Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salutare.
Am un Astra H 1.7 CDTI Z17DTH.Nu am avut probleme cu ea,dar am observat de mai demult ca scutu de sub motor e "patat"

Acum m-am decis sa schimb uleiul la cutia de viteze si cu ocazia asta am dat jos scutul ,ca sa constat ca am ulei la baza alternatorului.Problema e ca nu se vede de unde apare uleiul respectiv.Mai sus pe alternator este uscat,doar baza e murdara de ulei.Masina nu a mancat niciodata ulei,chiar daca are 155000 km.Motorul e Isuzu.
Pun niste poze poate va dati seama cam ce ar putea fi acolo care sa imi scoata ulei.



Poate sa mi se defecteze alternatorul cu uleiul ala pe el ?
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Acel ulei este scurs din pompa de vacuum pe la simeringul de etansare,il schimbi si ai scapat de problema,nu necesita cine stie ce dotari si in max o ora e gata,la remontat atentie cu etansarile ca mai ai acolo si Oringuri,saibe cupru la furtune...etc.Probleme pot fi destul de mari,se amesteca cu praful de la carbuni si rezulta o pasta conductoare care incepe sa puna in scurt un alta,de preferat sa se remedieze inainte de aparitia problemelor electrice..am gasit acel simering de la 8ron pana la 85ron o medie intre ele ar fi un pret bun.
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
mmm,si care ar fi pompa de vacuum ? aia care vine pe alternator cu furtune in ea?
Uleiul ala e ulei de motor nu?

Tre sa dau alternatorul jos nu? (pare complicat sa ma apuc eu de capu meu fara un tutorial)
  • marinica1010

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Olt
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut colegu,pompa de vacum este aceea prinsa de alternator in spatele lui,intr-adevar se alimenteaza cu ulei de motor prin furtunul acela prins cu oringuri atat de ea cat si de blocul motor,nu e nevoie sa demontezi tot alternatorul sau sa ai un tutorial in acest sens trebuie putina pricepere si muta grija sa nu-ti ramana vreo piesa in plus.Spor la treaba.
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
poate sa imi zica cineva codu la semeringu ala ?Sa inteleg ca nu e vorba de oringurile la furtune.

Cand desfac risc sa imi curga ulei ?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
furtunele sant prinse cu suruburi strapunse etansarea se face cu saibe de cupru,Oring este in interior in carcasa alternatorului unde sta rulmentul...nu stiu codul respectivului simering pe aici se merge cu el direct la magazin si se gaseste....de curs ulei curge numai ce se afla pe furtunul de tur si ce se afla in pompa de vacuum
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
din poza poate sa imi identifice cineva semeringul ?


Aici mi-a fost ofertata pozitia 6 ,Simering alternator spate OE - 150 ron.Cam mult. Asta o fi ?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Da ala este pozitia 6 este un simering mai lat pare dublu ,eu am pus ultima oara unul luat dupa dimensiune nu ce este acolo original si merge foarte bine la 8,5ron si mi se spusese ca cel scump este 75ron nicidecum 150.....mai cauta oferta era de la Al Padrino Bucuresti.
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
mda.Din pacate nu sunt din Bucuresti.Totusi lucrez la un magazin de piese si lucram cu multi furnizori.O sa cer oferte la majoritatea furnizorilor acum ca stiu ce sa cer.

unu din furnizori chiar mi-a zis ca nu livreaza decat pompa cu totu LOL
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
pana la urma am luat semeringul impreuna cu o garnitura suplimentara cu care vine pe OE.
Vreau sa stiu daca furtunele alea se pot pune la loc frumos,sau imi trebuie oringuri de schimbat la ele?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Unul este returul ,nu are nici un oring/garnitura si celalalt cu manson de plasa metalica are doar la imbinarea cu blocul doua garnituri de cupru pentru etansare care se recupereaza deasemenea si pot fi refolosite...cam atat.
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Ok mersi. Im era teama ca desfac furtunele si nu pot refolosi clemele/cuplele la montaj.
  • b77fda

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Salut! Am un y17dt si nu gasesc oringul dintre alternator si pompa de vacuum. Stie cineva unde as putea sa- l gasesc? Am nevoie urgent! Multumesc!
  • focsaadrian

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Sal,am si eu aceeasi problema ,am schimbat simeringul si tot imi curge ulei.Mi sa spus ca trebuie schimbat Si rotorul pt.ca sa mancat axul Si degeaba schimb simeringul,sau are joc in capac.Nu stiu Ce sa mai zic.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Daca zona in care etanseaza simeringul are uzura, degeaba schimbi simeringul ...
  • focsaadrian

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Ce inseamna asta,Ce trebuie schimbat ?
  • focsaadrian

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Ce inseamna asta,Ce trebuie schimbat ?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Probabil axul, dar cel mai bine o sa se vada dupa demontare... pe pareri si impresii nu prea merge...
  • cornel_ionut

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
focsaadrian a scris:Ce inseamna asta,Ce trebuie schimbat ?

la alternatoarele Hitachi in loc sa se macine semeringul se macina axul
la 215000 am schimbat prima data semeringul original si puntea cu releu, ulterior, desi am pus semering pe original nu a tinut mai mult de 10000km
dupa 2 semeringuri schimbate, la 2 ani s a ars iar punea cu releu(Mobiltron ) SI am cumparat alternator nou Bosch
poti schimba doar rotorul...
  • MAndras

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Ce functie are acea pompa de vacuum ? care este rolul ei ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR