Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Diggy
  • OP
  • 4 mesaje
  • din 08 Feb 2013
  • Vivaro 2004 1.9 dci
  • Teleorman
  • Diggy

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vivaro 2004 1.9 dci
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Salut tuturor, am si eu problema cu o Zafira Z18XE din 2001. De cand am luat-o a consumat foarte mult ulei, 5 litri in 2000 km. I-am schimbat simeringurile de la supape, segmentii si un simering de la vilbrochen pentru ca pierdea putin ulei si pe acolo. Dupa segmentare nu s-a schimbat absolut nimic, consuma la fel de mult ulei si face presiune foarte mare in motor, fapt pentru care s-a dus iar acel simering de la arbore si a inceput sa piarda din nou (nesemnificativ fata de cat consum). Tata i-a scos un furtun, cred ca de la recircularea vaporilor de ulei, intra undeva in admisie...iar acum uleiul pe care il "consuma" este recuperat intr-un bidon prin acel furtun. De la ce poate fi? S-ar putea sa fie ceva infundat pe acel circuit de recirculare a vaporilor? A mai patit cineva?
Skip ads

  • gogosica

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2011

  • Mesaj Privat
posibil cumva segmenti ? !

eu asta tin sa cred..............., chiar daca zici ca i-ai/sau i-a schimbat mecanicul.

sau ai verificat compresia?

mai vorbeste cumva cu mecanicul care ti-a lucrat la motor.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Oare tu,sau cel ce a lucrat la motor,si-a pus intrebarea -de unde apare acea presiune in baia de ulei?-... De regula meseriasii au logica,imaginatie si atentie distributiva...,in cazul tau nu s-au manifestat aceste atribute...!
  • Diggy
  • OP
  • 4 mesaje
  • din 08 Feb 2013
  • Vivaro 2004 1.9 dci
  • Teleorman
  • Diggy

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vivaro 2004 1.9 dci
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Intrebarea, dupa cum bine vezi mai sus, mi-am pus-o si v-am pus-o si voua, poate s-a mai lovit cineva de asta si stie solutia. Nu sunt mecanic, nu am reparat eu masina. Cel care a facut lucrarea spune ca nu stie de la ce poate fi...

V-as ruga sa raspundeti doar daca ma puteti ajuta cu vreun pont, nu doar sa-mi spuneti ca n-am eu logica, pentru ca nu ma ajuta nici pe mine, nici pe voi. O zi buna!
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Cum ti s-a mai spus verifica ce compresie are motorul.
Eu zic ca ai avea mai multe piste care trebuiesc verificate. Din pacate nu scapi fara sa desfaci din nou motorul.Consumul mare de ulei si faptul ca scapa compresie in baie imi certifica ca trebuie sa verifici:
1. segmentii sa fie pe cota si mai apoi montati in ordinea corecta;
2. supapele chiar daca au simeringuri noi e posibil sa se fi subtiat pe coada si de aici sa mai adaugi un surplus de consum de ulei. De preferat ar fii sa schimbi si ghidurile.

Succes
  • gogosica

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2011

  • Mesaj Privat
drag coleg Diggy

sa stii ca nu te ia nimeni in ras,

cei drept intrebarea a cam fost pusa pentru mecanicul care a reconditionat motorul, si problema trebuie sa o pui altfel:
te duci si vorbesti foarte serios cu acel mecanic sa se dea peste cap si sa iti rezolve motorul, caci tot ce nu a facut cand motorul a fost desfacut platesti tu dar ce ai platit sa nu mai platesti e treaba lui, sa plateaasc el,

dar tu nu zici de schimbat garnitura la chiuloasa, (bine daca nu o schimba daeai in altele), sau de refacut scaunul la supape, sau de spalat bine motorul in momentul in c are a fost desfacut, sau cum a pus acei segmenti pe piston,pistoanele se curata si se spala bine de tot sa fie ca noi la sfarsit, ce uzura ai avut la cilindri poate trebuiau honuiti, acum tot tu trebuie sa observi cu atentie mai multe lucruri ca daca te duci doar asa la mecanic ala sigur nu o sa iti faca chiar tot sau daca tu te plangi ca nu ai bani tot la fel iti face, sau daca nu se pricepe face doar din ce a a uzit pe la altii,
incearca sa te documentezi un pic ce se face la un motor cand se schimba segmentii, sau se da jos chiuloasa, nu este greu,

vezi ca si colegul Tiaz ti-a dat unele raspunsuri

acum dute si tu si dai peste nas si tragel nitel de urechi ca nu a facut aia sau aia, poate doar ti-a zis ca a schimbat semeringurile la supape si de fapt nu s-a intamplat nimic, normal cei care au facut planeitatea la chiuloasa trebuia sa iti dea inapoi semeringurile vechi, ca sa demonstreze oarecum ca chiar le-a schimbat, scaunele la supape trebuiau verificate de inainte, dar din ce cred eu este ca nu a curatat bine / sau deloc canelurile unde vin pusi segmentii pe piston si ei s-au blocat din nou pe locasul lui acolo, e ca si cum nu ai avea segment pe piston, de aia zic eu ca ai presiune in motor, normal ai un pic dar nu sa iti dai si tu seama.
in tot cazul totul trebuie refacut de la inceput si sa vezi unde s-a gresit, acum chiar daca iti este prieten sau ai fost la un atelier trebuie sa te documentezi un pic ca sa iti dai seama singur unde a gresit, si sa ii arati greseala, motorul este foarte bun, daca nu cauta un motor de schimb ca nu ai trecuta seria lui in carte (la mine este FARA SERIE).

in 2 zile daca ai timp si citesti o sa iti dai seama cum se reface un motor

bafta, si asteptam o rezolvare.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Diggy a scris: Nu sunt mecanic, nu am reparat eu masina. Cel care a facut lucrarea spune ca nu stie de la ce poate fi...

V-as ruga sa raspundeti doar daca ma puteti ajuta cu vreun pont, nu doar sa-mi spuneti ca n-am eu logica,
Citeste primul post,in care descrii cum ai inlocuit,ai schimbat,nepomenind nimic de meserias...,cum ai primit "castana",l-ai si bagat in ecuatie...! Nu scrii nimic despre faptul ca ai vazut cu ochii tai,ca au fost inlocuiti segmentii...,nu pomenesti de faptul ca s-a facut sau nu inainte de inceperea lucrarii,test de compresie si dupa operatiune alt test in vederea compararii valorilor si a vedea cistigul benefic! Eu cred ca multi mecanici se uita la motor...,putini vad...! Tu trebuie sa-l gasesti pe acela care "vede" motorul...!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR