o diagnoza in mers? Valori MAF, O2, amestec etc.
Multumesc anticipat!
Detin printre altele si o Corsa D, Z12XEP, din 2008. Are doar 30000 de km, reali. Cumparata de la un domn in vasta, care a tinut-o mai mult in garaj. Uneori simt ca nu trage mai deloc. Alteori, dupa ce ma umple de nervi, ii aplic o alergare zdravana pe autostrada, tinuta numai in treapta a III-a si a IV pana la limitare si isi revine pentru cateva zile. Zici ca-i alta masina. Apoi iarasi apare problema. Suspectez senzorul MAF sau valva EGR. Nu am niciun martor aprins, motorul merge rotund, porneste la cheie. De unde pot afla si eu exact parametrii de functionare ai acestui motor, pentru a compara cu o diagnoza in mers? Valori MAF, O2, amestec etc.
Multumesc anticipat!
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
- vpreda2003
- **
- 174 mesaje
- din 12 Aug 2007
- Vectra 2002 Z22SE
- Bucuresti
vpreda2003
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2007
- Mesaj Privat
ccrys
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2014
- Mesaj Privat
Dupa ce am curatat clapeta,am pus o la loc si cand o pornesc imi moare motorul.Daca scot mufa de la sonda lambda/debitmetru merge perfect.
Masuratori:
pin 2 ( B+) si sasiu 12V
2 (B+) si 3 (GND) 12V.
pin 4 si sasiu 5.02V
Motor pornit: ''pin 5 trebuie sa gasim o tensiune DC 1-5V " Inainte sa accelerez am 0 ,apoi maxim 1.4V si moare motorul.
Masuratori:
pin 2 ( B+) si sasiu 12V
2 (B+) si 3 (GND) 12V.
pin 4 si sasiu 5.02V
Motor pornit: ''pin 5 trebuie sa gasim o tensiune DC 1-5V " Inainte sa accelerez am 0 ,apoi maxim 1.4V si moare motorul.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
ccrys
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2014
- Mesaj Privat
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
ccrys
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2014
- Mesaj Privat
Am probat cu un debitmetru nou Bosch cod 0280218119 care e insa pt corsa 2003 motor 44kw in loc de 43kw cat e al meu (z10xe 2001).
Nu s-a mai oprit motorul ,n-a mers pt 2-3 secunde acceleratia dar si-a revenit.
Acum ca stiu ca este debitmetrul de vina va intreb: merita sa dau 200lei pe acest Bosch sau o sa am probleme?
Am inteles ca nu e indicat decat cel original dar nu dau 450lei nici mort.
Dilema este Topran compatibil sau acest Bosch la 200lei nou?
Nu s-a mai oprit motorul ,n-a mers pt 2-3 secunde acceleratia dar si-a revenit.
Acum ca stiu ca este debitmetrul de vina va intreb: merita sa dau 200lei pe acest Bosch sau o sa am probleme?
Am inteles ca nu e indicat decat cel original dar nu dau 450lei nici mort.
Dilema este Topran compatibil sau acest Bosch la 200lei nou?
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
ccrys
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2014
- Mesaj Privat
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
@ccrys, eu zic sã-ti cumperi un debitmetru de aceeasi marcã si cu acelasi cod ca si cel original, de pe masina ta. Cu putinã rãbdare îl gãsesti. La 50 lei, desigur, nu la 200... Eu am pus botu' la un vânzãtor de pe net si am platit 135 lei, cu tot cu transport ce-i drept. Defect... Am gãsit apoi cu 50 lei la 3 km de casã. În Bucuresti am vãzut o grãmadã de debitmetre Bosch la 50 lei. Merita sa faci un drum cu masina pânã la vânzãtor pentru a proba functionalitatea. Dupã ce-l montezi nu trebuie sa ai cod de eroare stocat sau martor aprins in bord.