Calin
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Mures
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2004
- Mesaj Privat
Stiu ca s-a mai discutat despre acest subiect: contacte blocate.
Al meu facea figuri mai de mult. Daca porneam motorul si-l opream trebuia sa scot cheia ca sa o pot invarti iarasi. In fine... Intr-o zi s-a blocat de tot. Iau butuc nou. Il scot pe cel vechi cu ajutorul unei sarme bagate pe un orificiu etc...shi...
Problema e ca nu ai pot sa-l bag pe cel nou inapoi. E absolut identic cu cel vechi. Se opreste cam la 5-6 mm de unde ar trebui sa intre (indiferent daca volanul e blocat sau nu). Care e shmekeria ? Tre sa folosesc iarashi vreo "scula" ajutatoare.
OMEGA B, 2,5 TDS, 1995
Al meu facea figuri mai de mult. Daca porneam motorul si-l opream trebuia sa scot cheia ca sa o pot invarti iarasi. In fine... Intr-o zi s-a blocat de tot. Iau butuc nou. Il scot pe cel vechi cu ajutorul unei sarme bagate pe un orificiu etc...shi...
Problema e ca nu ai pot sa-l bag pe cel nou inapoi. E absolut identic cu cel vechi. Se opreste cam la 5-6 mm de unde ar trebui sa intre (indiferent daca volanul e blocat sau nu). Care e shmekeria ? Tre sa folosesc iarashi vreo "scula" ajutatoare.
OMEGA B, 2,5 TDS, 1995
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
Calin
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Mures
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2004
- Mesaj Privat