Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • marcu19

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Vad in postu de mai sus ca ai cod U2108, lipsa amperaj baterie, injectoarele la fel bat ca nebunele daca nu au amperaj, de cand ai bateria? de cand e masina? daca da...ce mai astepti, nu poti face corectii din ecu la injectoare are el o marja si le redreseaza dar poti sa mergi cu ele la banc sa vezi daca sunt calibrate coform codului de pe injector. eu cred ca e baterie si regulator, injector nu.
Skip ads

  • Calin29

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns Marcu. Nu voiam sa fac eu corectia din ECU..ci doar sa citesc valorile de corectie pe injectoare ca sa-mi dau seama daca e ceva in neregula cu ele. La masinile din grupul VAG se poate face acest lucru. In ceea ce priveste bateria ...m-am gandit si la ea si urmeaza sa fac un test cu o baterie noua.
  • Calin29

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Revin cu un update. Am schimbat bateria si s-a rezolvat cu pornirea greoaie.
  • marcu19

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Atunci poti schimba si garniturile de la regulator presiune rampa comuna, evident si curatat bine...garnituri caut si eu...nu am gasit
  • marcu19

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Am gasit solutionarea problemei cu garniturile de la regulatorul de presiune, la corsa c 1.3 detalii nu pot da de cat in privad ca sa nu fie cosiderat post ca reclama.
  • IonFive

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pe scurt va zic. La cald masina pornea greu din cauza unui injector care pisa prea mult pe retur si nu ramanea presiune pentru pornire. Dupa reconditionare masina porneste bine si la cald si la rece. Am schimbat in prealabil si 2 pompe de injectie si nu erau ele de vina.

Va duceti frumos la service, cereti sa va puna borcanasele si care injector pisa mult, pe ala il reconditionati. Recomand sa va duceti pe Strada Cutitul de Argint. Este un turc acolo care e meserias tare si va rezolva in maxim 1 ora cu demontat si montat.

Succes
  • marcu19

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
un injector trebuie calibrat dupa reconditionare se face pe banc specializat pentru asa ceva, acolo se pot verivica si fiecare injector in parte daca este bun calibrat si in parametri, la z13 dt nu merge sa vezi pe tester valorile injectorului presiunea in rampa si atat. ca sa faci treaba buna mergi cu toate injectoarele la banc care este bun ramane bun care nu,..reconditionat dezmembrari si inlocuit cand zic dezmebrari tebuie verificat pe banc apoi montat.
  • marcu19

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
buna, cine ma poate lamuri care este diferenta intre doua coduri de pe doua regulatoare de presiune: 1. primul cod : 0281002493 acest cod este pentru motoarele de la citroen, peugeot, suzuki. 2. al doilea cod: 0281002584 acest cod este pe regulatorul meu si se gaseste pe urmatoarele motorizari 1.3 de la opel fiat suzuki etc. diferenta de pret este dublu al meu de pe 1.3 costa 800-900 lei, iar primul cod de pe regulator costa 432 lei sunt indentice sunt pe bosch originale dar codul difera. oare conteaza codul ca la injectoare? sau nu.., Multumesc!
  • zistok

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Mures
  • Masina: Combo 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Scriu aceste randuri in speranta , ca poate la un momentdat va ajuta pe cineva. Am un Combo C cu motor 1.3 cdti din 2006. Dupa schimbarea distributiei a inceput sa nu mai porneasca la cald, cand si cand, nu mereu. Normal am pus tester pe ea, verificat coduri de eroare si aproape nimic, adica una singura B 1485. Am tot cautat pe net ce inseamna dar nimeni nu avea o explicatie clara. Logic, ma dus gandul la electromotor , pe care l-am schimbat dar rezultatul aproape acelasi. M-am gandit si la bateria masinii , era originala si avea aproape 12 ani ( baterie Varta Black 60 A curent pornire 370 , nu am gresit am si poze cine nu crede ). Masurat cu multimetru 12.50 - 12.60 V si invartea motorul multe incercari de pornire , fara sa dea semne de descarcare. Ochi magic verde. Acum sa racit vremea si culmea pornea mult mai bine la rece, dar dupa un drum de 200 km oprit cu motorul fierbinte ,la pornire, invartea dar nu pornea nici an ruptul capului. Acelasi simptome cand regulatorul de presiune nu lucra bine . Poarnea doar cu curent de la alta masina ( la cald ). Alte simptome la pornire , martorul Bujii din bord se aprindea intermitent in momentul cand invartea motorul iar luminiile din interior clipuiau ca la discoteca.. Concluzia e, ca cei de la servic au descarcat de tot bateria masinii si practic au strica-o, oricum asa baterie nu am reusit sa gasesc in comertul nostru si nici pe magazinele online. Bateria originala ca dimensiune era de 278 x 175 x 175. Am cumparat Tudor 64 A dimensiunea de 242 x 175 x 190. Se poate regla tavita in lungime, care tine bateria asa , ca nu a fost problema cu montatul bateriei. Ca sfat eu va recomand sa cumparati baterie cu inaltimea de 175 , sa intre lejer, pentru , ca cel de 190 impinge un pic plasticul de sub geam in sus si ramane un pic de luft intre plastic si geam , care nu este foarte sesizabil dar totusi nu se aseaza cum ar trebui. Va doresc o zi buna !
  • zistok

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Mures
  • Masina: Combo 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2012

  • Mesaj Privat
marcu19 a scris:buna, cine ma poate lamuri care este diferenta intre doua coduri de pe doua regulatoare de presiune: 1. primul cod : 0281002493 acest cod este pentru motoarele de la citroen, peugeot, suzuki. 2. al doilea cod: 0281002584 acest cod este pe regulatorul meu si se gaseste pe urmatoarele motorizari 1.3 de la opel fiat suzuki etc. diferenta de pret este dublu al meu de pe 1.3 costa 800-900 lei, iar primul cod de pe regulator costa 432 lei sunt indentice sunt pe bosch originale dar codul difera. oare conteaza codul ca la injectoare? sau nu.., Multumesc!


Probabil, ca difera puterea motorului si pompa de inalte, ca si ele sunt de doua feluri daca stiu bine. Cel mai bine e sa pui ce ai avut pe masina , sa nu cumva sa lucreze in alt regim de presiune. Din ce am auzit ( poate nu e adevarat ) acolo la regulator se dezvolta presiune de 1700 - 2000 bari. Oricum si eu am cumparat regulator si era in jur de 1000 lei.
  • marcu19

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2003 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Buna, multumesc pentru raspuns, .nu stiu ce este: CR/DRV FK/10S banuesc ca este codul pompei,..nu ma pricep de la ce vine, dar stiu ca pretul este la jumate adica 450-500 lei ambele pe bosch. Stiu ca regulatorul regleaza presiunea in rampa ..dar ce nu stiu daca regulatorul trebuie sa corescunda cu codul de la injectore (posibil am zis o perla) cred ca trebuie sa corespunda cu pomba cat baga si debitul sa deschida injectoarele (poate sa fie din nou o pera..doar intuesc)
  • AWelding

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2019

  • Mesaj Privat
Sunt posesorul al unei Corsa C din 2005 Z13DT. Am sesizat aceeasi problema de curand cu pornirea grea si la rece si la cald. Motivul a fost bateria. Ca si sfat, inainte sa dati fuga la dezmembrari pentru injectoare si pompe de inalta, incercati cu alta baterie sau cu cabluri de la o alta masina. La mine a functionat.
  • TKormanyos

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2023

  • Mesaj Privat
BUNÃ ZIUA ,DACÃ MÃ POATE AJUTA CINEVA CU O PÃRERE VÃ ROG ,AM UN OPEL CORSA C 1.3 CDTI 2006 CU 140.000 KM ,AM PROBLEME CU PORNIREA DE DIMINEAȚÃ ,DAU LA AUTOMAT DE 4,5 ORI PÃNÃ PORNEȘTE ,PE PARCURSUL ZILEI NU AM PROBLEME ,PORNEȘTE LA SFERT ,MULȚUMESC ANTICIPAT PENTRU RÃSPUNSURI .
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Bun venit pe CO!
Nu mai scrie cu majuscule!
  • FionelManalau73

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2023

  • Mesaj Privat
mg77 a scris:Salutare! Am aceeasi problema, porneste greu la cald, la rece porneste la sfert de cheie. Cred ca este o "boala" la corsa 1.3 cdti, cele fabricate in 2004-2006. Din ce a cautat pe forum se presupune ca ar fi de la injectoare, pornirea greoaie la cald, dar la mine sunt ok.
Am trecut pe la mai multe service-uri, nimeni nu i-a dat de cap. Am facut teste peste teste, nicio sansa.
Poate nu am nimerit un service foarte bun. Rolling Eyes
Din cand in cand imi mai da doar erori la IMMO, o data la doua, trei luni, semnal slab sau lipsa, ceva de genul acesta, dar pun testerul la masina, imi sterg erorile si nu mai apar pentru cateva luni.

  • FionelManalau73

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2023

  • Mesaj Privat
mg77 a scris:Salutare! Am aceeasi problema, porneste greu la cald, la rece porneste la sfert de cheie. Cred ca este o "boala" la corsa 1.3 cdti, cele fabricate in 2004-2006. Din ce a cautat pe forum se presupune ca ar fi de la injectoare, pornirea greoaie la cald, dar la mine sunt ok.
Am trecut pe la mai multe service-uri, nimeni nu i-a dat de cap. Am facut teste peste teste, nicio sansa.
Poate nu am nimerit un service foarte bun. Rolling Eyes
Din cand in cand imi mai da doar erori la IMMO, o data la doua, trei luni, semnal slab sau lipsa, ceva de genul acesta, dar pun testerul la masina, imi sterg erorile si nu mai apar pentru cateva luni.

  • denys40

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2023

  • Mesaj Privat
Salut colegi. De curând sunt posesor de corsa z13dt, la cumparare nu a avut nici o problema masina la pornire acum la mine nu ii mai place. Porneste foarte greu ( dacă vrea sa porneasca) atat la rece cât și la cald. Am pus tester și da eroare pe senzor axa came. Problema este ca învârte foarte ușor ca la lipsa de compresie. Dacă porneste merge de rupe masina, doar sa nu o oprești:))
Problema sa fie distribuție defazata sau EGR blocat pe deschis
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Verifica presiunea in rampa de injectoare si distributia.
Daca zornaie lantul, nu mai sta pe ganduri. Schimba-l.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Schimbă senzorul axă cu came. Nu cumpăra facet!
  • denys40

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2023

  • Mesaj Privat
[quote="iulian1971"]Verifica presiunea in rampa de injectoare si distributia.
Daca zornaie lantul, nu mai sta pe ganduri. Schimba-l.[/quote
Nu zornaie lanțul...nu stiu cum se verifica presiunea.
Dacă este cineva aici pe forum din București și dorește sa ma ajute. Mulțumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR