- burtal
- ***
- 904 mesaje
- din 28 Aug 2010
- Astra 2011 A14NET
- Bucuresti
burtal
- Mesaje scrise: 904
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2010
- Mesaj Privat
din threadul asta https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1685457 cum zicea si clau, nu reiese ce motorizare voiai sa iei (pentru ambele masini) ...... in continuare imi sustin parerea ca 2500e diferenta e prea putin sa justifice o masina SH la sume din astea de sub 9000-10000 euro
Repet, sa fie aici mai usor de gasit si pentru alti care cauta....daca masina nu e model nou nout, cautati la inchirieri motorul pe care il vreti si faceti test drive de o zi cu el.
Repet, sa fie aici mai usor de gasit si pentru alti care cauta....daca masina nu e model nou nout, cautati la inchirieri motorul pe care il vreti si faceti test drive de o zi cu el.
- diablo46
- **
- 174 mesaje
- din 09 Jan 2015
- Astra 2011 A14XER
- Bucuresti
diablo46
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2015
- Mesaj Privat
Am aceasta motorizare...Ma impac bine cu masina... Bineinteles ca vreau mai multa putere/cuplu. Am facut o alegere constienta cand am luat masina. Am cumparat masina pt confort si siguranta... nu sa fac liniute. La drum lung pot merge si cu 150-160...fara sa suprasolicit motorul (160 km/h aproximativ 4000 rot/min). Ca ajung mai greu la viteza aia decat alte masini...ce conteaza. Daca vrei sa faci depasiri cu masina asta...fii putin destept....si nu sta lipit de masina din fata.....stai la distanta...accelerezi pana te apropii de ea, si apoi te bagi in depasire cand ai viteza mai mult decat suficienta si faci depasirea in siguranta (cel mai important) si rapid. Pentru munte....o turezi. Vrei sa pleci primul de la semafor? Ai grsit masina.
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
Din pacate Opel nu e BMW sau Mercedes, unde motorizarea cea mai mica e suficient de puternica. Opelul e submotorizat cu cele mai mici motoare disponibile.
Ce argument e distributia pe lant? Pai cureaua o schimbi la 100 000km, asa ca sa stai fara griji, producatorul zice 150 000km. Schimbul distributiei, manopera si piese, e undeva la 1000 ron, cu tot cu curea de transmisie si intinzatorul ei.
Care e diferenta de impozit intre 1.4 si 1.6? la 1,6 e 60RON pe an.
Care e diferenta la asigurare? Aici conteaza mai mult varsta si numarul accidentelor.
O masina submotorizata va consuma la fel de mult ca una cu motor mai mare.
Ce argument e distributia pe lant? Pai cureaua o schimbi la 100 000km, asa ca sa stai fara griji, producatorul zice 150 000km. Schimbul distributiei, manopera si piese, e undeva la 1000 ron, cu tot cu curea de transmisie si intinzatorul ei.
Care e diferenta de impozit intre 1.4 si 1.6? la 1,6 e 60RON pe an.
Care e diferenta la asigurare? Aici conteaza mai mult varsta si numarul accidentelor.
O masina submotorizata va consuma la fel de mult ca una cu motor mai mare.
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
Din pacate Opel nu e BMW sau Mercedes, unde motorizarea cea mai mica e suficient de puternica. Opelul e submotorizat cu cele mai mici motoare disponibile.
Ce argument e distributia pe lant? Pai cureaua o schimbi la 100 000km, asa ca sa stai fara griji, producatorul zice 150 000km. Schimbul distributiei, manopera si piese, e undeva la 1000 ron, cu tot cu curea de transmisie si intinzatorul ei.
Care e diferenta de impozit intre 1.4 si 1.6? la 1,6 e 60RON pe an.
Care e diferenta la asigurare? Aici conteaza mai mult varsta si numarul accidentelor.
O masina submotorizata va consuma cat una cu motor mai mare.
Ce argument e distributia pe lant? Pai cureaua o schimbi la 100 000km, asa ca sa stai fara griji, producatorul zice 150 000km. Schimbul distributiei, manopera si piese, e undeva la 1000 ron, cu tot cu curea de transmisie si intinzatorul ei.
Care e diferenta de impozit intre 1.4 si 1.6? la 1,6 e 60RON pe an.
Care e diferenta la asigurare? Aici conteaza mai mult varsta si numarul accidentelor.
O masina submotorizata va consuma cat una cu motor mai mare.
- alex2014
- OP
- 225 mesaje
- din 30 Apr 2014
- Dolj
alex2014
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2014
- Mesaj Privat
Imi fac datoria morala si revin cu o completare la topicul pe care l-am initiat acum ceva timp. Pot spune ca daca la inceput eram fan Opel, dar anti motorul A14XER, acum nu numai ca nu suport acest motor, dar incepe sa-mi displaca si marca Opel...
Dupa aproape 3 ani de utilizare am aflat ca masina mea (cu motor A14XER) NU are distributia pe lant, precum se lauda Opel, ci e tot pe curea(nu am fost deloc curios sa ma uit la ce are sub capota pana acum).
De asemenea, se pare ca stropeste ulei pe la cutia de viteze. Masina cumparata noua in mai 2014. Are sub 10.000 km rulati.
Mai nou, cand trec peste denivelari, imi scartaie chederele de la usi. Ornamentele cromate de la vitezometru/turometru au inceput sa zbarnaie dupa nici macar un an de la utilizare.
De problema cu acvariul in portiera, v-am povestit... a trebuit sa rup garniturile de sub usi ca sa poata apa sa se scurga din portiere. Tare mi-e teama ca o sa apara rugina in curand din cauza asta.
Iarna asta am avut consum de 11.5 l/100 km, 100% in oras, intr-adevar, pe distante scurte, sub 5 km/pornire. Dar drumurile pe care le-am facut implica mersul pe bulevard, la viteza mare, fara prea multa aglomeratie.
Cu motorul nu m-am obisnuit nici acum, masina incepe sa miste ceva-ceva abia de pe la 3000 rpm, dar de la turatia asta incepe sa se auda motorul tare, chiar enervant de tare. Antifonarea este extrem de slaba.
Parbrizul nu stiu din ce fel de sticla e fabricat, dar s-a zgariat ca naiba de la racleta cu capat de cauciuc! Am folosit toata iarna spray degivrant si apoi dadeam cu racleta cu capatul de cauciuc.
Stergatoarele de parbriz, dupa 2 ani au inceput sa scartaie ingrozitor, un coleg are Jetta model 2007 cu stergatoarele originale, nici acum nu se aud!
De cand am luat masina, am evitat sa urc bordurile, ca sa nu am probleme cu anvelopele/jantele. Ce pot sa spun, anvelopa dreapta fata se dezumfla singura intr-o veselie, la fiecare 2-3 saptamani trebuie sa ma duc la benzinarie ca sa o readuc la nivelul de 2.3 bari. Scade la 1.3 bari intr-o luna.
Cutia de viteze nu mai agata cum facea in primii 5000 km, dar mi se pare cam imprecisa si se aude cand schimb treptele. Alte masini mult mai vechi au cutiile foarte silentioase(passat model 2002, jetta model 2007).
Dupa aproape 3 ani de utilizare am aflat ca masina mea (cu motor A14XER) NU are distributia pe lant, precum se lauda Opel, ci e tot pe curea(nu am fost deloc curios sa ma uit la ce are sub capota pana acum).
De asemenea, se pare ca stropeste ulei pe la cutia de viteze. Masina cumparata noua in mai 2014. Are sub 10.000 km rulati.
Mai nou, cand trec peste denivelari, imi scartaie chederele de la usi. Ornamentele cromate de la vitezometru/turometru au inceput sa zbarnaie dupa nici macar un an de la utilizare.
De problema cu acvariul in portiera, v-am povestit... a trebuit sa rup garniturile de sub usi ca sa poata apa sa se scurga din portiere. Tare mi-e teama ca o sa apara rugina in curand din cauza asta.
Iarna asta am avut consum de 11.5 l/100 km, 100% in oras, intr-adevar, pe distante scurte, sub 5 km/pornire. Dar drumurile pe care le-am facut implica mersul pe bulevard, la viteza mare, fara prea multa aglomeratie.
Cu motorul nu m-am obisnuit nici acum, masina incepe sa miste ceva-ceva abia de pe la 3000 rpm, dar de la turatia asta incepe sa se auda motorul tare, chiar enervant de tare. Antifonarea este extrem de slaba.
Parbrizul nu stiu din ce fel de sticla e fabricat, dar s-a zgariat ca naiba de la racleta cu capat de cauciuc! Am folosit toata iarna spray degivrant si apoi dadeam cu racleta cu capatul de cauciuc.
Stergatoarele de parbriz, dupa 2 ani au inceput sa scartaie ingrozitor, un coleg are Jetta model 2007 cu stergatoarele originale, nici acum nu se aud!
De cand am luat masina, am evitat sa urc bordurile, ca sa nu am probleme cu anvelopele/jantele. Ce pot sa spun, anvelopa dreapta fata se dezumfla singura intr-o veselie, la fiecare 2-3 saptamani trebuie sa ma duc la benzinarie ca sa o readuc la nivelul de 2.3 bari. Scade la 1.3 bari intr-o luna.
Cutia de viteze nu mai agata cum facea in primii 5000 km, dar mi se pare cam imprecisa si se aude cand schimb treptele. Alte masini mult mai vechi au cutiile foarte silentioase(passat model 2002, jetta model 2007).
- mihnea_alex
- **
- 239 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Bucuresti
mihnea_alex
- Mesaje scrise: 239
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
E nornal sa ai vapori de ulei pe cutia de viteze...pe acolo se elibereaza vapori...nu stiu sa iti spun motivul dar este nornal
Antifonarea mi se pare peste medie...sincer are 3 chedere ,cheder in partea de jos a usii, pana la 130 e mai mult decat ok.
Cu ornamentele cromatedin bord eu nu am nici o problema si masina are 120.000km.
E putin aiurea sa compari cat su tinut stergstosrele de ls opel cu cat su tinut alea de la vw si ca ti se desumfla roata...astea sunt lucruri ce depind de utilizarea zilnica.
In legaruta cu parbrizul si al meu are o zgarietura de la racleta si ma enerveaza ...dar nu e parbrizul original
Antifonarea mi se pare peste medie...sincer are 3 chedere ,cheder in partea de jos a usii, pana la 130 e mai mult decat ok.
Cu ornamentele cromatedin bord eu nu am nici o problema si masina are 120.000km.
E putin aiurea sa compari cat su tinut stergstosrele de ls opel cu cat su tinut alea de la vw si ca ti se desumfla roata...astea sunt lucruri ce depind de utilizarea zilnica.
In legaruta cu parbrizul si al meu are o zgarietura de la racleta si ma enerveaza ...dar nu e parbrizul original
- pantalon
- ***
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
- mihnea_alex
- **
- 239 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Bucuresti
mihnea_alex
- Mesaje scrise: 239
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
Si dintr-o cautare simpla pe net afli mai de peste tot ca motorul are distributie pe lant( eu habar n.am ca am 1.6 la care stiu ca e pe curea). Probabil ca ce ai vazut tu sub capota e cureaua de accesorii care asa e la orice masina(curea,nu lant)...distributia nu se vede..e ascunsa de un scut de plastic
macs
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2014 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
Salut,
In primul rand, cu "acvariul" din portiere, solutia e simpla: se scot acele "butoane" de cauciuc pe unde se scurge apa si se curata. Am patit'o si eu cu "acvariul". Sitele acelor cauciucuri se infunda... depinde de mizeria prin care umbli.
Cat despre zornaitul chederelor, am patit si eu, dar nu e de la chedere, ci e in interiorul stalpului central, ceva pe la centura... baietilor in service le'a fost "lene" sa desfaca toate plasticele sa gaseasca cauza si eu m'am lasat pagubas: traiesc cu greierele, fara sa'l mai bag in seama.
Cat despre motor, pe care tata lumea il denigreaza, sincer sa fiu, in oras nu m'a dezamagit niciodata... si nu conduc sportiv de obicei. Problema apare afara, mai ales cu masina plina.
Punand in balanta ce ofera masina versus pret, pentru mine e o achizitie excelenta; adica la mine primeaza confortul, in defavoarea motorizarii.
Toate bune!
In primul rand, cu "acvariul" din portiere, solutia e simpla: se scot acele "butoane" de cauciuc pe unde se scurge apa si se curata. Am patit'o si eu cu "acvariul". Sitele acelor cauciucuri se infunda... depinde de mizeria prin care umbli.
Cat despre zornaitul chederelor, am patit si eu, dar nu e de la chedere, ci e in interiorul stalpului central, ceva pe la centura... baietilor in service le'a fost "lene" sa desfaca toate plasticele sa gaseasca cauza si eu m'am lasat pagubas: traiesc cu greierele, fara sa'l mai bag in seama.
Cat despre motor, pe care tata lumea il denigreaza, sincer sa fiu, in oras nu m'a dezamagit niciodata... si nu conduc sportiv de obicei. Problema apare afara, mai ales cu masina plina.
Punand in balanta ce ofera masina versus pret, pentru mine e o achizitie excelenta; adica la mine primeaza confortul, in defavoarea motorizarii.
Toate bune!
- Andrei F
- **
- 263 mesaje
- din 03 Oct 2016
- Astra 2016 B16XER
- Arges
Andrei F
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2016
- Mesaj Privat
"Asa ca bat un pic obrazul catre Opel si le zic rusinica! 1.6 115 CP ar trebui sa fie cea mai slaba motorizare pentru masina asta. Diferenta este de doar 500 euro, ar putea sa fie considerata un discount pentru clienti. "
Nu stiu ce te face sa crezi ca motorul de 1.6 115cp este mai slab decat de motorul de 1.4 100cp
Nu stiu ce te face sa crezi ca motorul de 1.6 115cp este mai slab decat de motorul de 1.4 100cp
- mihnea_alex
- **
- 239 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Bucuresti
mihnea_alex
- Mesaje scrise: 239
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
macs
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2014 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
- burtal
- ***
- 904 mesaje
- din 28 Aug 2010
- Astra 2011 A14NET
- Bucuresti
burtal
- Mesaje scrise: 904
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2010
- Mesaj Privat
Gresit .... test drive-ul oferit de dealer e irelevant....
cel mai bine inchiriati o masina pentru un weekend si faceti un drum mare - munte....vedeti exact cum se comporta in toate conditiile si cam ce greieri apar dupa un anumit numar de km.
dai 100 de euro pe inchiriere ... dar macar stii ca ai incercat cum trebuie maisina aia si pentru urmatori ani nu o sa ai nervi
cel mai bine inchiriati o masina pentru un weekend si faceti un drum mare - munte....vedeti exact cum se comporta in toate conditiile si cam ce greieri apar dupa un anumit numar de km.
dai 100 de euro pe inchiriere ... dar macar stii ca ai incercat cum trebuie maisina aia si pentru urmatori ani nu o sa ai nervi
paparazzi
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2016
- Mesaj Privat
- turmol
- **
- 270 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Bucuresti
turmol
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
- daveraux
- **
- 232 mesaje
- din 23 Mar 2011
- Astra
- Galati
daveraux
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Galati
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2011
- Mesaj Privat
- stolniceanulucian
- **
- 286 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Astra 2009 Z14XEP
- Sibiu
stolniceanulucian
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2009 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
Si eu am lesinatura de motor de 1.4 (cel de 90 cp), dar stiam exact ce poate inainte de a-l cumpara.
Am facut test drive pe autostrada inainte de a cumpara masina asa ca nu am avut surprize.
I-am spus vanzatorului ca am temeri ca motorul va fi prea slab asa ca nu a fost nici o problema sa ma lase sa fac un test drive de 15 km (10 km autostrada, 5 km oras)
In alta ordine de idei, Astra K foloseste o platforma mult mai usoara asa ca senzatia de submotorizare s-ar putea sa nu fie asa vizibila ca la Astra J
Am facut test drive pe autostrada inainte de a cumpara masina asa ca nu am avut surprize.
I-am spus vanzatorului ca am temeri ca motorul va fi prea slab asa ca nu a fost nici o problema sa ma lase sa fac un test drive de 15 km (10 km autostrada, 5 km oras)
In alta ordine de idei, Astra K foloseste o platforma mult mai usoara asa ca senzatia de submotorizare s-ar putea sa nu fie asa vizibila ca la Astra J
- alex2014
- OP
- 225 mesaje
- din 30 Apr 2014
- Dolj
alex2014
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2014
- Mesaj Privat
Astra K are 1169 kg(potrivit http://www.auto-data.net/ro...&car_id=22174 ).
Astra J sedan are 1475(potrivit cartii de identitate). Pe siteul sus-mentionat scrie ca ar avea 1393 kg.
Chiar si asa, sunt vreo 220 kg in minus pt. noul model Astra K. Se poate observa si acceleratia de la 0-100 km/h, de la 14.2 sec cu Astra J sedan la 13.4 sec... Asta in conditiile in care primul model de Logan(1.4i, 75 CP) scotea 13 sec.
Astra J A14XER e posibil sa fie cea mai puturoasa masina pe care inca o mai gasiti de vanzare la dealeri
Astra J sedan are 1475(potrivit cartii de identitate). Pe siteul sus-mentionat scrie ca ar avea 1393 kg.
Chiar si asa, sunt vreo 220 kg in minus pt. noul model Astra K. Se poate observa si acceleratia de la 0-100 km/h, de la 14.2 sec cu Astra J sedan la 13.4 sec... Asta in conditiile in care primul model de Logan(1.4i, 75 CP) scotea 13 sec.
Astra J A14XER e posibil sa fie cea mai puturoasa masina pe care inca o mai gasiti de vanzare la dealeri
- Marius Popescu
- ***
- 704 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 704
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
DARE
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2013
- Mesaj Privat
alex2014 a scris:Astra K are 1169 kg(potrivit http://www.auto-data.net/ro...&car_id=22174 ).
Astra J sedan are 1475(potrivit cartii de identitate). Pe siteul sus-mentionat scrie ca ar avea 1393 kg.
Chiar si asa, sunt vreo 220 kg in minus pt. noul model Astra K. Se poate observa si acceleratia de la 0-100 km/h, de la 14.2 sec cu Astra J sedan la 13.4 sec... Asta in conditiile in care primul model de Logan(1.4i, 75 CP) scotea 13 sec.
Astra J A14XER e posibil sa fie cea mai puturoasa masina pe care inca o mai gasiti de vanzare la dealeri
Astra J sedan are 1475(potrivit cartii de identitate). Pe siteul sus-mentionat scrie ca ar avea 1393 kg.
Chiar si asa, sunt vreo 220 kg in minus pt. noul model Astra K. Se poate observa si acceleratia de la 0-100 km/h, de la 14.2 sec cu Astra J sedan la 13.4 sec... Asta in conditiile in care primul model de Logan(1.4i, 75 CP) scotea 13 sec.
Astra J A14XER e posibil sa fie cea mai puturoasa masina pe care inca o mai gasiti de vanzare la dealeri
Salut, VREI sa stii ce distributie ai? ! serie de sasiu! legat de "neplacerile tale" sunt convins ca la "banii" care i ai dat, te asteptai sa fie ...(tu stii) ..... Nu incurajez OPEL si nici motorizarea , dar cum pui tu problemele ....... nu era mai bun un logan?!
daca intrebi...utilizatorii de samsung..... 30 din 100 nu sunt multumiti! gusturile sunt gusturi,vrei sa ti spun ca la mercedes w212 2013 , 14 ...etc, masina ...scumpa ....sunt probleme, stii?! ca la TSI, FSI...sunt probleme ?! , un ecoboost ...poate ar fii ok?! (glumesc) .... probleme sunt mult mai multe....si pt branduri scumpe ...stai fara griji, viata e frumoasa!