- catallin91
- OP
- 16 mesaje
- din 08 Mar 2017
- Vectra 2007 Z18XER
- Buzau
catallin91
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2017
- Mesaj Privat
salut, sunt nou pe forum. Am si eu o problema cu opelul meu z18xer benzina 1.8.
nu trage in turatii mari, exemplu 1,2,3 trage binisor pana pe la 4000 rot/min 4,5 abia trece de 4000 rot/min, se accelereaza greu, nu mai are vlaga in ea (cu treapta 5 ajunge maxim la 4200 rot/min. mentionez ca nu intrerupe, nu da rateuri, iar pe tester nu afiseaza erori.
Porneste bine si la rece si la cald (la rece daca este cald afara se balbaie vreo 30-40 secunde si nu merge accelerata)
am facut urmatoarele operatiuni fara a avea succes cu vreuna din ele
am scos mufa de la debitmetru si a inceput sa se balbaie => ca nu este de vina debitmetrul
senzori turatie ax came verificati
distributie verificata
am scos sonda lambda si am lasat sa iasa fumul pe acolo crezand ca ar fi de vina catalizatorul
schimb bujii
bobina inlocuita cu una de pe acelasi tip de motor
schimb de filtre ulei
clapeta acceleratie curatata
schimbat senzor temperatura lichid de racire
cineva cu o idee mai buna?
nu trage in turatii mari, exemplu 1,2,3 trage binisor pana pe la 4000 rot/min 4,5 abia trece de 4000 rot/min, se accelereaza greu, nu mai are vlaga in ea (cu treapta 5 ajunge maxim la 4200 rot/min. mentionez ca nu intrerupe, nu da rateuri, iar pe tester nu afiseaza erori.
Porneste bine si la rece si la cald (la rece daca este cald afara se balbaie vreo 30-40 secunde si nu merge accelerata)
am facut urmatoarele operatiuni fara a avea succes cu vreuna din ele
am scos mufa de la debitmetru si a inceput sa se balbaie => ca nu este de vina debitmetrul
senzori turatie ax came verificati
distributie verificata
am scos sonda lambda si am lasat sa iasa fumul pe acolo crezand ca ar fi de vina catalizatorul
schimb bujii
bobina inlocuita cu una de pe acelasi tip de motor
schimb de filtre ulei
clapeta acceleratie curatata
schimbat senzor temperatura lichid de racire
cineva cu o idee mai buna?
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- catallin91
- OP
- 16 mesaje
- din 08 Mar 2017
- Vectra 2007 Z18XER
- Buzau
catallin91
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2017
- Mesaj Privat
- catallin91
- OP
- 16 mesaje
- din 08 Mar 2017
- Vectra 2007 Z18XER
- Buzau
catallin91
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2017
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- prooff
- **
- 242 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Vectra 2005 Z16XE
- Bucuresti
prooff
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
- catallin91
- OP
- 16 mesaje
- din 08 Mar 2017
- Vectra 2007 Z18XER
- Buzau
catallin91
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2017
- Mesaj Privat
- misache1968
- **
- 55 mesaje
- din 31 Jan 2012
- Vectra 2008 z18xer
- Bucuresti
misache1968
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 z18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2012
- Mesaj Privat
Aceeasi problema ca la cattalin91,cu mentiunea ca am schimbat ambele pinioane defazoare si in ultimle 6 luni am incercat 3 tipuri de ulei de la concurenta 5w40 mo---,5w3o mo--- specific dexos2 pe care l-am recuperat dupa app 2 luni,0w40 Lm folost app 3 luni la care am adaugat engine flush ,am mers 30 minute ei l-am dat afara.Am spalat motorul cu 4 L de ulei Luk Lpg ,si am mers cam 50km,apoi l-am scos si am schimbat fitrul de ulei si am pus 5w30 mo--- dexo2 pe care l-am recuperat.Daca am spalat motorul amzis sa spal si instalatia de racire,am luat 5 l de antigel din supermarket si aditivul respectiv ,am complectat in instalatie si am mers 30 minute cu masina la maxim 3000 de ture , si nici un rezultat. Am bantuit netul in lung sin lat,nimic de problemeleastea,m-am dus unde am instalat gpl pe masina ,am verificat harta pe gaz ,mergea unpicut mai bine am lasat-o asa,mai ramasese ecu masinii,fiindca aveam lag la pedala de acceleratie.Am vorbit cu cei care mi-au schimbat pinioanele defazoare (lucreaza doar opel in particular) si am pus alt soft pentru Rusia am ales si Evoila si-a revenit masina .Ca si ulei cu w40 am simtit motorul ca merge mai lin .
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
NICIODATA n-o sa se repare masina schimband uleiul, filtrul de ulei sau antigelul. Nu stiu ce ai sperat facand 4 schimburi de ulei. Ai aruncat banii. Daca vrei sa cureti, schimbi uleiul cand se innegreste, dupa cateva mii de km, nu dupa 50km. Dupa 50km il scoti fix cum l-ai pus, nu apuca sa curete nimic.
Daca vrei sa cureti instalatia de racire, cureti cu apa demineralizata, eventual umpli de 2 ori. Daca amesteci antigel de tipuri diferite se pot forma depuneri in motor. Niciodata nu vei scoate tot lichidul din motor.
Daca vrei sa cureti instalatia de racire, cureti cu apa demineralizata, eventual umpli de 2 ori. Daca amesteci antigel de tipuri diferite se pot forma depuneri in motor. Niciodata nu vei scoate tot lichidul din motor.