jeky
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2003 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2008
- Mesaj Privat
As dori un sfat de la un posesor al acestui model. Momentan dețin o Zafira A, 2.0 dti cu 101 cp, care atunci când e încãrcatã full nu face fata cum as vrea unei depãșiri. Vreau sa știu dacã Zafira c 2.0 cdti cu 130 cp se descurca bine în depãșiri atunci când e încãrcatã full, dat fiind faptul cã este și mai grea decât Zafira a.
Va rog un rãspuns urgent, intru-cat într-o sãptãmânã plec în Germania.
Va rog un rãspuns urgent, intru-cat într-o sãptãmânã plec în Germania.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
jeky
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2003 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2008
- Mesaj Privat
jeky
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2003 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2008
- Mesaj Privat
in ultimii doi ani am bagat bani in ea cat nu iau acum pe ia, pe langa asta vreau si eu ceva mai confortabil care sa arate a masina a sec. xxi nu a tractor
Am tot auzit si eu de probleme la motoarele cdti, dar cel de 2.0 este produs de GT nu de Fiat ca cele de 1.7, asa ca ii dau inainte cu toate riscurile. Nu cred ca este vreo masina care sa nu aiba bubele ei, indiferent de marca, poate doar cele premium care nu sunt pt bugetul meu.
Am tot auzit si eu de probleme la motoarele cdti, dar cel de 2.0 este produs de GT nu de Fiat ca cele de 1.7, asa ca ii dau inainte cu toate riscurile. Nu cred ca este vreo masina care sa nu aiba bubele ei, indiferent de marca, poate doar cele premium care nu sunt pt bugetul meu.
- Vita_Fresh
- **
- 121 mesaje
- din 26 Oct 2014
- Combo 2006 Z17DTH
- Braila
Vita_Fresh
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Braila
- Masina: Combo 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
argflk
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira Tourer 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2007
- Mesaj Privat
- deleted-116734
- *
- 4 mesaje
- din 05 Mar 2017
deleted-116734
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2017
- Mesaj Privat
Stima tuturor!
Ma bag si eu in seama, lansand o intrebare, ca nou posesor de Zafira Tourer, Cosmo, 2.0 cdti, 131 CP, ecoflex, cutie manuala, an 2013, aproape 92000 km si anume: codul de motor este A20DT opt. LBR, stie cineva sa-mi explice, ce inseamna acel "opt. LBR"?
In alta ordine de idei, indraznesc sa mai intreb ceva; cam cand se inlocuieste kit-ul de distributie la acest motor si daca stie cineva, ce probleme deosebite ar putea fi la acest tip de motor.
Multumesc mult, anticipat!
Ma bag si eu in seama, lansand o intrebare, ca nou posesor de Zafira Tourer, Cosmo, 2.0 cdti, 131 CP, ecoflex, cutie manuala, an 2013, aproape 92000 km si anume: codul de motor este A20DT opt. LBR, stie cineva sa-mi explice, ce inseamna acel "opt. LBR"?
In alta ordine de idei, indraznesc sa mai intreb ceva; cam cand se inlocuieste kit-ul de distributie la acest motor si daca stie cineva, ce probleme deosebite ar putea fi la acest tip de motor.
Multumesc mult, anticipat!
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
- deleted-116734
- *
- 4 mesaje
- din 05 Mar 2017
deleted-116734
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2017
- Mesaj Privat
- marcovo
- **
- 108 mesaje
- din 12 Feb 2007
- Zafira Tourer 2012 A20DT
- Rm.VALCEA
marcovo
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Rm.VALCEA
- Masina: Zafira Tourer 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2007
- Mesaj Privat
- RaduRek
- **
- 437 mesaje
- din 04 Dec 2010
- Zafira Tourer 2013 A20DT
- Bucuresti
RaduRek
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2010
- Mesaj Privat
- deleted-116734
- *
- 4 mesaje
- din 05 Mar 2017
deleted-116734
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2017
- Mesaj Privat
- RaduRek
- **
- 437 mesaje
- din 04 Dec 2010
- Zafira Tourer 2013 A20DT
- Bucuresti
RaduRek
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2010
- Mesaj Privat
Trebuie inlocuit cand considera fiecare. Cert este ca in timp se distruge din cauze necunoscute exact. Nu cred ca conteaza prea mult lotul sau fabricantul. O prima cauza ar fi incalzirea exagerata a zonei respective de la teava esapament.
Eu am in plan, pe viitor, izolarea tevi pe zona aceea. Am gasit ceva material posibil ce se preteaza lucrarii. Am auzit de ceva izolare cu azbest, dar eu incerc cu asta.
Patura ignifuga 1000°C ROTHENBERGER
Ultima modificare făcută de RaduRek la Vin 05 Mai, 2017 10:15 am
Eu am in plan, pe viitor, izolarea tevi pe zona aceea. Am gasit ceva material posibil ce se preteaza lucrarii. Am auzit de ceva izolare cu azbest, dar eu incerc cu asta.
Patura ignifuga 1000°C ROTHENBERGER
Ultima modificare făcută de RaduRek la Vin 05 Mai, 2017 10:15 am
- deleted-116734
- *
- 4 mesaje
- din 05 Mar 2017
deleted-116734
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2017
- Mesaj Privat
- marcovo
- **
- 108 mesaje
- din 12 Feb 2007
- Zafira Tourer 2012 A20DT
- Rm.VALCEA
marcovo
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Rm.VALCEA
- Masina: Zafira Tourer 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2007
- Mesaj Privat
Pãrerea mea ar fi sã lași acel racord flexibil liber pentru o mai bunã aerisire pentru cã dacã îl acoperi cu acel material o sã reținã apa și o sã ai surpriza sã-ți cadã țeava de eșapament într-un timp foarte scurt datoritã corodãrii, chiar dacã este de inox refractar. Crezi cã Neamțul nu sa gândit la lucrul ãsta ?.Altfel punea el acel material. Sã-l pui lipit de baia de ulei, iar e greșit pentru cã nu-și mai face rãcirea uleiului și ajungem de unde am plecat la acel o-ring, care trebuie schimbat.Cred cã odatã la o sutã de mii de kilometri meritã sã-l schimbi.Toate cele bune.
- RaduRek
- **
- 437 mesaje
- din 04 Dec 2010
- Zafira Tourer 2013 A20DT
- Bucuresti
RaduRek
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2010
- Mesaj Privat
Neamtul s-a gandit sa vanda componente cat mai multe, de ce doar masini, si poate a gandit "intentionat" si buba asta. Ca la ce pagube materiale poate genera acesta mica "scapare" de proiectare, eu zic ca e mai mult happy neamtul decat frustrat
Iar in alta ordine de idei daca il durea pe neamt...punea mana si confectiona acel oring din viton de acum 4-5 ani si facea o rechemare in service sa scape utilizatorii de 2.0 de probleme.
Oilul se raceste prin termoflot ...parca, nu in baie.
Iar umezeala nu cred ca o sa stea prea mult prin zona aceea, la ce temperatura degaja teava, dupa functionarea motorului.
Deci eu zic ca daca reusim cumva sa blocam radiatia termica a tevii spre baia de ulei facem un bine si uleiului, nu numai oring-ului.
Anyway orice opinie e bine venita si cred ca un ecran intre baie si teava e mai indicat ca si constructie, in zona aceea, mai vedem, mai gandim. Oricum acum 100k nu mai avem grija Nu?
Important e sa tinem si forumul acesta "in viata" pentru ca, observ pe aici pe la Zafira Tourer e cam slaba activitatea.
Iar in alta ordine de idei daca il durea pe neamt...punea mana si confectiona acel oring din viton de acum 4-5 ani si facea o rechemare in service sa scape utilizatorii de 2.0 de probleme.
Oilul se raceste prin termoflot ...parca, nu in baie.
Iar umezeala nu cred ca o sa stea prea mult prin zona aceea, la ce temperatura degaja teava, dupa functionarea motorului.
Deci eu zic ca daca reusim cumva sa blocam radiatia termica a tevii spre baia de ulei facem un bine si uleiului, nu numai oring-ului.
Anyway orice opinie e bine venita si cred ca un ecran intre baie si teava e mai indicat ca si constructie, in zona aceea, mai vedem, mai gandim. Oricum acum 100k nu mai avem grija Nu?
Important e sa tinem si forumul acesta "in viata" pentru ca, observ pe aici pe la Zafira Tourer e cam slaba activitatea.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- RaduRek
- **
- 437 mesaje
- din 04 Dec 2010
- Zafira Tourer 2013 A20DT
- Bucuresti
RaduRek
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2010
- Mesaj Privat