- alexandru96
- OP
- 2 mesaje
- din 17 Aug 2016
- Astra 2004
- Gorj
alexandru96
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2016
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- geo24_frb
- **
- 124 mesaje
- din 07 Dec 2010
- Astra 2001 z12xe
- Prahova
geo24_frb
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2010
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- geo24_frb
- **
- 124 mesaje
- din 07 Dec 2010
- Astra 2001 z12xe
- Prahova
geo24_frb
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2010
- Mesaj Privat
- geo24_frb
- **
- 124 mesaje
- din 07 Dec 2010
- Astra 2001 z12xe
- Prahova
geo24_frb
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2010
- Mesaj Privat
- nolob
- **
- 182 mesaje
- din 04 Oct 2010
- Astra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
nolob
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2010
- Mesaj Privat
Geo, Opel Astra H are trei tipuri de echipare cu "aer conditionat":
- AC Manual - reglarea temperaturii se face ochiometric, toaste clapetele se misca doar prin actionarea butoanelor. Aerul rezultat depinde de temperatura exterioara, care se combina "brut", fix proportional, cu aerul venit de la radiatorul compresorului.
- AC Automat - reglarea temperaturii se face in functie de temperatura dorita, clapetele se misca automat pentru ca amestecul de aer din exterior/recirculat cu cel dinspre radiatorul compresorului sa rezulte temperatura selectata. *nu stiu daca viteza fluxului de aer este variabila automat.
- AC Automat, Electronic - la fel ca AC Automat, doar ca selectarea temperaturii, a fluxului de aer si distributia aerului se selecteaza digital. Atit temperatura, cit si viteza fluxului de aer si distributia, se ajusteaza in functie de gradul de atingere a temperaturii din habitaclu la temperatura selectata. Senzorul de pe bord verifica temperatura din habitaclu. Exista si posibilitatea de a trece in mod AC Automat, adica cu selectarea manuala a vitezei fluxului de aer si a distributiei.
Si, cireasa de pe tort, NU STIU ce implica dpdv al costurilor si manoperei, schimbarea din manual in automat
- AC Manual - reglarea temperaturii se face ochiometric, toaste clapetele se misca doar prin actionarea butoanelor. Aerul rezultat depinde de temperatura exterioara, care se combina "brut", fix proportional, cu aerul venit de la radiatorul compresorului.
- AC Automat - reglarea temperaturii se face in functie de temperatura dorita, clapetele se misca automat pentru ca amestecul de aer din exterior/recirculat cu cel dinspre radiatorul compresorului sa rezulte temperatura selectata. *nu stiu daca viteza fluxului de aer este variabila automat.
- AC Automat, Electronic - la fel ca AC Automat, doar ca selectarea temperaturii, a fluxului de aer si distributia aerului se selecteaza digital. Atit temperatura, cit si viteza fluxului de aer si distributia, se ajusteaza in functie de gradul de atingere a temperaturii din habitaclu la temperatura selectata. Senzorul de pe bord verifica temperatura din habitaclu. Exista si posibilitatea de a trece in mod AC Automat, adica cu selectarea manuala a vitezei fluxului de aer si a distributiei.
Si, cireasa de pe tort, NU STIU ce implica dpdv al costurilor si manoperei, schimbarea din manual in automat