- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
Haideti ca am gasit eu,semnificatia firelor la bobina pt. Motorul z16xe.
Negru--plus prin contact
Maro---masa
Negru/galben--comanda bujia 1
Negru/alb-----comanda bujia 2
Negru/rosu----comanda bujia 3
Negru/albastru--comanda bujia 4
Eu m-am legat la negru pt.plus contact al inst. Gpl
Si la negru/galben , impulsul inst. de gpl.
Deci e bine.
Negru--plus prin contact
Maro---masa
Negru/galben--comanda bujia 1
Negru/alb-----comanda bujia 2
Negru/rosu----comanda bujia 3
Negru/albastru--comanda bujia 4
Eu m-am legat la negru pt.plus contact al inst. Gpl
Si la negru/galben , impulsul inst. de gpl.
Deci e bine.
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
corsagsi
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2012
- Mesaj Privat
Salutare si craciun fericit ,
Redeschid un topic un pic cam vechiut dar problema este aceasi P0170 Gaze evacuate sarac, Masina in cauza este o Vectra B 1.8 Z18XE , am instalat luna trecuta o instalatie GPL Tomasetto Stag 4 QBOX cu injectoare Hana , totul a fost pana cand am bagat OpCom-ul pe ea la o verificare de rutina si mi-a aparut aceasta eroare P0170 ideea este ca nu mai scap de ea , masina trage ok debimetru citeste 9-10 temperaturile de lucru sunt ok bobina de inductie este noua nu se aprind martori in bord atat ca ea apare o sterg si reapare la anumite intervale de timp. Astazi m-am hotarat sa pun OpCom-ul pe ea sa vad intradevar unde este buba , mi-a sarit in ochi Senzor O2 Bucla Deschisa si amestecurile care sunt pe Sarac din cate stiu eu aceasta bucla trebuia sa fie inchisa , si amestecul pe sonda 1 trebuie sa oscileze bogat sarac , bun am sters aceasta eroare am pornit pe benzina si am turat-o de cateva ori pana la 2000 de ture bucla sta pe inchis si amestcul era in parametrii , apoi am trecut-o pe gaz si dupa cateva secunde Bucla sa deschis si amestecul a trecut pe sarac e aici a fost si momentul cand a aparut eroarea ideea este ca nu apare doar odata adica ( P0170 Senzor Bank 1 Amestec Sarac (1) ) Apare (2) deci erorile sunt succesive . Bujiile sunt noi, revizie recent facuta , distributie schimbata recent , ambreiaj schimbat complet , bobina este noua , debitmetru l-am cumparat second dar conform OpCom este in parametrii , spun tot ce am schimbat pentru ca vreau sa scap de eroararea asta si nu stiu de unde sa incep ma gandeam sa incep cu termostatul am citit undeva ca si el ar cauza eroarea asta .....
Redeschid un topic un pic cam vechiut dar problema este aceasi P0170 Gaze evacuate sarac, Masina in cauza este o Vectra B 1.8 Z18XE , am instalat luna trecuta o instalatie GPL Tomasetto Stag 4 QBOX cu injectoare Hana , totul a fost pana cand am bagat OpCom-ul pe ea la o verificare de rutina si mi-a aparut aceasta eroare P0170 ideea este ca nu mai scap de ea , masina trage ok debimetru citeste 9-10 temperaturile de lucru sunt ok bobina de inductie este noua nu se aprind martori in bord atat ca ea apare o sterg si reapare la anumite intervale de timp. Astazi m-am hotarat sa pun OpCom-ul pe ea sa vad intradevar unde este buba , mi-a sarit in ochi Senzor O2 Bucla Deschisa si amestecurile care sunt pe Sarac din cate stiu eu aceasta bucla trebuia sa fie inchisa , si amestecul pe sonda 1 trebuie sa oscileze bogat sarac , bun am sters aceasta eroare am pornit pe benzina si am turat-o de cateva ori pana la 2000 de ture bucla sta pe inchis si amestcul era in parametrii , apoi am trecut-o pe gaz si dupa cateva secunde Bucla sa deschis si amestecul a trecut pe sarac e aici a fost si momentul cand a aparut eroarea ideea este ca nu apare doar odata adica ( P0170 Senzor Bank 1 Amestec Sarac (1) ) Apare (2) deci erorile sunt succesive . Bujiile sunt noi, revizie recent facuta , distributie schimbata recent , ambreiaj schimbat complet , bobina este noua , debitmetru l-am cumparat second dar conform OpCom este in parametrii , spun tot ce am schimbat pentru ca vreau sa scap de eroararea asta si nu stiu de unde sa incep ma gandeam sa incep cu termostatul am citit undeva ca si el ar cauza eroarea asta .....
- DB77AAA
- *******
- 6,652 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,652
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
corsagsi
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2012
- Mesaj Privat
Salut ,
Vin cu vesti noi , zilele trecute eroarea a aprins becul Check Engine in final , totul sa manifestat cu o scadere brusca a puterii si cu un mers la ralanti neregulat , am dat o fuga pana la baietii care mi-au instalat gazul si le-am spus a imi mareasca debitul la GPL , debitul era okay m-am cam ciondanit cu ei pentru ca se pare desi vorbim aceasi limba OpCom-ul meu este in romana si eroarea P0170 este tradusa asa Gaze Evacuate Sarac iar testerul lor este in engleza si da Fuel Trim Bank 1 System To Lean aceasi marie cu palarie pana mi-a picat mie fisa ca defapt ei vorbesc pe limba lor si eu pe a mea , dupa mai multe demonstratii si testere am ajuns toti la aceasi concluzie si pe gaz si pe benzina masina face la fel becul se aprinde imediat eroarea persita .
Dupa multa documentatie am luat problemele prin eliminare si am ajuns la concluzia ca problema este un furtun de vaccum sau vre-o sonda lambda altceva nu poate fi , am luat 2 amici cu mine o trusa de scule cu care cred ca demontam si un tir si ne-am apucat sa desfacem fiecare furtun , furtunas , furtunel , clapeta acceleratie , sonde lambda , senzori .... cam tot ce mi-am permis desface fara a pierde prea mult antigel sau alte fluide si bine inteles fara a deranja instalatia gpl care nu prea permite mult spatiu de manevra , am dat cu un spary special pentru contacte pe toate mufele inclusiv la ecu ( yes i`m bad ! ) am verificat tot ce inseamna vaccum si furtune si am ajuns si la clapeta care era foarte curata dar ........ cu un vaccum infundat , este acea gaurica mica pozitionata in partea de jos a clapetei care daca nu prea stii ce si cum nici nu-i dai importanta , am curatat-o cu un ac de siringa si cu decarbusol am sulfat-o cu un spray de presiune vreau sa spun ca acolo era dop de mizerie ce a iesit de acolo nici nu va imaginati da din gaurica aia mica ...... Am montat totul la loc am pus OpCom-ul si surpriza Bucla sta pe inchis amestecurile sunt corecte sondele citesc normal si pe benzina si pe gaz eroarea a disparut . Problema Rezolvata !
( Pentru curatarea contactelor electrice am folosit spray special de la CRC merge sa dai si la debitmetru , pentru clapeta de acceleratie am folosit Decarbusol o pensula moale si o carpa din bumbac si pentru masurarea sondelor un ohmmetru )
Vin cu vesti noi , zilele trecute eroarea a aprins becul Check Engine in final , totul sa manifestat cu o scadere brusca a puterii si cu un mers la ralanti neregulat , am dat o fuga pana la baietii care mi-au instalat gazul si le-am spus a imi mareasca debitul la GPL , debitul era okay m-am cam ciondanit cu ei pentru ca se pare desi vorbim aceasi limba OpCom-ul meu este in romana si eroarea P0170 este tradusa asa Gaze Evacuate Sarac iar testerul lor este in engleza si da Fuel Trim Bank 1 System To Lean aceasi marie cu palarie pana mi-a picat mie fisa ca defapt ei vorbesc pe limba lor si eu pe a mea , dupa mai multe demonstratii si testere am ajuns toti la aceasi concluzie si pe gaz si pe benzina masina face la fel becul se aprinde imediat eroarea persita .
Dupa multa documentatie am luat problemele prin eliminare si am ajuns la concluzia ca problema este un furtun de vaccum sau vre-o sonda lambda altceva nu poate fi , am luat 2 amici cu mine o trusa de scule cu care cred ca demontam si un tir si ne-am apucat sa desfacem fiecare furtun , furtunas , furtunel , clapeta acceleratie , sonde lambda , senzori .... cam tot ce mi-am permis desface fara a pierde prea mult antigel sau alte fluide si bine inteles fara a deranja instalatia gpl care nu prea permite mult spatiu de manevra , am dat cu un spary special pentru contacte pe toate mufele inclusiv la ecu ( yes i`m bad ! ) am verificat tot ce inseamna vaccum si furtune si am ajuns si la clapeta care era foarte curata dar ........ cu un vaccum infundat , este acea gaurica mica pozitionata in partea de jos a clapetei care daca nu prea stii ce si cum nici nu-i dai importanta , am curatat-o cu un ac de siringa si cu decarbusol am sulfat-o cu un spray de presiune vreau sa spun ca acolo era dop de mizerie ce a iesit de acolo nici nu va imaginati da din gaurica aia mica ...... Am montat totul la loc am pus OpCom-ul si surpriza Bucla sta pe inchis amestecurile sunt corecte sondele citesc normal si pe benzina si pe gaz eroarea a disparut . Problema Rezolvata !
( Pentru curatarea contactelor electrice am folosit spray special de la CRC merge sa dai si la debitmetru , pentru clapeta de acceleratie am folosit Decarbusol o pensula moale si o carpa din bumbac si pentru masurarea sondelor un ohmmetru )
- danieldragnuta
- **
- 91 mesaje
- din 05 Mar 2015
- Astra 2002 Z18XE
- Giurgiu
danieldragnuta
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- danieldragnuta
- **
- 91 mesaje
- din 05 Mar 2015
- Astra 2002 Z18XE
- Giurgiu
danieldragnuta
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- danieldragnuta
- **
- 91 mesaje
- din 05 Mar 2015
- Astra 2002 Z18XE
- Giurgiu
danieldragnuta
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2015
- Mesaj Privat
Cand s-a aprins martorul in bord,balbaia si mergea intrerupt. Am lasat-o 24h si am pornit-o iar,nu are niciun simptom acum...merge ca inainte. Ma gandesc ca daca ii sterg eroarea,posibil sa nu mai apara ? o fi fost ceva temporar? si mai am inca o intrevare,vad ca sunteti as in OPEL. Motorul z18xe din 2002 coupe 1.8 16v , are EGR ?
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
CS25RDD
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2015
- Mesaj Privat
Madalin87
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2001 z12e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2016
- Mesaj Privat
Am si eu probleme la un opel vectra b de 2sapt de cand am montat GPL pe ea..motor 1.8 16v benzina
am schimbat azi bobina si bujiile si tot asa face....nu se alimenteaza si apare semnul cu motorulmoto[/imglb
SUGESTII CE SA FAC?[imglb=https://www.clubopel.com/8080/uploads/2017-04/114196_4wxwuezs.jpg]
Ultima modificare făcută de Madalin87 la Joi 20 Apr, 2017 5:54 pm
am schimbat azi bobina si bujiile si tot asa face....nu se alimenteaza si apare semnul cu motorulmoto[/imglb
SUGESTII CE SA FAC?[imglb=https://www.clubopel.com/8080/uploads/2017-04/114196_4wxwuezs.jpg]
Ultima modificare făcută de Madalin87 la Joi 20 Apr, 2017 5:54 pm
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Madalin87
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2001 z12e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2016
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Madalin87
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2001 z12e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2016
- Mesaj Privat
Madalin87
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2001 z12e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2016
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Madalin87
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2001 z12e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2016
- Mesaj Privat