Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Racareanu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Buna seara.. Am un Opel Astra G 2.0 DTI 16V si pot spune ca as avea 2 probleme majore la ea...

1. Prima problema mi se dezamorseaza Pompa si porneste greu dar porneste greu acum de cand a venit iarna,vara daca o tineam putin accelerata imi pornea imediat dar dupa ce i`am pus o supapa unisenspe tur din aia de poti amorsa pompa inainte de filtru de motorina de cand a venit iarna imi porneste greu...daca sta mai multe zile imi porneste doar cu spray la filtru sau in unele cazuri eu ii dau la automat si alticineva imi da la pompita in rest toate bune.!

2. A doua problema este cand ajung la 120km/h in treapta a 5 mi se aprinde becu ala portocaliu "ca un motor" si imi da in nas,nu se mai accelereaza deloc si nu trece peste 120 km/h exact cum nu ar mai merge turbo,trebuie sa opresc motorul pt cateva secunde si sa il pornesc sa imi dispara becu acela...si acelasi lucru imi face cand trec de 3.000 de totatii!! Subliniez Ca acel bec se aprinde cand las masina la u turatie fixa dar cand ii apas putin acceleratie se stinge si tot asa dar cand fac ce am precizat mai sus nu se mai stinge deloc doar daca opresc motorul

Masina are 160.000 de mii de km , Masina a fost pusa si pe tester si nu a avut absolut nici o erroare acum daca testerul ala a fost bun!
Skip ads

  • Racareanu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu ma poate ajuta nimeni?
  • mariano

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Functia "cauta " te poate ajuta mai bine decat oricine.
In rest se vede clar ca ai probleme cu dezamorsarea - elimina pentru catva timp filtrul clasic - eu asa am facut si acum merg cu un filtru clasic de carburant care l-am mufat la conducte prin 2 bucatele de furtun de cauciuc.
Apoi cauta sa gasesti cauza principala a dezamorsarii.
Cauzele pot fi multiple.....
Verifica apoi valva EGR - curata daca este cazul datr verifica si furtunele de vacum si prinderile acestora.
  • nicolae_

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Racareanu a scris:Buna seara.. Am un Opel Astra G 2.0 DTI 16V si pot spune ca as avea 2 probleme majore la ea...

1. Prima problema mi se dezamorseaza Pompa si porneste greu dar porneste greu acum de cand a venit iarna,vara daca o tineam putin accelerata imi pornea imediat dar dupa ce i`am pus o supapa unisenspe tur din aia de poti amorsa pompa inainte de filtru de motorina de cand a venit iarna imi porneste greu...daca sta mai multe zile imi porneste doar cu spray la filtru sau in unele cazuri eu ii dau la automat si alticineva imi da la pompita in rest toate bune.!

2. A doua problema este cand ajung la 120km/h in treapta a 5 mi se aprinde becu ala portocaliu "ca un motor" si imi da in nas,nu se mai accelereaza deloc si nu trece peste 120 km/h exact cum nu ar mai merge turbo,trebuie sa opresc motorul pt cateva secunde si sa il pornesc sa imi dispara becu acela...si acelasi lucru imi face cand trec de 3.000 de totatii!! Subliniez Ca acel bec se aprinde cand las masina la u turatie fixa dar cand ii apas putin acceleratie se stinge si tot asa dar cand fac ce am precizat mai sus nu se mai stinge deloc doar daca opresc motorul

Masina are 160.000 de mii de km , Masina a fost pusa si pe tester si nu a avut absolut nici o erroare acum daca testerul ala a fost bun!
salut . si eu am avut problemele astea,cand se aprinde becul portocaliu cu semnul motor si nu are putere [ nu fuge ]. nu trece de 3000 de ture eu am schimbat multe pana am aflat cauza.este supapa de aer electronica...!!!..care controleaza debitul de aer.la tine consumul este aproape dublu acum .pentru punctul 1 si eu am aceasi problema prima pornire dimineata nu porneste la prima cheie.cauze sunt multe .
  • Racareanu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Imi poate explica careva unde pot gasi egr ca nu prea stiu mare lucru pe la motoarele astea insa ma pricep cat de cat la mecanica...si furtunele de la vacum!?


SI masina nu consuma deloc mult sincer sa fiu am facut cu ea 750 de km cu motorina de 2 mil si motorina era 54 de mii -Craiova-Transfagarasan-sibiu-ramnicu valcea-rg.jiu- deci am avut un consum destul de bun mai mult de 5 in afara nu imi ia.


Masina este fabricata in 2000
  • dew

  • Mesaje scrise: 1,077
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut, nu ai erori pe tester pentru ca nu il pui cand ai cheia aprinsa, o pui pe pilot la 120 km/h, opresti fara sa iei contactul si pui testeru, o sa ai:
P0400 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
(03) - Not present

P0190 - Mechanical Fault in Fuel System (Partial Load)
(0B) - Present

P0400 e de la EGR(supapa neagra si rotunda de sub capacul de plastic de pe motor), cu alte cuvinte e de vina electrovalva lui care e langa baterie, oricum nici o curatare a EGR nu strica
P0190 e de la pistonasul de avans al pompei de injectie, dar sa nu fii surprins daca ai vreun furtun de la turbo crapat, pe transalpina am spart si eu unu din ele:))

iar legat de dezamorsare, inainte de a banui pompa de injectie, desi nu e exclus daca zici ca e din 2000 si km aia sigur nu ii are, schimba garniturile la filtru de motorina si furtunasele de retur si mai apoi o-ringurile de la injectoare

daca nu te descurci, poate ne putem intalni sa ii dam de cap
  • Racareanu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Am fost cu ea la mecanic...Mi`a dat mufa jos de la debimetru de aer si sta becu aprins nu se mai stinge deloc si daca baga mufa se stinge...dar nu cred ca ar fi debimetru de aer...azi i`am dat si EGR jos si l`am curatat bine ca era pe el de ziceai ca e caneala dar nimik tot asa face...nu stiu ce mama ei sa ii mai fac ca nu am mai vazut masina atat de proasta...pompa injectie electronica,injectoare electronice totul pe ea electronic! si azi surpriza placa de presiune sau rulmentul imi face galagie se aude o bataie mai usoara jos acolo la motor cand calc ambreajul nu se mai aude...ii dau foc pana la urma!


si inca o chestie...imi sta becul stins...ii strang cu mana nu de tot furtunul de la turbo si nu se accelereaza mai mult de 2000de rot,normal ala cand o accelerez si intra turbo sa se unfle...
  • dew

  • Mesaje scrise: 1,077
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2008

  • Mesaj Privat
fara suparare, dar cand toata lumea iti zice de electrovalve si furtune tu scoti mufa de la debimetru, adica stiu ca orice carpaci de "mecanic" face asta sa-ti ia ochii si implicit banii, dar iti garantez ca nu iti va rezolva masina unu din ala si tot o sa continui sa spui ca e proasta
daca nu stii despre ce vorbim, desi ai spus ca te pricepi la mecanica, intreaba si iti vom pune poze sa stii la ce sa umbli


ti-am incadrat cu galben furnasele de vacuum, rosu electrovalva si vis a vis de deamorsare garniturile de la filtru de motorina

daca zici ca nu iti umfla furtunul care duce la intercooler 90% ai spart furtunasul de vaccum de sub capacul de plastic al motorului
  • Racareanu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2012

  • Mesaj Privat
oo ms mult de tot,maine la prima ora ma apuc de desfacut...dar furtunasele alea si electrovalva cu ce le pot curatii...si daca imi poti explica mai multe de treaba cu turbo asta ce furtun ar fi crapat...unde se afla mai exact...ca am dat acel capac de plastic jos si sunt mai multe acolo!
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salut, in mod cert nu iti lucreaza electrovalva de la turbina, verifica dacai ai tija de la wastegate trasa la maxim, e undeva langa turbina in partea stanga. Electrovalva e situata langa debitmetru si are 2 furtunase ce intra respectiv iese din ea deci IN si OUT, pe OUT trebuie sa faca vacuum permanent cu motorul pornit deci tija de la turbina e trasa si lucreaza corespunzator(poate sa si agate undeva si deaia nu vine in pozitia corecta). Mai poti deasemenea verifica si curata senzorul de boost de pe admisie. O sa il vezi prins intr-un surub de capacul de la admisie cel in care se mufeaza furtunul mare cel vine de la intercooler(ala ce trebuie sa se umfle cand turezi). numa bine!
  • tim tim

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Buna seara! E cineva pe aici? Am si eu o intrebare, pot schimba calculatorul de la pompa de pe masina mea cu partea mecanica de la alta pompa?ambele fiind de astra g 2.0 multam
  • YCarnavel

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2017

  • Mesaj Privat
salut colegi
Am un opel astra g 2.0 dti din 2003 am o mica problema mi-am schimbat ventilatoru de la aeroterma si pe treapta a 4 am o vibratie . Imi puteti spune din ce cauza ?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
tim tim a scris:Buna seara! E cineva pe aici? Am si eu o intrebare, pot schimba calculatorul de la pompa de pe masina mea cu partea mecanica de la alta pompa?ambele fiind de astra g 2.0 multam


da, poti si nu trebuie rescriere de soft. Poti inclusiv schimba pompa cu totul daca are acelasi cod la final...
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
YCarnavel a scris:salut colegi
Am un opel astra g 2.0 dti din 2003 am o mica problema mi-am schimbat ventilatoru de la aeroterma si pe treapta a 4 am o vibratie . Imi puteti spune din ce cauza ?


nu cred ca iti poate spune nimeni de aici asa ceva fara sa fie acolo de fata sa vada ce se aude si cum. verifica sa nu fi uitat un surub nestrans, verifica daca pe ventilatorul nou exista table de echilibrare si asa mai departe...
  • FPinzariu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Racareanu a scris:Nu ma poate ajuta nimeni?
am avut si eu probleme cu acel semn...este pentru supapa egr.......am gasit in furtunasul care ine de la electro-valva in cotul de plastic un surub ,asta nu am inteles de ce,mi-a explicat mecanicul cacineva a facut asta pentru ca membrana supapei egr era sparta si a obturat-o,am schimbat supapa am scos surubul si acum nu mai am probleme
  • RRobyRoby

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2018

  • Mesaj Privat
buna ziua am si eu o problema la un opel astra g 2.0 dti nu se mai tureaza imi sta martorul motor aprins la relanti iar daca apas acceleratia se stinge am curatat egr si tot asa ce asi putea face va multumesc
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Faci o diagnoza si afli cauza reala a problemei...!
  • C9467

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Salut ! Am un Opel astra g 2.0 diesel ! Problema este ca deseori la frig pornea însã mai greu ! Crezând ca este de la furtunasele de retur le am schimbat și acum nu mai pornește deloc !invarte da la un moment dat parca nu mai are putere sa învârtã . Am încercat cu Alta baterie buna însã rãsucesc cheia in contact doar odatã și dupã ca și cum nu mai are curent putere sa învârtã ! La fel și prin cabluri ,de la alta mașina. De la ce crede ți ca este ?o fi bateria problema ? Am mãsurat tensiunea sa și îmi indica 12.23
  • C9467

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Pentru a doua problema la mine a fost debitmetrul de aer sau poți schimba doar senzorul ! Am luat de la dezmembrãri unul de pe o mașina benzinara și merge și cu ãla însã l am schimbat cu unul pentru disel.acum nu am probleme decât cu pornirea iarna
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
''Contul & Profilul tau

1. Este indicat ca profilul tau sa fie completat in intregime, inclusiv modelul, anul si codul motor. ''...,altfel,pentru mine esti ca si inexistent!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR