cry27
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2007
- Mesaj Privat
Simptome: Salut. Am schimbat azi radiatorul de apa la Zafira si pe cel de AC l-am dat in partea stanga ca nu puteam sa-l desfac deoarece pierdeam freonul. Dupa ce am montat radiatorul, am dat o pornire la motor sa verific daca curge, moment in care furtunul de la conducta de inalta presiune de la AC a atins cureaua de la compresor si s-a fisurat. Stie cineva daca se poate inlocui doar furtunul sau trebuie schimbat cu totul? E vorba de furtunul care pleaca de la condensator la compresor. In spatele compresorului am vazut ca in afara de asta m ai pleaca un furtun, banuiesc ca sunt capsate ambele in mufa aceea metalica si u pot fi schimbate separat... Are cineva vreo idee?
Cod(uri) eroare:
----
Model: Zafira
An fabricatie: 2004
Cod motor: Y20DTH
Cod(uri) eroare:
----
Model: Zafira
An fabricatie: 2004
Cod motor: Y20DTH
- cmarius53
- **
- 454 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Ilfov
cmarius53
- Mesaje scrise: 454
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
CBraila
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2017
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
CBraila
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2017
- Mesaj Privat
CBraila
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2017
- Mesaj Privat
Rezolvat cu dezmembrarile. Am fost prima oara la un atelier de reparatii ca sa-mi schimbe furtunul, dar mi-au spus ca nu au cum sa-l faca ca nu-l pot prinde in aparatul de sertizare din cauza tevilor curbate (cele care se prind in compresor). Mai aveau o varianta cu piulita si filet dar diametru tevii e de 13.2 si ei nu aveau piulite decat 12 si 14. Cred ca ar mai fi fost o varianta sa mi-l taie din locul unde era rupt si sa-l mufeze acolo, dar nu stiu daca mergea montat ca in dreptul radiatorului el se curbeaza si o mufa metalica nu cred ca permitea acest lucru. La dezmembrari am gasit prima oara de pe o zafira benzina. Desi prinderile metalice erau la fel, tevile metalice care pleaca din compresor erau putin diferite si furtunul atingea de motor.nepermitand montarea. Pana la orma am gasit in alta parte exact modelul meu si l-am schimbat. Daca mai sunt si alte persoane interesate, pretul a fost de 100 lei.