DaNNy1507
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2005 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2015
- Mesaj Privat
Salut colegi, am si eu o idee in cap si vreau cateva pareri...as vrea sa cresc putin puterea unui z18xe (125cp)
*As vrea sa incep cu admisia si m-am gandit la urmatoarele:
1. Un filtru de aer conic K&N, direct, cu priza de aer din grila + o priza suplimentara pe capota( o gaura in capota cu o masca draguta sa directioneze aerul)
2.Tubulatura, as vrea sa fie de inox (are aspect si cred ca nu se va incalzi prea tare din cauza prizei din capota)
3.Aici am o intrebare: Am vazut ca exista un tip de admisie numita Mantzel , pentru Corsa si Tigra, daca imi puteti spune si mie cum se numeste sau daca exista pt z18xe si unde gasesc.
*Urmeaza o resoftare, am primit cateva sugestii pentru EDS-Service, daca aveti alte pareri, ascult.
*Si ultima, dar nu cea din urma, evacuarea..
1.Galeria sau "serpisorii" , sa fie inlocuita cu una mai mare, iar in continuare, un catalizator "sport" si o finala , la care inca nu m-am hotarat ( tubulatura de evacuare, de la galerie la finala, normal ca si ea va fi marita).
Astept pareri..
Cam la cati CP credeti ca voi ajunge cu asta?
Multumesc!
*As vrea sa incep cu admisia si m-am gandit la urmatoarele:
1. Un filtru de aer conic K&N, direct, cu priza de aer din grila + o priza suplimentara pe capota( o gaura in capota cu o masca draguta sa directioneze aerul)
2.Tubulatura, as vrea sa fie de inox (are aspect si cred ca nu se va incalzi prea tare din cauza prizei din capota)
3.Aici am o intrebare: Am vazut ca exista un tip de admisie numita Mantzel , pentru Corsa si Tigra, daca imi puteti spune si mie cum se numeste sau daca exista pt z18xe si unde gasesc.
*Urmeaza o resoftare, am primit cateva sugestii pentru EDS-Service, daca aveti alte pareri, ascult.
*Si ultima, dar nu cea din urma, evacuarea..
1.Galeria sau "serpisorii" , sa fie inlocuita cu una mai mare, iar in continuare, un catalizator "sport" si o finala , la care inca nu m-am hotarat ( tubulatura de evacuare, de la galerie la finala, normal ca si ea va fi marita).
Astept pareri..
Cam la cati CP credeti ca voi ajunge cu asta?
Multumesc!
- sandu_race
- **
- 459 mesaje
- din 02 Mar 2008
- Vectra 1996 x16xel
- Alta tara
sandu_race
- Mesaje scrise: 459
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2008
- Mesaj Privat
Salutare ! Nu sunt ezat-ezat in masura sa dau detalii dar parerea mea e ca investitia nu se justifica , filtrul sport , serpisorii si evacuarea adauga teoretic cativa caluti ( cred ca doar teoretic ) , resoftarea misca real treaba daca e facuta unde trebuie ( te-ai orientat exact unde trebuie , EDS-ul chiar stie cu ce se mananca )
Daca faci miscarea cu filtrul de aer si evacuarea , incearca si ceva pe lagaleria de admisie ( am vazut ca lustruirea-polisharea traseului pe unde trece aerul mareste oarecum flow-ul aerului pe acolo ) desi nu cred ca scoti vreo racheta din z18xe , mai bine ardei un C20LET cu tot ce trebuie ( updateaza internele si pune o turbina sanatoasa , balanseaza bine tot si ai rezolvat cu puterea.
Parerea mea e ca z18xe este cel mai fasnet motor de pe Vectra b ( daca e in mintile lui ) .Mai asteapta sfaturi , sigur primesti informatiile necesare de la doctori in domeniu , eu imi dau doar cu parerea .
Daca faci miscarea cu filtrul de aer si evacuarea , incearca si ceva pe lagaleria de admisie ( am vazut ca lustruirea-polisharea traseului pe unde trece aerul mareste oarecum flow-ul aerului pe acolo ) desi nu cred ca scoti vreo racheta din z18xe , mai bine ardei un C20LET cu tot ce trebuie ( updateaza internele si pune o turbina sanatoasa , balanseaza bine tot si ai rezolvat cu puterea.
Parerea mea e ca z18xe este cel mai fasnet motor de pe Vectra b ( daca e in mintile lui ) .Mai asteapta sfaturi , sigur primesti informatiile necesare de la doctori in domeniu , eu imi dau doar cu parerea .