- hmalex87
- OP
- 364 mesaje
- din 22 Nov 2008
- Meriva 2005 z17dth
- Vrancea
hmalex87
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Vrancea
- Masina: Meriva 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2008
- Mesaj Privat
Salutare, am o mica problema cu stergatorul spate, a functionat perfect pana ieri, cand s-a suparat si nu mai face cursa completa, practic se opreste unde vrea muschiul lui, de cele mai multe ori pe mijloc sau la 45 de grade dreapta sau stanga. Cand actionez spalatorul face cursa completa de cateva ori dar se opreste tot aiurea. Masina in cauza este un opel meriva z17dth din 2005. Ma gandesc ca o fi vreun releu, am gasit pe google pe unde se afla cutia cu relee dar nu am gasit pe nicaieri si o schema cu acestea, in plus cutia cu relee se afla in cel mai nefericit loc undeva sub parbriz ascuns aiurea zic eu si e cam greu sa le scot pe toate si sa le verific ca sigur nu le mai pun cum trebuie inapoi.( din seria unde punem calculatorul, il punem pe motor un loc plin de vibratii si caldura, unde punem cutia cu relee o punem la mama draq sa n-o gasesca nimeni doar releele nu se strica niciodata ) Vreun sfat ceva
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut,
in plus fata de ce a zis colegul @bibu16v poti verifica sa nu ai vreun fir rupt in burduful de cauciuc de la haion ,pe unde trec firele spre geam.
Dupa cum stiu eu la motorasul de la stergatoare trebuie sa ai in mufa un plus permanent care alaturi de angrenajul mecanic de care vorbeste colegul mai sus asigura revenirea stergatorului mereu in pozitia de 0.
Angrenajul mecanic este un fel de contact in forma de spira si daca nu ai plus permanent pe el sau e angrenajul defect si nu face contact, motorasul ramine in pozitia in care il prinzi cind opresti maneta.
Daca nu e firul rupt si tot nu ai curent vezi de unde trebuie sa vina plusul.
Vezi si sa nu se fi slabit din piulita care stringe stergatorul pe axul motorasului.
in plus fata de ce a zis colegul @bibu16v poti verifica sa nu ai vreun fir rupt in burduful de cauciuc de la haion ,pe unde trec firele spre geam.
Dupa cum stiu eu la motorasul de la stergatoare trebuie sa ai in mufa un plus permanent care alaturi de angrenajul mecanic de care vorbeste colegul mai sus asigura revenirea stergatorului mereu in pozitia de 0.
Angrenajul mecanic este un fel de contact in forma de spira si daca nu ai plus permanent pe el sau e angrenajul defect si nu face contact, motorasul ramine in pozitia in care il prinzi cind opresti maneta.
Daca nu e firul rupt si tot nu ai curent vezi de unde trebuie sa vina plusul.
Vezi si sa nu se fi slabit din piulita care stringe stergatorul pe axul motorasului.
- hmalex87
- OP
- 364 mesaje
- din 22 Nov 2008
- Meriva 2005 z17dth
- Vrancea
hmalex87
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Vrancea
- Masina: Meriva 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2008
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat