- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- laurentiuu
- **
- 148 mesaje
- din 06 Jan 2014
- Astra 2011 a20dth
- Prahova
laurentiuu
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2011 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2014
- Mesaj Privat
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
omefro- Suspendat
- 193 mesaje
- din 20 Jan 2017
- Insignia 2011
- Alta tara
omefro- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2017
- Mesaj Privat
Daca nu ai pierderi mari eu zic sa o lasi asa deocamdata si sa urmaresti problema. De ce zic asta. Eu cand am cumparat-o am avut aceasta problema. In primul an am completat mai mult, vreo 500ml pe luna in functie de cat mergeam si cat de cald era afara, asta pana am gasit problema.
Initial nu am vrut sa intervin asupra problemei pentru ca distributia era schimbata recent, pe langa faptul ca aparea in istoric cum ca cei de la Opel schimbase garnitura de la galerie, dar apoi m-am hotarat totusi sa o schimb. Doar ca intre timp pierderile au scazut drastic, adica am completat in ultimii 2 ani 500ml, ceea ce nu ma deranjeaza atata timp cat cei 500ml sunt scosi afara si nu ajung in motor.
Ce s-a intamplat intre timp nu stiu sa explic, s-o fi 'asezat' mai bine garnitura schimbata de cei de la Opel, s-o fi 'astupat' fisura galeriei cu antigel combinat cu praf, sau cine stie.
Spor.
Initial nu am vrut sa intervin asupra problemei pentru ca distributia era schimbata recent, pe langa faptul ca aparea in istoric cum ca cei de la Opel schimbase garnitura de la galerie, dar apoi m-am hotarat totusi sa o schimb. Doar ca intre timp pierderile au scazut drastic, adica am completat in ultimii 2 ani 500ml, ceea ce nu ma deranjeaza atata timp cat cei 500ml sunt scosi afara si nu ajung in motor.
Ce s-a intamplat intre timp nu stiu sa explic, s-o fi 'asezat' mai bine garnitura schimbata de cei de la Opel, s-o fi 'astupat' fisura galeriei cu antigel combinat cu praf, sau cine stie.
Spor.
- laurentiuu
- **
- 148 mesaje
- din 06 Jan 2014
- Astra 2011 a20dth
- Prahova
laurentiuu
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2011 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2014
- Mesaj Privat
- lucianciongaru
- *
- 6 mesaje
- din 26 Dec 2015
- Insignia 2.0
- Bucuresti
lucianciongaru
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2.0
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2015
- Mesaj Privat
Salutare. Din cate se pare, s-a fisurat si capacul meu de la racitorul EGR de Opel Insignia 2.0 160 CP pentru ca am gasit pata de antigel in zona de sub joja de ulei si nivelul de antigel din vas era scazut. Este clar ca va trebui sa inlocuiesc carcasa racitorului EGR. Rugamintea mea este daca imi poate spune cineva daca se poate intampla ceva mai grav daca mai merg cu masina 300-400 km pana schimb carcasa pentru ca sunt plecat cu masina in vacanta. Multumesc mult.
omefro- Suspendat
- 193 mesaje
- din 20 Jan 2017
- Insignia 2011
- Alta tara
omefro- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2017
- Mesaj Privat
- lucianciongaru
- *
- 6 mesaje
- din 26 Dec 2015
- Insignia 2.0
- Bucuresti
lucianciongaru
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2.0
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2015
- Mesaj Privat
aichach
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Germania
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2015
- Mesaj Privat
aichach
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Germania
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2015
- Mesaj Privat
ovidiutimisoara a scris:Salut,
Am sa fiu cat mai sumar,
Am opservat o mica pata sub masina ma bag sub ea vad 2,3 picuri fac o poza am atasat os a o vedeti si voi. imi scapa numai la rece cand e motorul cald nu se mai vede nimic.( sa fie un surul ceva aiurea strans si cand e cald se dilata si nu mai curge?) Poza e facuta sub masina in partea stanga undeva sub vasul de lichid parbriz.
a mai intalnit cineva asa ceva.
Multumesc
buna dimineata si scuze.acceasi problema o am si eu.poti te rog sa imi zici si mie daca ai rezolvat.o/ce era de inlocuit?
Am sa fiu cat mai sumar,
Am opservat o mica pata sub masina ma bag sub ea vad 2,3 picuri fac o poza am atasat os a o vedeti si voi. imi scapa numai la rece cand e motorul cald nu se mai vede nimic.( sa fie un surul ceva aiurea strans si cand e cald se dilata si nu mai curge?) Poza e facuta sub masina in partea stanga undeva sub vasul de lichid parbriz.
a mai intalnit cineva asa ceva.
Multumesc
buna dimineata si scuze.acceasi problema o am si eu.poti te rog sa imi zici si mie daca ai rezolvat.o/ce era de inlocuit?
- lucianciongaru
- *
- 6 mesaje
- din 26 Dec 2015
- Insignia 2.0
- Bucuresti
lucianciongaru
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2.0
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2015
- Mesaj Privat
Officer
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2016
- Mesaj Privat
Saptamana trecuta am tras un pic de masina ca ma grabeam, nu ceva exagerat, cutie automata, am lasat-o pe ea sa schimbe, nu am urcat in turatii exagerate. Merg foarte linistit in mod normal si nu imi place sa maltratez utilajele. Am parcat unde aveam treaba, m-am intors dupa 10 minute, balta de antigel pe langa roata fata stanga.
Vasul de expansiune aproape gol, se vedea lichid de racire pe el si sub el. Am zis ca s-a crapat. L-am desfacut si m-am uitat la el cat s-a putut fara sa demontez furtunele de tur si retur. Nu parea sa aiba nicio fisura in schimb sub el are o mufa cu senzor care presupun ca e senzorul de nivel. In jurul lui mi s-a parut ca era ceva mai mult lichid. Am completat cu aproape un litru de apa distilata si de atunci nu a scazut nivelul dar am mers cum merg de obicei.
Teorii:
S-a facut presiune asa mare in circuit incat a refulat pe la supapa de la capac sau capacul nu a fost bine inchis pentru ca atunci cand l-am desfiletat nu parea sa fie strans.
Exista o problema la senzorul de nivel care se manifesta doar cand e mai solicitat sistemul de racire.
Alte pareri?
Vasul de expansiune aproape gol, se vedea lichid de racire pe el si sub el. Am zis ca s-a crapat. L-am desfacut si m-am uitat la el cat s-a putut fara sa demontez furtunele de tur si retur. Nu parea sa aiba nicio fisura in schimb sub el are o mufa cu senzor care presupun ca e senzorul de nivel. In jurul lui mi s-a parut ca era ceva mai mult lichid. Am completat cu aproape un litru de apa distilata si de atunci nu a scazut nivelul dar am mers cum merg de obicei.
Teorii:
S-a facut presiune asa mare in circuit incat a refulat pe la supapa de la capac sau capacul nu a fost bine inchis pentru ca atunci cand l-am desfiletat nu parea sa fie strans.
Exista o problema la senzorul de nivel care se manifesta doar cand e mai solicitat sistemul de racire.
Alte pareri?
- moromete84
- *
- 26 mesaje
- din 14 Sep 2013
- Insignia 2010
- Bucuresti
moromete84
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2013
- Mesaj Privat
asa am patit si eu, s-a "pisat" toata, si tocmai sus, la tunel, pe Transfagarasan
100% este vorba de termostat defect, trebuie inlocuit. Am completat si eu cu apa de izvor, in lipsa de altceva, pana cand am ajuns in Bucuresti a fost un chin total, pt ca ajungea motorul la 130 grade, il opream, se racea, si tot asa...
100% este vorba de termostat defect, trebuie inlocuit. Am completat si eu cu apa de izvor, in lipsa de altceva, pana cand am ajuns in Bucuresti a fost un chin total, pt ca ajungea motorul la 130 grade, il opream, se racea, si tot asa...
Officer
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2016
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Pentru ca ai "tras" de masina si apoi ai oprit motorul fara a-l lasa sa functioneze 1-2 min la ralanti... d-aia a dat afara antigelul. Motorul fiind incins nu i-ai dat timp sistemului de racire sa preia caldura acumulata.
Din cauza asta, e obligatoriu ca dupa ce ai "forjat" masina sa o lasi la relanti pentru a stabiliza temperatura motorului si pentru a raci turbina.
Din cauza asta, e obligatoriu ca dupa ce ai "forjat" masina sa o lasi la relanti pentru a stabiliza temperatura motorului si pentru a raci turbina.