Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • Calin

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Mures
  • Masina: Omega 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Stiu ca s-a mai discutat despre acest subiect: contacte blocate.

Al meu facea figuri mai de mult. Daca porneam motorul si-l opream trebuia sa scot cheia ca sa o pot invarti iarasi. In fine... Intr-o zi s-a blocat de tot. Iau butuc nou. Il scot pe cel vechi cu ajutorul unei sarme bagate pe un orificiu etc...shi...
Problema e ca nu ai pot sa-l bag pe cel nou inapoi. E absolut identic cu cel vechi. Se opreste cam la 5-6 mm de unde ar trebui sa intre (indiferent daca volanul e blocat sau nu). Care e shmekeria ? Tre sa folosesc iarashi vreo "scula" ajutatoare.

OMEGA B, 2,5 TDS, 1995
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Trebuie sa-l gadili un pic ca intra el



  • Calin

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Mures
  • Masina: Omega 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Mersi de schema. Vad acolo o surubelnita. Eu nu am un orificiu lateral, sa bag surubelnita, ca in poza.

Cum trebuie sa stea cheia, cand bag butucul inapoi. Sau nu trebuie sa fie in contact deloc ?
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR