Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  • soso1130

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2013 a17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2016

  • Mesaj Privat
A schimbat cineva senzorul de temperatura DPF?
Skip ads

  • TBolocan

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Salut. Sunt posesorul unui Opel Zafira B din 2006 cu motor 1,9 CDTI, 120CP. De aprox. 3 luni i-mi apar, periodic, urmatoarele erori. La una din ele am inteles ca ar fi vorba de un modul amplasat in spatele volanului (sper sa nu gresesc), iar la cealalta eroare se pare ca e filtrul de particule. Un sfat, daca se poate, va rog. Multumesc anticipat
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
P1901 inseamna ca e defect senzorul de presiune al DPF (filtru de particule)
P1614 apare cand modulul CIM din volan este defect. Cu timpul , daca defectiunea persista, se agraveaza si de regula, apare masina cu cheita si masina porneste greu sau nu porneste .
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
moroshanu a scris:Salutare,
O metoda inovatoare de remediere definitivã a problemei infundãri filtrului de particule DPF a fost implementatã de patru ani de un service din Maramureș, și de puțin timp de un atelier din Vãlenii de Munte (prahova). Metoda s-a dovedit eficientã prin peste o sutã de cazuri rezolvate. Odatã modificat, filtrul (DPF) se comportã normal, trece de testele de poluare, nu implicã modificarea softului (nu este anulat) dar nu se mai înfundã. Costurile intervenției sunt mai mici decât în cazul anulãri.

Adicã cum? Spune-ne și nouã unde este acel service.
Mulțumesc frumos
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Vã rog sã-mi spune-ți, pentru cã eu am uitat sã întreb ( am fost berbec), am fãcut diagnozã, nu mi-a gãsit mai nimic, filtrul de particole înfundat 60%. Când își face regenerare, filtrul se elibereaza de mizerie și scade gradul de ocupare? Adicã scade la 40% sau în timp crește și pânã la urmã am încurcat-o?
Am tot citit cã ajunge la 100% și trebuie schimbat. Așa e?
Mulțumesc anticipat, pentru rãspuns.
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Mai devreme sau mai tarziu, cam asa e!
  • anutzu21us

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2004 Y19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Sau nu.
Am avut filtrul de particule 55%, apoi 65, 75.... la trei service-uri toti imi spuneau sa dau jos dpf-ul, veneau cu oferte... dar... unul nu a spus ca filtrul se regenereaza, DACA IL LASI IN PACE CAND TREBUIE.
Vectra mea cu motor de 1.9 150cp, are 350mii de km, foarte multi facuti in oras, problema la mine, era ca atunci cand trepida putin relantiul si avea consum mare, de frica sa nu pateasca ceva masina, opream si porneam iar motorul, si isi revenea instant, dar dpf-ul crestea incet si sigur, masina mai scotea si fum cateodata, dar acum, de cand am citit aici cum sta treaba cu dpf, am fost atent la regenerare, am luat si o diagnoza opcom, pe diagnoza imi arata 126% dpf si vreo 7000 km de la ultima regenerare, aveam si ulei de motor prost care nu era pt filtre de particule.....
Asa ca oameni buni, aveti grija ce ulei de motor achizitionati cand aveti dpf on.
Prima oara cand mi-am dat seama ca isi face regenerare, am lasat-o in pace, nu am mai oprit motorul, a durat destul de mult, aproape 20-25 de min, nu scotea fum, dar era un miros langa masina de mureai incet si sigur, nu se accelera singura, ( asta cu accelerarea singura este o abureala din partea mecanicilor, "dle ca daca nu simti ca se mai accelereaza singura, inseamna ca trebuie dpf off ca e mort filtrul", hai sictir, ), dar langa evacuare era un aer fierbinte de nu puteai sa stai in spatele masinii, am pus diagnoza pe masina la final si imi arata dpf 26%. Acum incerc sa fiu atent mai tot timpul cand opresc sa nu fie in regenerare.
Prima regenerare, a pornit dupa 4-5 km de mers, motorul era caldut, a doua, tot dupa 5-6 km de mers, prin oras, motorul era rece, motorina canci, imi arata 60km de facut, dar s-a terminat cu bine, acum pot spune ca masina zboara de cand e in parametri dpf-ul.
Regenerare isi face cam la 800-1200 km si dureaza cam 10min.
Daca aveti cum, montati-va led pt indicare regenerare dpf.
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Gabriel. filtru de particule isi face regenerarea la 108% el este infundat cand nu mai poate sa si faca singura regenerarea masina din diverse cauze.
  • Dragos Ene

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2014

  • Mesaj Privat
800-1200 km interval intre regenerari cu dpf de 350000... e o chestiune:)
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Înteleg acum. Aș vrea sã-mi cumpãr și eu un aparat din acela opcom, cum spun mulți. Îmi aratã cât este filtrul de înfundat, când și-a fãcut regenerare ultima datã?
Dacã mã poate ajuta cineva și cu o denumire, pret, aș rãmâne dator cu o bere.
Mulțumesc încã odatã.
Am intrat în horã, asta e, joc pânã la final.
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Cauti opcom pe google....
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Gabriel pana iti cumperi vino la mine sa-ti fac diagnoza cand gasim timp liber. stau in Buc Noi
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Salutare Daniel. Luni 08.05.2017, am fost la EDS (Theodor Pallady), și cei de acolo au fãcut o diagnozã la mașinã. Toate sunt OK, mai puțin filtru de particole, la care mi-au spucã, s-a umblat la el. Atât. Au spus cã trebuie sã merg turatã mai mult și asta e.
Problema este cã azi 10.05.2017 a scos din nou foarte mult fum alb, și din greșealã am oprit motorul.
Vin la tine cu mare drag, numai sã-mi spui și mie cam cât ar costa operațiunea.
Am mașina de 4 zile și am bãgat bani în ea de m-am sãturat. Nici nu am înmatriculat-o.
Aștept un rãspuns. Eu stau în Rahova.
Mulțumesc anticipat.
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Cel mai mult mã deranjeazã fumul foarte mult care-l scoate, atunci când își face regenerarea. De ce scoate așa mult fum.
Cum aș putea posta imagini sau filmuleț pe acest forum?
Am cãutat dar nu știu unde sã mã uit.
Mulțumesc frumos.
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
nu te costa nimic eu te ajut cu diagnoza si cu cat ma pricep ce ne depaseste mergi la service
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Aș putea ajunge vineri 12.05.2017, dupã ora 16 sau sâmbãtã dimineața, pânã în ora 15. Numai sã-mi spui unde?
Mulțumesc din suflet.
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
ti- am trimis mesaj in privar
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Oameni buni este ora 22,50 și acum am intrat în casã, dupã ce am condus aproape 3 ore. DE CE? Mașina scotea foarte, foarte mult fum și de la 19,30 pânã acum NU S-A OPRIT.! Vã dați seama, Am oprit-o și gata, am plecat. Am condus numai cu 3000 rot, chiar și mai mult, mergea bine 2- 3 minute iar pornea fumul. Am bãgat 100 lei, motorinã și am mers 80 km.
CE SÃ FAC?
Șoferi mã claxonau și fãceau semne cã scoate fum. Și ce sã fac?, dãdeam din umeri și mergeam mai departe.
Unde sã mã duc sã verific, și ce sã verific, cã la diagnozã mi-au spus cã este 60%, înfundat.
AJUTOR!
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,235
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
La nivelul uleiului te-ai uitat?
Ai și mesaj în bord sau scoate doar fum?
Ce consum instant ai la relanti?
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
La relanti 2,5 - 3,4, nu se aprinde nimic în bord, la ulei m-am uitat este bine.
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR