Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Cristi Craiu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Simptome: Limitare 3000 rpm

Cod(uri) eroare: 62101
----
Model: Astra
An fabricatie: 2004
Cod motor: DTH
Salut.De curand am reconditionat turbina intake air system leaked.Am schimbat senzor MAP,curatat EGR.Numaibam treaba cu eroarea respectiva 227911.Imi apare 62101 adica alternator.Mi se stinge si se aprinde masina cu cheita.Am sters toate codurile cu Op-com dar eroarea 62101 imi apare in continuare.Mentionez ca inainte nu am avut o problema cu respectiva eroare sa mi se aprinda masina cu.cheita si sa o limiteze in 3000 rpm.Ce sfaturi aveti?Multumesc frumos.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Remediaza problema de pe circuitul lampii de control alternator si va disparea eroarea...
  • Cristi Craiu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos.Si cum fac chestia asta mai exact?Daca m-ati putea ajuta.Multumesc anticipat!
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,912
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Din cate imi dau seama, se refera la a controla circuitul electric(continuitatea lui, presupun) dela lampa de control la alternator si/sau lampa de control insasi ...
  • Cristi Craiu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2016

  • Mesaj Privat
big_electro61 a scris:Remediaza problema de pe circuitul lampii de control alternator si va disparea eroarea...
salut.multumesc pentru reply...dar mai exact la ce ar trebui sa ma uit?sau ce sa caut mai exact?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
La intrebari,ma vad nevoit sa raspund cu intrebari...! Cunosti principiul de functionare al alternatorului...? Ai dotare sa verifici tensiuni si semnale specifice alternatorului...? In conditiile in care raspunsul e pozitiv,are rost sa intram in detalii...,altfel ce rost are...?!
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut
eroarea postata face referire la probleme ale alternatorului.
personal as verifica tensiunea pe bornele bateriei sa fie intre 13,8 si 14,2 v cu consumatori porniti .
daca nu este intre aceste valori trebuie vazut de ce; se pot verifica la alternator carbunii, diodele, releul de incarcare, sa nu fie contacte oxidate pe la mufe etc.
urmareste si daca atunci cind pui contactul se aprinde in bord martorul baterie.
el trebuie sa se stinga atunci cind pornesti motorul.
daca nu face asa ai probleme cu incarcarea.
din cite stiu excitatia alternatorului se face prin filamentul acestui martor care insa mai are si o rezistenta montata in paralel.
cred ca la toate aceste probleme facea referire colegul @big-electro.
daca am gresit cu ceva rog sa fiu corectat.

ps. vad ca intre timp a postat @big-electro, are dreptate, daca nu ai scule si nu te pricepi mai bine mergi la atelier.
iesi mai ieftin...
  • Cristi Craiu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2016

  • Mesaj Privat
big_electro61 a scris:La intrebari,ma vad nevoit sa raspund cu intrebari...! Cunosti principiul de functionare al alternatorului...? Ai dotare sa verifici tensiuni si semnale specifice alternatorului...? In conditiile in care raspunsul e pozitiv,are rost sa intram in detalii...,altfel ce rost are...?!
salut.relativ pricep cum functioneaza.alternatorul incarca perfect fara probleme.Acesta a fost schimbat in decembrie.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut,
Alternatorul este verificat acum sau zici ca incarca bazindu-te pe faptul ca l-ai schimbat de curind si ca nu ar avea cum sa nu incarce?
  • Cristi Craiu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Nu.e verificat cu aparat de masura.
  • Cristi Craiu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Revin.Am constatat in mers, cu Op-comul ca scade tensiunea cand apar consumatori.Scade la 13,3 si 13,4.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,
mie mi se pare putin.
din ce stiu eu trebuie minim 13,8 v cu consumatori.
daca nu e atit, pot fi diodele defecte sau lipituri reci la alternator,carbuni uzati...
parerea mea!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cristi Craiu a scris:relativ pricep cum functioneaza.alternatorul incarca perfect fara probleme.
Adevarat ca alternatorul poate fi OK,dar exista o problema pe circuitul de monitorizare a controlului incarcarii.In cupla alternatorului sunt 2 circuite notate cu L(lampa control) si F,DF sau DFM(digital field monitor). Pe al 2-lea circuit(F,DF sau DFM) este transmis procentajul incarcarii in semnal PWM...,eu cred ca aici e cauza erorii,deoarece primul circuit isi face treaba(stinge lampa in bord)...
  • Cristi Craiu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc mult.O sa ma axez pe chestia asta sa caut problema!Mersi inca o data!
  • Cristi Craiu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Salut.Referitor la topic...am incercat si cu alternator original.Tot aceleasi simptome le am.Nu stiu ce sa iu mai fac!Deja ma duce la disperare
  • Cristi Craiu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Oare ar trebui sa dau instalatia de la alternator jos?Poate fi un contac acolo?Ceva oxidat?Vreo rezistenta?
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,
citeste si la aria dedicata pt astra h subiectul ,,alternator astra h,,.
sint 8 pagini, acolo unii zic de baterie slaba, altii de excitatie ECU...
poate iti vine vreo idee si gasesti rezolvare.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
La modelul tau de alternator,controlul incarcarii nu este realizat doar prin stingerea lampii din bord...,este realizat si printr-un semnal PWM( pulse width modulation),prin care calculatorul ECM stie cu cit la % este comandat sa incarce alternatorul. Inlocuirea alternatorului fara verificare precedenta,e munca in zadar...,trebuie urmarita existenta semnalului la iesire din alternator si urmarirea acestuia pina la intrare in calculator(ECM)... Cum pe forum toti se pricep,nu lua de bun tot ce se scrie pe aici...,sunt electricieni auto care "nu au temele facute"...,deci atentie...!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR