- mircea archiudean
- *
- 2 mesaje
- din 31 Jul 2013
- Agila 2001
- Mures
mircea archiudean
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Mures
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2013
- Mesaj Privat
Sunt detinator de opel Agila si am o problema :
- De curand am schimbat distributia , garnitura de chiulasa , pompa de apa si uleiul cu filtru.Am observat o problema cu presiunea la ulei la turatie mai mare si viteza de 90 - 100 km / h constanta pe anumite distante se aprinde becul la ulei si bat tachetii ,la turatie pana in 2000 cu viteza 4 si 5 nu se intampla nimic , motorul merge bine si sunetul motorului este silentios . Am cerut parerea mecanicului care mi-a facut reparatiile , mi-a indrugat verzi si uscate cum ca uleiul este de proasta calitate , GM 10 W 40 , am facut schimbul de ulei intr-un service autorizat si constat ca filtrul , la o saptamana de la schimb , este foarte imbacsit cu mizerii iar uleiul era negru , dar la turatie tot mi se aprinde becul la ulei chiar daca am facut schimbul de ulei.Astept parerile voastre cu privire la aceste probleme .Va multumesc!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,466 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,466
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Garnitura chiulasa de ce ?
Ai dreptate cu verzi si uscate. Uleiul GM 10W40 nu e indicat dar de rodaj (daca o fi schimbat segmenti etc) merge, el a curatat motorul cea ce mecanicul tau nu a facut. Deci mizeria in exces gasita la filtru denota ca el a facut treaba de maimuta, repede fara creier.
Da o CAUTARE pe : distributie Z10XE/Z12XE, presiune ulei, sorb ulei, pompa ulei, garnitura distributie sau chiulasa arsa etc. si te vei minuna si lumina.
- mircea archiudean
- *
- 2 mesaje
- din 31 Jul 2013
- Agila 2001
- Mures
mircea archiudean
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Mures
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2013
- Mesaj Privat
Diasxxx
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2013
- Mesaj Privat
- inlocuit senzor chiulasa
- verificat conexiune senzor pana in mufa ECU
- testat ECU
- schimbat ulei
- curatat sorb pomba ulei
- masurat presiune in chiulasa ( 2 bari relanti si 5 bari la 5000rpm)
Am pus masina pe tester si am observat ca are doi senzori de presiune: cel din chiulasa si inca unul pe care nu l.am identificat in ce loc e! Cel care imi aprinde martorul in bord, e cel pe care nu il gasesc unde se afla! Ma puteti ajuta sa il localizez? Cod motor Z16XEP! Multumesc!
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Diasxxx
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2013
- Mesaj Privat
dgrig1969
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2011
- Mesaj Privat
Salut. Asta era chestia stricata: https://ecopiese.ro/produs/supapa-filtru-ulei/ ?! Ms.
dgrig1969
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2011
- Mesaj Privat
Salut. Asta era chestia stricata: https://ecopiese.ro/produs/supapa-filtru-ulei/ ?! Ms.