Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • marianmanu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Victorie.... Am demontat egr-ul, l-am curãțat pânã au etanșate supapele (am pus benzina in el și nu mai scapa nici o picãturã). Am pus testerul pentru ștergerea erorilor și gata. Mașina merge bine, nu mai scoate fum deloc, motorul trage foarte bine.
Skip ads

  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Ma bucur ca ai rezolvat ieftin.
  • PIonut497

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2012 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Salutari nu stiu daca ai rezolvat intre timp dar eroarea aia o am si eu la un astra j 17 cdti si vine de la sonda lambda pe decelerare
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Vezi ca incurci borcanele.
Tu ai P2297, iar aici se discuta de P2279.
  • marianmanu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Codul meu de eroare in bord ECN227911
  • AAlex589

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Salutare,am un Astra H z19 DT, și de ceva vreme puterea la turații mai mici de 2500rpm era foarte micã. Urmând sã îmi aparã "Intake Air System Leak". Dupã apariția codului de eroare,abia mai pleca mașina de pe loc.
Simptomele erau: lipsa puterii(dupã o anumitã turație care nu era aceeași prindea putere ca și când nu ar avea nicio problemã) și motorul de oprea zgomotos.

Dupã ce am citit ce ați scris pe aici, am obturat EGR fizic,cu doua tãblițe, dar am lãsat mufa conectatã. S-a schimbat total mersul mașinii,are putere,motorul de oprește lin,consumul pare același la prima vedere. A apãrut eroarea P0400 cum era și normal,dar nimic altceva pe lângã.

Întrebarea ar fi: este vreo problemã dacã circul cu mașina cu EGR obturat? Se poate strica altceva din cauza obturãrii lui?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Da o gaura in tabla si o sa iti disparã si eroarea.
  • AAlex589

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Mulțumesc pentru rãspuns Daniel, sã le gãuresc pe ambele ? Gaura sã fie mai mare,mai micã?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
O gaura de 8 mm ar trebui sa ajunga.
  • marianmanu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Din cate știu eu dupã ce obturezi egr-ul ar trebui sa pui un tester și sã il elimini din soft. Nu știu dacã dând gauri in tãblițele de obturare se poate rezolva ceva. Gazele or sa circule ca și înainte de obturare spre admisie.
  • AAlex589

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2017

  • Mesaj Privat
M-am plimbat azi mai mult,aproximativ 80 km, mașina de comportã bine, consumul e același, mâine voi face gãurile in tãblițele alea, sã scap și de eroarea de pe bord. Oricum,voi comanda un nou EGR, dar in 2-3 sãptãmâni,cã acum nu e buget pentru el.
  • AAlex589

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Marian, vedem mâine dupã ce le gãuresc, așa cum a zis Daniel. Am vãzut mai sus cã ai curãțat egr-ul și merge foarte bine,la fel am fãcut și eu de 2 ori,mergea foarte bine vreo 1000 km,apoi era iar "leșinatã". Acum nu o recunosc,merge prea bine Smile) Dar vreau sa îi pun EGR nou, bãnuiesc cã cei care l-au montat,nu l-au montat degeaba
  • marianmanu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Eu am vorbit cu un mecanic care de ocupa doar de opel. Mi-a spus cã el nu este de acord cu înlocuirea egr-ului din cauza costului . Dupã blindare și anulare din soft nu o sa mai ai niciodatã probleme din cauza lui. Daca il înlocuiești o sa meargã pânã de strica și din nou aceleași probleme. Cautã discuții,aici pe forum, despre rolul și necesitatea lui .
  • AAlex589

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Da,am citit... si EGR care e montat a mai fost schimbat,nu e original,voi incerca ambele variante,le gãuresc pe cele pe care le-am pus si mai fac încã o pereche de tãblite mai finisate fãrã gãuri. Cu eliminarea din soft e mai greu...testerul meu nu cred cã stie asa ceva. Dar,sunt multumit de felul în care merge masina,e cu totul alta.
Putin offtopic, asta am gãsit în galeria de admisie si carcasa clapetei de acceleratie,lucruri pentru care cred cã tot EGR e vinovat.
În ultima poza e clapeta de accelerație dupã ce am.scos toatã funinginea din orificiul ãla aproape înfundat.

  • marianmanu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Încearcã un alt tester (opcom). Costa cam 100 euro lucrarea. Clapetele din galeria de admisie mai lucreazã?
  • marianmanu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Nu știu cât de greu de demonteazã galeria de admisie la 1.9 . Dar la ce am vãzut cã a fost în clapeta de accelerație cred cã și galeria este plina. În poze cred cã ai doar țeavã de legãturã dintre clapeta și galerie.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
G-ul meu are 16 ani cu egr original: nu vad motive de anulare. Trebuie curãțat din cand in cand si atat.
Daca se strica, cea mai simplã treaba e cu tabla gãurita.
  • AAlex589

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Salutare,nu am reusit sa gauresc tablitele luni pt ca am gasit masina lovita in parcare si am fost nevoit sa o duc la vopsit...ghinion (Iohannis) Smile
Una peste alta,am facut cele doua gauri, am sters eroarea de la bord, dar apare doar cand sunt in frana de motor, iar cand accelerez se stinge / voi incerca sa fac o gaura mai mica, cea pe care am facut-o e de 6mm.
Problema ar fi faptul ca a revenit oprirea mai zgomotoasa a motorului. In schimb are putere asa cum ar trebui sa fie si acceleratia este mai "finã" fata de atunci cand EGR e complet obturat.
Multumesc tuturor pentru sfaturi, o sa va tin la curent cu ce mai rezolv intre timp,oricum,saptamana viitoare vreau sa comand egr nou,nu imi place cu el obturat complet pt ca acceleratia raspunde oarecum prea "violent" si decelerarea e la fel.
  • catajudea77

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salutare Tuturor,
Am un Opel Astra 1.7 CDTI, motor Z17DTH - Problema rezolvata
De multa vreme ma zbat si eu cu aceasta problema, acum 2 ani am inlocuit si turbo si tot degeaba, am bagat masina in service sa imi curete si EGR-ul, a mers bine cat a mers si tot la fel (ma limita la 3000 rot/min). Dupa aia am aflat ca cel care mi-a curatat EGR-ul nu a facut-o ca la carte, doar superficial.
Anul asta am bagat-o din nou dar la alt mecanic pentru o curatare de EGR. Am stat langa el sa vad ce si cum face.
EGR-ul la curatat cu Spray Carburol sau daca nu gasiti luati ceva similar.
Deci fratilor daca vreti sa fie curatat EGR-ul ca la carte atunci trebuie sa va faceti timp si sa stati langa ea.
Trebuie sa desfaca si partea electrica cu bobina sa curete si pistonasul ala, la mine mergea foarte greu, pe langa kilogramul de mizerie ce l-am avut in EGR.
Mai mult de atat si cele doua gauri din corpul de sus, care face legatura cu partea de jos de la EGR, erau astupate de mizerie.
Vreau sa va spun ca acum parca conduc alta masina, nu imi vine sa cred ce diferenta de putere poate impacta aceasta mizerie din EGR.
Pe langa asta daca dispuneti de timp si bani nu ezitati sa:
- curatati admisia, verificare etanseitate admisie
- verificarea tuturor furtunelor sa nu fie crapate sau coapte,
- cutatat catalizatorul,
- verificat turbo,
- etc.
Sper ca v-am fost de ajutor cu aceste informatii si doresc sa va rezolvati problemele.
Drive safely.
  • st.alexx

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Totuși a rezolvat cineva problema asta ?
O am și eu la mașina a mea...am citit tot topicul,nimic concret,a rezolvat cineva ? 🙁
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR