Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • deleted-113967

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Salutare,

Am avut recent cateva probleme cu Opel-ul meu Corsa 1.2 din 2011. Am fost la cineva la un service si, la o cercetare mai amanuntita, mi-a spus ca exista posibilitatea ca proprietarul anterior sa fi mers cu motorul incins ceva mai mult. Este oarecum plauzibil avand in vedere ca, dupa ce am cumparat-o, am observat ca pierde antigel si a trebuit sa inlocuiesc niste conducte sparte.

Totusi, mi-a spus si ca este foarte probabil sa am probleme pe termen lung cu masina, pentru ca un motor cu care s-a mers incins va genera probleme mai rapid. Imi poate spune cineva daca exista posibilitatea ca un motor cu care s-a mers fara apa o perioada de timp sa genereze probleme pe termen lung, exceptand eventual garnitura de chiulasa?

Multumesc!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca ai compresie buna in cilindri si garnitura de chiulasa e ok, n-are nici o problema.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
ElizaFloria a scris:. Am fost la cineva la un service si, la o cercetare mai amanuntita, mi-a spus ca exista posibilitatea ca proprietarul anterior sa fi mers cu motorul incins ceva mai mult.
Cercetarea este profund subiectiva,deoarece la un motor racirea exista sau nu exista... daca nu ai racire 1/2 ora,motorul este calat(blocat)...,eu de regula cer argumente la orice expunere de ideii...
  • deleted-113967

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Explicatia a fost ca, asemeni oricarei piese care se poate incinge peste masura, isi modifica proprietatile si creaza probleme. Exemplul ar fi al discului de frana care, daca este incins o perioada mai mare prin blocarea placutelor, isi modifica usor forma si nu mai poate fi folosit foarte mult. De asta intrebam daca e posibil ca piesele din motor sa isi modifice proprietatile daca a existat supraincalzire, poate nu pana la calare dar aproape.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
ElizaFloria a scris:
Totusi, mi-a spus si ca este foarte probabil sa am probleme pe termen lung cu masina, pentru ca un motor cu care s-a mers incins va genera probleme mai rapid. Imi poate spune cineva daca exista posibilitatea ca un motor cu care s-a mers fara apa o perioada de timp sa genereze probleme pe termen lung, exceptand eventual garnitura de chiulasa?
Fara lichid de racire in motor,nu se poate merge(se aprind becuri in bord,iar pentru un om normal inseamna ceva)...,aceasta-i clar! Termenul "incins" este destul de vag in conditiile in care nu sunt date valori(si la 90 gradeC motorul e incins...frige...!).Cred ca meseriasul a facut previziuni "pe termen lung",in conditiile in care expertizele si constatarile se fac la momentul respectiv. Apropo de "mers fara apa"...,aveti curaj sa mergeti doar 30 minute fara lichid de racire in motor...?! Cred ca nu! Folositi masina fara teama,cind e sa apara o problema...,oricum apare!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR