- deleted-108570
- OP
- 96 mesaje
- din 02 Mar 2016
deleted-108570
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2016
- Mesaj Privat
Din diferite motive nu ne dam seama ca oferta Producatorilor auto si a celor care ar trebui sa ii verifice e raspunsul la indiferenta si resemnarea noastra. Lor le convine: nu avem pretentii - nu ne ofera nimic in plus.
Nu o sa reiau nimic din ce am scris pina acum doar o sa expun, cu motivele si exemplele care sa le sustina, citeva pareri care ar putea ajuta in viitor:
- Producatorul auto ar trebui sa faca publice toate Buletinele Tehnice emise catre dealeri - nu e imposibil, exista un precedent: "NHTSA Announces Plan to Comply With Law to Post TSBs and Manufacturer Communications to Dealers" (http://www.autosafet...vice-bulletins/). Nu ne dorim ca o problema simpla sa fie tratata scump sau ignorata in serviceurile autorizate.
- Producatorul auto ar trebui sa ofere acces rapid, fara programare, la o interfata de diagnosticare a erorilor stocate in computerul masinii si sa primim un raport detaliat - _in_scris_ - generat de catre softul Producatorului, pe care chiar sa te poti baza, cu problemele gasite. Depinde de tine ce faci in contiunare mai ales daca ai acces la TSB-urile emise. Acest raport ii poate fi util evident si Producatorului, daca doreste. In acest fel si serviceul autorizat si clientii ar avea de cistigat.
- atunci cind formulam o reclamatie scrisa catre Producator sau reprezentantul acestuia sau catre cei abilitati sa-i verifice raspunsul pe care il primim trebuie sa fie "scris" de cineva care sa faca dovada ca s-a documentat inainte de a raspude: a cautat in TSB-uri, a intrebat si alte departamente interne, a verificat procedurile existente si executia corecta a lor. Altfel riscam sa primim un raspuns de la un "robot": i se pun de catre "conducere" la dispozitie un set de instructiuni cu ce are de raspuns in marea majoritate a cazurilor si o sa repete la nesfirsit acelasi lucru. De ce credeti ca sint atit de multe cazuri in care reprezentantul Producatorului intr-o tara sa dea un raspuns la o problema si intr-o oarecare perioada de timp acel raspuns sa intre in contradictie cu noul raspuns valabil la nivel global. Un alt exemplu ar fi ca sintem trimisi sa citim o informatie pe site-urile lor publice despre care nu se stie daca si cum sint actualizate si a caror continut nu are nici o valoare juridica.
- Producatorii si importatorii auto sint organizati in asociatii - OICA, ACEA, APIA, ... ceea ce e absolut normal, au de urmarit/acoperit o multime de probleme in munca lor. Impreuna le e mai usor "sa se alinieze la cerintele pietei" - are cineva idee cum fac ei asta? Pot sa presupun ca informatiile de pe forumurile auto sint o sursa valida si continua de date... de ce mai au nevoie?
Nu o sa reiau nimic din ce am scris pina acum doar o sa expun, cu motivele si exemplele care sa le sustina, citeva pareri care ar putea ajuta in viitor:
- Producatorul auto ar trebui sa faca publice toate Buletinele Tehnice emise catre dealeri - nu e imposibil, exista un precedent: "NHTSA Announces Plan to Comply With Law to Post TSBs and Manufacturer Communications to Dealers" (http://www.autosafet...vice-bulletins/). Nu ne dorim ca o problema simpla sa fie tratata scump sau ignorata in serviceurile autorizate.
- Producatorul auto ar trebui sa ofere acces rapid, fara programare, la o interfata de diagnosticare a erorilor stocate in computerul masinii si sa primim un raport detaliat - _in_scris_ - generat de catre softul Producatorului, pe care chiar sa te poti baza, cu problemele gasite. Depinde de tine ce faci in contiunare mai ales daca ai acces la TSB-urile emise. Acest raport ii poate fi util evident si Producatorului, daca doreste. In acest fel si serviceul autorizat si clientii ar avea de cistigat.
- atunci cind formulam o reclamatie scrisa catre Producator sau reprezentantul acestuia sau catre cei abilitati sa-i verifice raspunsul pe care il primim trebuie sa fie "scris" de cineva care sa faca dovada ca s-a documentat inainte de a raspude: a cautat in TSB-uri, a intrebat si alte departamente interne, a verificat procedurile existente si executia corecta a lor. Altfel riscam sa primim un raspuns de la un "robot": i se pun de catre "conducere" la dispozitie un set de instructiuni cu ce are de raspuns in marea majoritate a cazurilor si o sa repete la nesfirsit acelasi lucru. De ce credeti ca sint atit de multe cazuri in care reprezentantul Producatorului intr-o tara sa dea un raspuns la o problema si intr-o oarecare perioada de timp acel raspuns sa intre in contradictie cu noul raspuns valabil la nivel global. Un alt exemplu ar fi ca sintem trimisi sa citim o informatie pe site-urile lor publice despre care nu se stie daca si cum sint actualizate si a caror continut nu are nici o valoare juridica.
- Producatorii si importatorii auto sint organizati in asociatii - OICA, ACEA, APIA, ... ceea ce e absolut normal, au de urmarit/acoperit o multime de probleme in munca lor. Impreuna le e mai usor "sa se alinieze la cerintele pietei" - are cineva idee cum fac ei asta? Pot sa presupun ca informatiile de pe forumurile auto sint o sursa valida si continua de date... de ce mai au nevoie?
- turmol
- **
- 270 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Bucuresti
turmol
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Online
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Da, dar nu starnind polemici fara cap si fara coada
Cris M, te rog sa exprimi scopul acestui topic intr-un mod simplu, si folosind putine cuvinte. Ce vrei sa obtii, sa organizezi un sindicat impotriva dealer-ilor auto, deschizi un proces colectiv.... ce?
Apoi voi decide daca topicul asta se incadreaza in scopul CO.
Cris M, te rog sa exprimi scopul acestui topic intr-un mod simplu, si folosind putine cuvinte. Ce vrei sa obtii, sa organizezi un sindicat impotriva dealer-ilor auto, deschizi un proces colectiv.... ce?
Apoi voi decide daca topicul asta se incadreaza in scopul CO.
- deleted-108570
- OP
- 96 mesaje
- din 02 Mar 2016
deleted-108570
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2016
- Mesaj Privat
Scopul meu a fost: sa ma corecteze cineva daca gresesc in afirmatii.
Scopul final: sa ii convingem pe cei de la APIA sa isi aloce timp si pentru monitorizarea serviciilor oferite de serviceurile autorizate de producator pentru ca ... sint tot ale lor.
Daca nu sint sa ne spuna: dragi clienti descurcati-va cum puteti, noi doi doar producem masini. In acest caz trebuie sa ne ofere toate informatiile relevante sa ne putem descurca singuri...
Scopul final: sa ii convingem pe cei de la APIA sa isi aloce timp si pentru monitorizarea serviciilor oferite de serviceurile autorizate de producator pentru ca ... sint tot ale lor.
Daca nu sint sa ne spuna: dragi clienti descurcati-va cum puteti, noi doi doar producem masini. In acest caz trebuie sa ne ofere toate informatiile relevante sa ne putem descurca singuri...
- deleted-108570
- OP
- 96 mesaje
- din 02 Mar 2016
deleted-108570
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2016
- Mesaj Privat
Gata @turmol, s-a terminat. Am primit ajutorul dorit.
in cazul in care cineva doreste sa stie concluzia: http://forum.softpedia.com/...or-de-automobile/
in cazul in care cineva doreste sa stie concluzia: http://forum.softpedia.com/...or-de-automobile/
- turmol
- **
- 270 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Bucuresti
turmol
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- deleted-108570
- OP
- 96 mesaje
- din 02 Mar 2016
deleted-108570
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2016
- Mesaj Privat
@ahappyuser postul tau pare oarecum trist. Si eu am cam exagerat dar nu as vrea sa ramii cu o impresie gresita. Uite o discutie mai veche:
Cum sa reparam bobina de inductie Astra H :
user: dancuciureanu
Moderator ClubOpel
Postat in Lun 03 Jan, 2011 5:13 pm
defectul se numeste CONTURNARE si reprezinta formarea unui arc electric pe suprafata izolatorului (bobina sau tate cum spun unii).
Care spune de ce apare conturnarea in afara de material slab are nota 10 Laughing
user: cristidb
Postat in Lun 03 Jan, 2011 8:07 pm
Sa nu zici ca de la ulei sau apa pentru ca au picat bobine la multe motoare noi
Cum sa reparam bobina de inductie Astra H :
user: dancuciureanu
Moderator ClubOpel
Postat in Lun 03 Jan, 2011 5:13 pm
defectul se numeste CONTURNARE si reprezinta formarea unui arc electric pe suprafata izolatorului (bobina sau tate cum spun unii).
Care spune de ce apare conturnarea in afara de material slab are nota 10 Laughing
user: cristidb
Postat in Lun 03 Jan, 2011 8:07 pm
Sa nu zici ca de la ulei sau apa pentru ca au picat bobine la multe motoare noi
- turmol
- **
- 270 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Bucuresti
turmol
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
- deleted-108570
- OP
- 96 mesaje
- din 02 Mar 2016
deleted-108570
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2016
- Mesaj Privat
- turmol
- **
- 270 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Bucuresti
turmol
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
- deleted-108570
- OP
- 96 mesaje
- din 02 Mar 2016
deleted-108570
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2016
- Mesaj Privat
- turmol
- **
- 270 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Bucuresti
turmol
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
Am sperat ca pricepi, dar m-am inselat.
Banuiesc ca ai sa incepi iar prin a ne teroriza cu obsesiile tale, dar ar trebui sa pricepi ca niste "maimute" nu se pot ridica la nivelul matale asa ca nici asteptari prea mari nu ar trebui sa ai.
Poate ne faci un MARE bine si ne leshi. Mergi pe SP unde ai sanse mai mari sa iei niste suturi virtuale.
PA
Banuiesc ca ai sa incepi iar prin a ne teroriza cu obsesiile tale, dar ar trebui sa pricepi ca niste "maimute" nu se pot ridica la nivelul matale asa ca nici asteptari prea mari nu ar trebui sa ai.
Poate ne faci un MARE bine si ne leshi. Mergi pe SP unde ai sanse mai mari sa iei niste suturi virtuale.
PA
- deleted-108570
- OP
- 96 mesaje
- din 02 Mar 2016
deleted-108570
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2016
- Mesaj Privat
- deleted-108570
- OP
- 96 mesaje
- din 02 Mar 2016
deleted-108570
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2016
- Mesaj Privat
@turmol: in cazul in care mai treci pe aici... vorbesti numai prostii si ma faci si pe mine sa vorbesc la fel.
Nu stiu la cel nivel te referi... Intotdeauna cind am fost cu masina in service am lasat "bacsis" 50RON... si am multumit. Inclusiv la ultima vizita. Sint constient de conditiile in care lucreaza mecanicii... dar... ei si-au ales sa lucreze in locul ala. Este evident faptul ca cineva trebuie sa-i supravegheze si sa vorbeasca cu ei despre ce au de gind sa faca. Cel care "genereaza" factura pentru client trebuie sa isi asume ca ce a scris acolo chiar s-a intimplat.
Ti-e asa de greu sa intelegi ca posturile mele sint pentru SEFi si MANAGERI?
Tu pe unde te situezi?
Nu stiu la cel nivel te referi... Intotdeauna cind am fost cu masina in service am lasat "bacsis" 50RON... si am multumit. Inclusiv la ultima vizita. Sint constient de conditiile in care lucreaza mecanicii... dar... ei si-au ales sa lucreze in locul ala. Este evident faptul ca cineva trebuie sa-i supravegheze si sa vorbeasca cu ei despre ce au de gind sa faca. Cel care "genereaza" factura pentru client trebuie sa isi asume ca ce a scris acolo chiar s-a intimplat.
Ti-e asa de greu sa intelegi ca posturile mele sint pentru SEFi si MANAGERI?
Tu pe unde te situezi?
- turmol
- **
- 270 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Bucuresti
turmol
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
Esti un nesimtit si nu meriti decat IGNORE.
PA
PS Despre "maimute" poti afla detalii din postul tau din "Vin 24 Jun, 2016 8:00 am" de aici:
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=80.
Asta a fost si motivul pentru care topicul ti-a fost inchis.
Sper sa ti-l inchida si pe acesta.
PA
PS Despre "maimute" poti afla detalii din postul tau din "Vin 24 Jun, 2016 8:00 am" de aici:
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=80.
Asta a fost si motivul pentru care topicul ti-a fost inchis.
Sper sa ti-l inchida si pe acesta.
- deleted-108570
- OP
- 96 mesaje
- din 02 Mar 2016
deleted-108570
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2016
- Mesaj Privat
@Je incearca sa va invete, dar nu are pe cine...
In rest, jignirile tale nu ma privesc - si eu sint doar "muncitor" la rindul meu... daca vrei o comparatie plastica sint ala care da cu bidineaua pe pereti si pregateste totul luna pentru receptia finala a clientului...
jE a scris:
trebuie sa ne dezvoltam, cultura dezbaterilor. Adica sa invatam sa discutam idei, sa aducem argumente pro (sau contra) acestor idei, fara sa luam toata povestea ca un atac personal
- trebuie sa intelegem ca nu detinem adevarul absolut, si sa nu incercam a ne investi opiniile cu aceasta valoare
Sper sa intelegeti demersul meu ca ceea ce este, un mic efort de a promova deschiderea spre dialog (la modul general, nu doar pe tema asta; putem avea un dialog si despre cum se face segmentarea sau se verifica compresia la un motor), deoarece cred ca prin dialog, dezbatere, putem compara si construi idei mai bune.
trebuie sa ne dezvoltam, cultura dezbaterilor. Adica sa invatam sa discutam idei, sa aducem argumente pro (sau contra) acestor idei, fara sa luam toata povestea ca un atac personal
- trebuie sa intelegem ca nu detinem adevarul absolut, si sa nu incercam a ne investi opiniile cu aceasta valoare
Sper sa intelegeti demersul meu ca ceea ce este, un mic efort de a promova deschiderea spre dialog (la modul general, nu doar pe tema asta; putem avea un dialog si despre cum se face segmentarea sau se verifica compresia la un motor), deoarece cred ca prin dialog, dezbatere, putem compara si construi idei mai bune.
In rest, jignirile tale nu ma privesc - si eu sint doar "muncitor" la rindul meu... daca vrei o comparatie plastica sint ala care da cu bidineaua pe pereti si pregateste totul luna pentru receptia finala a clientului...
- deleted-108570
- OP
- 96 mesaje
- din 02 Mar 2016
deleted-108570
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2016
- Mesaj Privat
jE a scris:Da, dar nu starnind polemici fara cap si fara coada
Cris M, te rog sa exprimi scopul acestui topic intr-un mod simplu, si folosind putine cuvinte. Ce vrei sa obtii, sa organizezi un sindicat impotriva dealer-ilor auto, deschizi un proces colectiv.... ce?
Apoi voi decide daca topicul asta se incadreaza in scopul CO.
Cris M, te rog sa exprimi scopul acestui topic intr-un mod simplu, si folosind putine cuvinte. Ce vrei sa obtii, sa organizezi un sindicat impotriva dealer-ilor auto, deschizi un proces colectiv.... ce?
Apoi voi decide daca topicul asta se incadreaza in scopul CO.
Raspunsul era:
Imi stiam drepturile, citisem despre un caz din Italia acum citiva ani ca o asociatie a dat in judecata producatorul pentru ca masinile consumau mai mult decit era scris in manual.... si au cistigat. Producatorul le-a dat cite 10 lei la fiecare inapoi... dar e o chestie de imagine!
Nu isi bat joc de noi, ca nu sint ei "boss"ii iar noi taranii care le conducem tractoarele.
Daca am vazut ca nu am cu cine ce era sa mai fac?...
Daca vrea cineva sa se documenteze:
Consumer Code establishes that consumers with homogenous interests have the right to file the azione di classe against a private corporation in three different cases: (1) breach of contract, (2) unfair or anticompetitive commercial practice, and (3) product or service liability.
As mai sublinia faptul ca sintem cu totii in UE iar setul de reguli trebuie sa fie comun.
Daca ii lasam pe ei sa se trezeasca din betia banului o sa ajungem toti ca ei...
- deleted-108570
- OP
- 96 mesaje
- din 02 Mar 2016
deleted-108570
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2016
- Mesaj Privat