razvanm06
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2015
- Mesaj Privat
Va salut! In aceasta seara tocmai mi-a cedat turbina. In treapta a 1a am inceput sa accelerez mai tare putin de pe la 2000 turatii si m-am ales cu un super fluierat, daca trec de 1500 turatii se aude cum freaca metal pe metal, probabil s-a descentrat axul si ating palele. Nu am avut erori, uleiul mereu l-am schimbat la 8000km, subturat nu am mers, probabil cauza a fost presiune mare si uzura.
Ce ma sfatuiti? Sa o reconditionez sau sa iau una second hand de pe o masina cu km nu foarte multi?
De reconditionat, unde imi recomandati sa merg? Stau in Targoviste, deci in Bucuresti o sa ajung cu masina(pe rampa, bineinteles)
Multumesc!
Ce ma sfatuiti? Sa o reconditionez sau sa iau una second hand de pe o masina cu km nu foarte multi?
De reconditionat, unde imi recomandati sa merg? Stau in Targoviste, deci in Bucuresti o sa ajung cu masina(pe rampa, bineinteles)
Multumesc!
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
razvanm06
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2015
- Mesaj Privat
Am rezolvat. Turbina mea a ajuns sa aiba palele de pe evacuare roase, nu extrem de rau, dar s-au ros indeajuns incat sa fie numita o turbina stricata. Geometria variabila era blocata partial, tind sa cred ca era blocata de mult pt ca pana in 2300-2400 de ture nu prea avea vlaga de la a 3a in sus iar in treptele 1 si 2 avea lag pana ajungea la turatia asta, se simtea zvacul acela.
Am cumparat alta turbina reconditionata la recomandarea mecanicului meu, am ajuns cu turbina mea in Bucuresti la Reparatii Turboserv, Chitila. Mi-a desfacut turbina in fata, au cazut bucati de funingine din geometrie apoi mi-a aratat axul cum era mancat pe evacuare.
Verdict: Geometrie blocata, ax descentrat si ros.
Rezolvare: Alta turbina. Mi-a dat o turbina frumoasa,curata, acelasi cod ca al turbinei vechi, a pastrat carcasa de la cea stricata si mi-a dat la pachet geometria si miezul turbinei.
Astazi s-a efectuat operatiunea. Masina are alt comportament, nu mai simt ca se chinui cand accelerez liniar de la 2000 in treptele 3 si 4,la a 5a nu am avut unde. Nu suiera,nu fluiera. Ma declar multumit
Cost turbina 1400lei, Filtre+Ulei+garnituri=400lei, Manopera: 300Lei. Cost total: 2100lei.
Precizez ca inainte sa imi cedeze turbina, avea un suierat pana in 2000 de ture, se auzea mereu,la rece, la cald mai putin,dar se auzea, la accelerare puternica dadea fum. Daca eram mai istet,mergeam la un service de turbosuflante si o curatam, evitam aceasta situatie neplacuta, mai ales din punct de vedere financiar.
Toate bune!
Am cumparat alta turbina reconditionata la recomandarea mecanicului meu, am ajuns cu turbina mea in Bucuresti la Reparatii Turboserv, Chitila. Mi-a desfacut turbina in fata, au cazut bucati de funingine din geometrie apoi mi-a aratat axul cum era mancat pe evacuare.
Verdict: Geometrie blocata, ax descentrat si ros.
Rezolvare: Alta turbina. Mi-a dat o turbina frumoasa,curata, acelasi cod ca al turbinei vechi, a pastrat carcasa de la cea stricata si mi-a dat la pachet geometria si miezul turbinei.
Astazi s-a efectuat operatiunea. Masina are alt comportament, nu mai simt ca se chinui cand accelerez liniar de la 2000 in treptele 3 si 4,la a 5a nu am avut unde. Nu suiera,nu fluiera. Ma declar multumit
Cost turbina 1400lei, Filtre+Ulei+garnituri=400lei, Manopera: 300Lei. Cost total: 2100lei.
Precizez ca inainte sa imi cedeze turbina, avea un suierat pana in 2000 de ture, se auzea mereu,la rece, la cald mai putin,dar se auzea, la accelerare puternica dadea fum. Daca eram mai istet,mergeam la un service de turbosuflante si o curatam, evitam aceasta situatie neplacuta, mai ales din punct de vedere financiar.
Toate bune!