Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • miticuta mitici

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2002 1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Cind fierbe apa este garnitura de chiuloasa
Skip ads

  • killer10

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2015

  • Mesaj Privat
va rog care ma ajuta si pe mine sunt disperat imi bag ulei in vasul de expansiune am tot citit peste tot ca poate sa fie termoflotu l-am schimbat aceasi treaba... am spalat de 4 ori nu imi baga la inceput dupa am dat o tura dupa ce am ajuns si m-am uitat iar imi baga ulei... ce poate sa fie din cate stiu garnitura de chiloasa nu prea are cum pentru ca nu mi se incinge motoru nu imi fierbe apa trage la fel masina .... deci ce as putea face va rog sa imi raspunda cineva sunt disperat mentionez ca am un opel astra h din 2005 1.7 cdti...
  • Mr. Cod

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor. Primul lucru vreau sa imi cer scuze ca nu am citit tot thread-ul pentru ca e destul de lung si astfel vin si eu cu problema din toppic.

Am un Astra Y17DT, care de multa vreme baga ulei in vasul de expansiune. Am tot zis ca voi shimba, si iarasi voi schimba termoflotul, dar nu am mai facut-o. De ceva vreme imi pierdea extrem de mult antigel fara scurgeri vizibile. Evident ca eu completam. In service mi-au spus ca e caloriferul de habitaclu, deoarece era putin umed capitonajul la pasager. Ok, am zis ca-l schimb. Pana ce sa imi fac programare, la doar 2 zile distanta, dintr-o data un fum albastru dupa mine, de parca eram o raba de pe vremea lui ceasca, insa motorul nu schita absolut nici o problema in mers, si nici un martor aprins. Era clar ca fumul albastru indica ulei in cilindru. Deschid capota, scot joja si raman socat, ca nivelul de ulei (subtire aproape ca apa) era de vreo 3 ori peste limita.

Clar ca primul lucru la care m-am gandit a fost termoflotul, deoarece in momentul in care iti cedeaza garnitura de chiuloasa, trebuie si motorul sa merga impiedecat.

Acum va intreb, si asta ca sa nu comand termoflotul degeaba si sa ma apuc de lucru degeaba (voi face eu manopera), e 100% problema de termoflot in situatia mea sau exista posibilitatea de a fii garnitura de chiuloasa? Ati mai patit careva asta?

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri si as vrea sa nu intindem discutia prea tare, daca puteti va rog, sa imi raspuindeti cei care sunteti cat se poate de siguri sau care ati trecut prin asta.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,746
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daca iti scoate fum alb pe joja la 10min dupa pornire dimineata, cred ca e gata garnitura de chiulasa. Desfa si capacul pe unde bagi ulei in motor, baga degetul dedesupt jur-imprejur si daca gasesti o maioneza gri e cam gata garnitura de chiulasa, trebuie schimbata. Sper sa nu fie cazul tau, caci treaba asta costa si cine reface motorul trebuie sa fie ,,determinat,, ca sa reuseasca restaurarea acestuia.
  • DMSorinel

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2020

  • Mesaj Privat
Va salut.. Am tot cautat dar nu gãsesc nimic.. Sau poate am omis.. În vasul de expansiune am gãsit niște bucãți, fâși de silicon sau cauciuc negru de la ce ar putea fi? E un Opel corsa c 1.2 benzina
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,607
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Fâșii de cauciuc - probabil de la un furtun bagat cu forța si care s-a ciupit.
Fâșii de silicon - cineva a etansat planurile de separatie de la pompa de apa, sau deva de acest gen si in loc sa puna silicon cu mãsurã, a pus de toți banii Smile
Eu am glumit, dar treaba poate fi destul de serioasa, daca acele resturi pleaca si obtureaza canale sau parti importante din radiatoare (ramai fara racire la motor, sau fara incalzire in habitaclu, la iarna).
  • DMSorinel

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2020

  • Mesaj Privat
Mulțumesc de rãspuns.. Mai de graba cred ca este silicon pentru ca este foarte elastic, se întinde când trag de el.. Și da fãrã cãldurã am rãmas deja.. Ma temeam sa nu fie ceva de la garnitura de chiuloasa. Deci trebuie schimbata pompa de apa?
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,607
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Oho, de-ar fi asa usor ...
Problema nu o reprezinta pompa in sine, ci cum a fost montata. Adica s-a pus prea mult silicon pe garnitura de etansare (presupun).
Instalatia trebuie spalata temeinic, ca sa scapi de aceste impuritati.
Exact nu as sti sa iti spun cum, poate a facut un coleg aceasta operatiune.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR