- dragosstefan8
- OP
- 12 mesaje
- din 27 Dec 2016
- Vectra 1995 X16SZ
- Prahova
dragosstefan8
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1995 X16SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2016
- Mesaj Privat
Model: Vectra A. An fabricatie:1995
Simptome: motorul X16SZ se opreste dupa doua minute. Porneste ,,la sfert", relantiul este stabil cca. un minut, dupa care incepe sa scada ,trepideaza(parca merge in trei pistoane) si se opreste. Daca-l ajut cu acceleratia, dupa aprox. cinci minute cand se incalzeste, merge impecabil si nu se mai opreste. Daca s-a oprit ,a doua pornire este foarte greoaie. Am curatat egr, schimbat bujii(ngk),fise, bobina, senzor clapeta acceleratie, sonda lambda,filtrul de benzina La testul ,agrafa " mi-a aratat codul eroare: 035. Am schimbat IAC-ul, verificat toate furtunele de vaacum,senzorul MAP, am curatat clapeta, desfacut toate mufele, spalate cu spray de contacte si ...acelasi fenomen. Am reusit dupa indelungi cautari sa gasesc in Ploiesti pe cineva care mi-a facut o diagnoza dar rezultatul a fost ca ECU nu are stocat in memorie nici un cod de eroare. Omul a motivat ca softul e vechi si nu poate furniza alti parametri. Deci in fiecare dimineata trebuie s-o incalzesc cinci minute ca sa pot pleca fara probleme.
Al doilea fenomen ciudat : dupa o jumatate de ora de mers cand motorul este incalzit , la o viteza constanta de 60-70 km/ora, in treapta a treia, are usoare intreruperi, ca si cum alimentarea cu benzina este insuficienta. Daca ma duc in treapta a cincea la 100 km/ora,merge impecabil.
Mentionez ca distributia e schimbata si pusa la punct.
Sa schimb si pompa de benzina ?
Multumesc anticipat !
Simptome: motorul X16SZ se opreste dupa doua minute. Porneste ,,la sfert", relantiul este stabil cca. un minut, dupa care incepe sa scada ,trepideaza(parca merge in trei pistoane) si se opreste. Daca-l ajut cu acceleratia, dupa aprox. cinci minute cand se incalzeste, merge impecabil si nu se mai opreste. Daca s-a oprit ,a doua pornire este foarte greoaie. Am curatat egr, schimbat bujii(ngk),fise, bobina, senzor clapeta acceleratie, sonda lambda,filtrul de benzina La testul ,agrafa " mi-a aratat codul eroare: 035. Am schimbat IAC-ul, verificat toate furtunele de vaacum,senzorul MAP, am curatat clapeta, desfacut toate mufele, spalate cu spray de contacte si ...acelasi fenomen. Am reusit dupa indelungi cautari sa gasesc in Ploiesti pe cineva care mi-a facut o diagnoza dar rezultatul a fost ca ECU nu are stocat in memorie nici un cod de eroare. Omul a motivat ca softul e vechi si nu poate furniza alti parametri. Deci in fiecare dimineata trebuie s-o incalzesc cinci minute ca sa pot pleca fara probleme.
Al doilea fenomen ciudat : dupa o jumatate de ora de mers cand motorul este incalzit , la o viteza constanta de 60-70 km/ora, in treapta a treia, are usoare intreruperi, ca si cum alimentarea cu benzina este insuficienta. Daca ma duc in treapta a cincea la 100 km/ora,merge impecabil.
Mentionez ca distributia e schimbata si pusa la punct.
Sa schimb si pompa de benzina ?
Multumesc anticipat !
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat