- claudiucoraiu
- OP
- 3 mesaje
- din 09 Apr 2017
- Corsa 2006 Z10XE
- Brasov
claudiucoraiu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2006 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2017
- Mesaj Privat
In primul rand doresc sa va salut, fiind nou pe acest forum. Ma numesc Claudiu si sunt din Brasov
Am un opel corsa C 2006 z10xep 1.0 benzina achizitionat second-hand in ianuarie 2017 cu 87000 km cred eu ireali.
Problema este urmatoarea:
Motorul in urma cu aprox. 1 luna incepuse sa aiba acel sunet binecunoscut zgomotos, diesel. Merg la service - distributia trebuie schimbata, lantul batea binisor. Ok zis si facut, am schimbat distributia si pe langa ea si uleiul, toate filtrele, bujii, bobina inductie, garnitura capac culbutori
Ceea ce am omis sa spun initial la service este ca la scurt timp de la cumpararea masinii, imi tot scadea antigelul la intervale variabile (cateva zile). Mi-a picat fisa doar cand m-am dus sa ridic masina de la service, pt ca mecanicul mi-a spus ca uleiul era imbacsit cu impuritati si schimbase si garnitura de la baia de ulei. Dupa ce i-am zis treaba cu antigelul mi-a dat de grija sa il urmaresc, deoarece pierderi pe undeva anume nu se vedeau. Bun. Masina a mers super bine, silentioasa, cam o saptamana, dupa care intr-o dimineata nu mai vroia sa porneasca, se scutura urat motorul si murea imediat. Am reusit pana la urma sa o pornesc, mi-a scos un fum alb urat mirositor/ intepator.
Ma prezint din nou la service. O verifica din nou si surpriza: antigel bagat in motor cu spuma cafenie pe busonul de la ulei. O las acolo, o desface, si gaseste garnitura de chiuloasa rupta. Alti bani alta distractie, evident alt ulei si filtru, demontare - remontare distributie si inlocuirea garniturii de chiuloasa, garnitura evacuare, garnituri admisie, suruburi chiuloasa, efectuat planeitate chiuloasa. Supeeer, o masina asa mica cu probleme asa de mari.
Desigur ca nu a fost de ajuns, pt ca la 2 zile dupa aceste reparatii, cand motorul este cald are iar sunet diesel si o bataie ca de ciocanele, intermitenta si doar la relanti, uneori cu aprinderea si stingerea imediata a becului rosu de la ulei (uleiul curat, la nivel maxim, antigelul tot la nivel).
Care credeti ca este oare problema? Trebuie cumva alt motor? Se poate rezolva altfel?
Treaba cu "vinde-o" multi mi-au zis-o dar nu doresc sa fiu o mizerie sociala asemeni fostului proprietar.
Va multumesc anticipat
Am un opel corsa C 2006 z10xep 1.0 benzina achizitionat second-hand in ianuarie 2017 cu 87000 km cred eu ireali.
Problema este urmatoarea:
Motorul in urma cu aprox. 1 luna incepuse sa aiba acel sunet binecunoscut zgomotos, diesel. Merg la service - distributia trebuie schimbata, lantul batea binisor. Ok zis si facut, am schimbat distributia si pe langa ea si uleiul, toate filtrele, bujii, bobina inductie, garnitura capac culbutori
Ceea ce am omis sa spun initial la service este ca la scurt timp de la cumpararea masinii, imi tot scadea antigelul la intervale variabile (cateva zile). Mi-a picat fisa doar cand m-am dus sa ridic masina de la service, pt ca mecanicul mi-a spus ca uleiul era imbacsit cu impuritati si schimbase si garnitura de la baia de ulei. Dupa ce i-am zis treaba cu antigelul mi-a dat de grija sa il urmaresc, deoarece pierderi pe undeva anume nu se vedeau. Bun. Masina a mers super bine, silentioasa, cam o saptamana, dupa care intr-o dimineata nu mai vroia sa porneasca, se scutura urat motorul si murea imediat. Am reusit pana la urma sa o pornesc, mi-a scos un fum alb urat mirositor/ intepator.
Ma prezint din nou la service. O verifica din nou si surpriza: antigel bagat in motor cu spuma cafenie pe busonul de la ulei. O las acolo, o desface, si gaseste garnitura de chiuloasa rupta. Alti bani alta distractie, evident alt ulei si filtru, demontare - remontare distributie si inlocuirea garniturii de chiuloasa, garnitura evacuare, garnituri admisie, suruburi chiuloasa, efectuat planeitate chiuloasa. Supeeer, o masina asa mica cu probleme asa de mari.
Desigur ca nu a fost de ajuns, pt ca la 2 zile dupa aceste reparatii, cand motorul este cald are iar sunet diesel si o bataie ca de ciocanele, intermitenta si doar la relanti, uneori cu aprinderea si stingerea imediata a becului rosu de la ulei (uleiul curat, la nivel maxim, antigelul tot la nivel).
Care credeti ca este oare problema? Trebuie cumva alt motor? Se poate rezolva altfel?
Treaba cu "vinde-o" multi mi-au zis-o dar nu doresc sa fiu o mizerie sociala asemeni fostului proprietar.
Va multumesc anticipat
- nastasaflorin
- **
- 147 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2004 Z17DTH
- Neamt
nastasaflorin
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
Aprinderea si stingerea intermitenta a becului de ulei poate insemna ca pompa de ulei motor are probleme.
Asta poate cauza problemele tale - inclusiv arderea garniturii de chiuloasa, daca motorul nu a avut ungere corespunzatoare.
Bine ar fi de masurat presiunea de ulei - se face scotand senzorul de presiune si conectand acolo un manometru.
Cand a schimbat garnitura de chiulasa, mecanicul a verificat si suprafetele cilindrilor? In ce stare sunt?
Asta poate cauza problemele tale - inclusiv arderea garniturii de chiuloasa, daca motorul nu a avut ungere corespunzatoare.
Bine ar fi de masurat presiunea de ulei - se face scotand senzorul de presiune si conectand acolo un manometru.
Cand a schimbat garnitura de chiulasa, mecanicul a verificat si suprafetele cilindrilor? In ce stare sunt?
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Problema cu becul clipind/presiune ulei poate fi din senzorul de ulei sau din pompa
Daca e din pompa, sunetul metalic poate fi din cauza ungerii deficitare. Nu mai umbla cu ea asa, pana nu ii dai de cap, ca o strici mai rau
Legat de alt motor versus rk motorul curent: totul depinde de costuri. Ar trebui desfacut motorul asta, vazut ce probleme are, si cat ar costa reparatiile. Tine cont ca, si daca iei un alt motor, ar trebui sa faci aceeasi operatie, ca nu stii in ce stare e.
Daca e din pompa, sunetul metalic poate fi din cauza ungerii deficitare. Nu mai umbla cu ea asa, pana nu ii dai de cap, ca o strici mai rau
Legat de alt motor versus rk motorul curent: totul depinde de costuri. Ar trebui desfacut motorul asta, vazut ce probleme are, si cat ar costa reparatiile. Tine cont ca, si daca iei un alt motor, ar trebui sa faci aceeasi operatie, ca nu stii in ce stare e.
- claudiucoraiu
- OP
- 3 mesaje
- din 09 Apr 2017
- Corsa 2006 Z10XE
- Brasov
claudiucoraiu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2006 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2017
- Mesaj Privat
Am venit de la service!
Mi-a înlocuit cuzineții deoarece a dat baia jos și aveau joc mare. Sunt urme (rizuri) și pe arbore. Apoi a pornit-o din nou și a mers cu ea pana s-a încãlzit când din nou a început sa bata.
Atunci a verificat și presiunea la ulei care la relanti a fost 2 bari și la 2500 turații 4 bari, ceea ce mi-a zis ca e ok.
Verdict: va desface motorul sa vadã exact unde-i buba.
Nu doresc decât sa recomand evitarea acestui model de mașinã și a acestui motor.
Prea multe probleme grave și la mulți posesori ai acestui tip.
O voi repara și nu o voi vinde.
Mi-a înlocuit cuzineții deoarece a dat baia jos și aveau joc mare. Sunt urme (rizuri) și pe arbore. Apoi a pornit-o din nou și a mers cu ea pana s-a încãlzit când din nou a început sa bata.
Atunci a verificat și presiunea la ulei care la relanti a fost 2 bari și la 2500 turații 4 bari, ceea ce mi-a zis ca e ok.
Verdict: va desface motorul sa vadã exact unde-i buba.
Nu doresc decât sa recomand evitarea acestui model de mașinã și a acestui motor.
Prea multe probleme grave și la mulți posesori ai acestui tip.
O voi repara și nu o voi vinde.
- claudiucoraiu
- OP
- 3 mesaje
- din 09 Apr 2017
- Corsa 2006 Z10XE
- Brasov
claudiucoraiu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2006 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2017
- Mesaj Privat
A fost azi desfacut tot motorul.
Vibrochen uzat cu santuri, care a stricat si cuzinetii anterior schimbati. Doi compensatori hidraulici (tacheti) defecti. In rest relativ ok. Fanta de la segmenti este de 0,65 mm, deci ar merge si acestia inlocuiti daca tot a fost desfacut si blocul.
Aveti idee daca merge rectificat vibrochenul si daca exista cuzineti la cota de reparatie?
Curios ca pe net nu gasesc vibrochen nou... sau nu stiu unde sa caut?
Vibrochen uzat cu santuri, care a stricat si cuzinetii anterior schimbati. Doi compensatori hidraulici (tacheti) defecti. In rest relativ ok. Fanta de la segmenti este de 0,65 mm, deci ar merge si acestia inlocuiti daca tot a fost desfacut si blocul.
Aveti idee daca merge rectificat vibrochenul si daca exista cuzineti la cota de reparatie?
Curios ca pe net nu gasesc vibrochen nou... sau nu stiu unde sa caut?
- lupan bogdan
- **
- 233 mesaje
- din 18 Mar 2016
- Astra 2004 Z14xep
- Brasov
lupan bogdan
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2016
- Mesaj Privat
Vibrochen nou? Posibil mai scump de cat toata corsa..... lasa mecanicii..... mergi de ia unul de la dezmembrari si cu rabdare il schimbi chiar singur... logic ca iti trebuie distributie noua etc... dar iesi mult mai ieftin decat ce vrei tu.... garantat 100/100, eu am avut o experinta asemanatoare si din start am ales alt motor second.