Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • s_laur

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2011

  • Mesaj Privat
banidolari a scris:Salut, e uita ca s-a rezolvat. Am fost la reprezentanta Opel in Danemarca si mi-au schimbat 2 cabluri de la dfp la motor 550 Ron, manopera o ora jumate 260 Ron. Am scapat de becul de service. Multumesc de sfaturi.



Colegul pe dpf este un senzor de temperatura si doua sa-u unul dupa caz furtune presiune tu ce ai schimbat ?
Daca ai schimbat furtunele, in curand se vor sparge din nou. elimina cauza (dpf infundat )
Skip ads

  • banidolari

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
s_laur a scris:
banidolari a scris:Salut, e uita ca s-a rezolvat. Am fost la reprezentanta Opel in Danemarca si mi-au schimbat 2 cabluri de la dfp la motor 550 Ron, manopera o ora jumate 260 Ron. Am scapat de becul de service. Multumesc de sfaturi.



Colegul pe dpf este un senzor de temperatura si doua sa-u unul dupa caz furtune presiune tu ce ai schimbat ?
Daca ai schimbat furtunele, in curand se vor sparge din nou. elimina cauza (dpf infundat )


Daca dpf e infundat nu ar trebui sa imi arate ca nu s-a putut face regenerarea? pentru ca nu mi se aprinde nici un bec la bord si masina merge bine.
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,983
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Nu ai un martor "dedicat" filtrului de particule. In cazul in care regenerearea nu s-a putut face palpaie martorul de la bujii. Iar in cazul in care sunt probleme mai grave la DPF ( furtune sparte, senzor defect, etc ), se aprinde martorul "masinuta cu cheia" si se memoreaza un cod de eroare.
Daca nu se aprinde nici un martor si motorul merge bine inseamna ca totul este ok Wink
  • banidolari

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Edwin a scris:Nu ai un martor "dedicat" filtrului de particule. In cazul in care regenerearea nu s-a putut face palpaie martorul de la bujii. Iar in cazul in care sunt probleme mai grave la DPF ( furtune sparte, senzor defect, etc ), se aprinde martorul "masinuta cu cheia" si se memoreaza un cod de eroare.
Daca nu se aprinde nici un martor si motorul merge bine inseamna ca totul este ok Wink




Masina merge bine dupa ce a fost la mecanic dar mi se pare ca totusi uneori cand o pornesc dureaza umpic umpic cam mult pana porneste si i-a fost schimbata o rola din capatul axului cu came sau poate o fi din alta parte e vorba de o rola de plastic zimtata dar nu prea am inteles mute ca astia sunt tare rasisti si nu mi-au explicat doar in daneza. Marti pornesc spre ro si sper sa nu ma lase pe drum. Sanatate
  • CCypy

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Salut tuturor! Am un furtun rupt la senzor filtru de particule...am citit aici ca ar merge si alt tip de furtun , se pare ca cel original e 550 ron...Nu stiu exact ce presiune are pe el si cu ce as putea inlocui acel furtun...ar merge cu o conducta cumva adaptata?! E presiune mare pe acel furtun?!
  • CCypy

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Problema furtune senzor presiune filtru de particule la OPEL ZAFIRA B.Rezolvare: In senzorul de presiune intra doua furtune(capat furtun in care intra un alt furtun/tub din PVC unul in alatul prise cu coliere atat de senzor si intre ele),pret 530 ron/ bucata, depinde de unde se achizitioneaza, cam scump pt.un amarat de furtun/tub de presiune f.mica...Aceste furtune intra fiecare in doua conducte care duc la filtru de particule( conductele se afla jos sub motor pe linia filtrului de combustibil). Se pot pune alte furtune pinzate de calitate cu acelasi diametru interior, sa intre strans atat in senzor cat si in conducte. ATENTIE! SA NU ATINGA DE ESAPAMENT, se pot prinde in cleme pe traseul de la senzor la conducte. Succes! La mine merge perfect!
  • pogan Emil

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 1998 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Dacã ai mașinã trebuie sã-ți permiți și mi-e mia picat filtrul de particule din catalizator dupã ford focus 2 an 2009 și sã nu iau țiganii orice After Market am luat origine nou ma costat 4500 RON catalizatorul complect plus 300 de Ron manopera montãri și demontãri filtrului. Te doare atunci când nu îl poți salva pe al tãu și nu ai ce face doar sã-l înlocuiești și acel filtru are o duratã de viațã nu ține o viațã este normal sã pice la mine a picat dupã 310.000 km. Nu ai ce face frate dacã vrei sã ai mașinã și sã nu te lase în drum când îți este lumea mai dragã cumpãr piese originale niciodatã nu cumpãr Afler Market mai ales când este vorba de Senzor de presiune DPf Turbo suflanta, convertor presiune Turbo și niciodatã un filtru de particule aflermarket cu 1400 de Ron nu va tine cât tine unul original dai un ban stai în fața.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR