AZoltan
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2017
- Mesaj Privat
Simptome: Azi seara cand porneam motorul dupa cateva secunde am auzit un zgomot ciudat din partea motorului... dupa cateva secunde s-a oprit fara erori in dupa ce iarasi o inceput sa se aude sunetul am auzit o lovitura metal cu metal din partea motorului si am oprit imediat motorul fiind ca am vazut ca s-a prins becul de la incarcare. Am deschis capota si am vazut cureaua de la alternator ca sta in aer, liber ... si cand am uitat mai bine cu o lanterna atuncea am observat fulia ca este picata jos si este pe langa motor... Acus 2 saptamani o fost masina la service OPEL si am schimbat cureaua de distributie (tot kittul) , de la alternator, toate filtre si uleiul. Este normal asaceva ? Sau caz unic ? Masina o am de 3-4 sapt in 27.02.2017 sunt programat la RAR ca sa o duc la identificare ca sa inmatriculez... Deja asta este a 2 chestie prima data am primit eroarea de fuel rail pressure to high ila o disparut amu asta.
Stie cineva cam cat costa o fulie ?
Cod(uri) eroare: Nu este incarcare.
----
Model: Astra H Caravan
An fabricatie: 2008
Cod motor: 17DTR
Stie cineva cam cat costa o fulie ?
Cod(uri) eroare: Nu este incarcare.
----
Model: Astra H Caravan
An fabricatie: 2008
Cod motor: 17DTR
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
AZoltan
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2017
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
sa nu iti fi pus cei de la service o alta fulie pentru ca la cum este rupta aia nu se poate rupe asa dintr-o data. eu am tot asa probleme cu acea fulie si suna ca toti dracii si este asa de aproape jumate de an...
eu tind sa cred ca atunci cand au umblat pe acolo aveau nevoie de o fulie pentru un apropiat din service si ce au zis, sa schimbe de la tine si gata... cum spuneam aia nu se rupe asa dintr-o data fara sa dea mici simptome inainte...
eu tind sa cred ca atunci cand au umblat pe acolo aveau nevoie de o fulie pentru un apropiat din service si ce au zis, sa schimbe de la tine si gata... cum spuneam aia nu se rupe asa dintr-o data fara sa dea mici simptome inainte...
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
se poate rupe in 5 secunde de cand incepe sa faca galagie...
depinde de noroc...
mie mi s-a rupt cand parcam masina la market, a facut 5 secunde galagie dupa care a cazut partea exterioara a fuliei in scut...
mie insa nu mi-a cazut cureaua de accesorii de pe ce a ramas acolo din fulie ci a ramas bine mersi tensionata...
fulia se rupe din cauza trepidatiilor, sunt practic 2 "fulii" una peste cealalta prinse intre ele printr-un caiciuc...
in timp cauciucul ala se crapa din varii motive (praf, curele intinse, scurgeri de lichide diverse, etc) si cedeaza.
cei de la service ar fi trebuit sa-ti zica cand ti-au facut distributia ca e pe duca...
aici eu suspectez ca ti-au pus o rola veche care o aveau pe acolo si au pastrat-o pe a ta (daca era buna)
exista si posibilitatea ca rola ta sa fi fost pe duca dar sa nu se vada crapaturi evidente. cand au pus distributia noua pe masina si rolele au intins cum trebuie cureaua, e posibil ca fulia sa fi cedat.
iata mai hos cam cum arata o fulie de pe arbore pentru cureaua de accesorii:
depinde de noroc...
mie mi s-a rupt cand parcam masina la market, a facut 5 secunde galagie dupa care a cazut partea exterioara a fuliei in scut...
mie insa nu mi-a cazut cureaua de accesorii de pe ce a ramas acolo din fulie ci a ramas bine mersi tensionata...
fulia se rupe din cauza trepidatiilor, sunt practic 2 "fulii" una peste cealalta prinse intre ele printr-un caiciuc...
in timp cauciucul ala se crapa din varii motive (praf, curele intinse, scurgeri de lichide diverse, etc) si cedeaza.
cei de la service ar fi trebuit sa-ti zica cand ti-au facut distributia ca e pe duca...
aici eu suspectez ca ti-au pus o rola veche care o aveau pe acolo si au pastrat-o pe a ta (daca era buna)
exista si posibilitatea ca rola ta sa fi fost pe duca dar sa nu se vada crapaturi evidente. cand au pus distributia noua pe masina si rolele au intins cum trebuie cureaua, e posibil ca fulia sa fi cedat.
iata mai hos cam cum arata o fulie de pe arbore pentru cureaua de accesorii:
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
jgyprime a scris:se poate rupe in 5 secunde de cand incepe sa faca galagie...
... mie insa nu mi-a cazut cureaua de accesorii de pe ce a ramas acolo din fulie ci a ramas bine mersi tensionata...
... mie insa nu mi-a cazut cureaua de accesorii de pe ce a ramas acolo din fulie ci a ramas bine mersi tensionata...
nu prea inteleg eu ce a ramas tensionat din ce scri tu din moment ce zona pe care se roteste cureaua s-a desprins de miez si a cazut in scut dupa cum spuneai tu.
cat despre desfacerea instant a fuliei nu stiu ce sa spun pentru ca atat eu care umblu deja cu ea asa de mai bine de 6 luni cat si un coleg din sibiu care a umblat si el mai mult de 6 luni cu ea si nu s-a desprins brusc asa cum spuneti voi pe aici...
poate se intampla si asa la alte motoare dar la noi (amandoi cu Y20DTH) nu am patit asa ceva si este a doua fulie care o voi schimba la mine...
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
la mine din fulie a ramas doar partea centrala cu putin cauciuc pe ea...
partea exterioara a fuliei a cazut in scut...
in momentul in care partea exterioara a cazut in scut, cureaua de accesorii a fost tensionata (mai slab ce e drept decat normal) de rola intinzatoare si a rams bine mersi pe partea centrala a rolei...
in mers motorul invartea alternatorul daar tensiunea de pe alternator nu mai era cat trebuie, era vreo 13,2 (zic eu ca aluneca rola de la alternator nemaifiind intinsa cum trebuie)...
cum a fost la mine:
prin 2013-2014 cand am schimbat consumabilele si pompa de apa (se dusese) mi-a zis meseriasul ca fulia aia are cauciucul crapat si sa o schimb...
eu am zis ca-l schimb alta data (nu aveam banii disponibili in acel moment).
abia in 2016 dupa vreo 30.000 de km mi-a cedat fulia.
daca o schimbam cand mi-a zis meseriasul nu imi mai pica anul trecut...
partea exterioara a fuliei a cazut in scut...
in momentul in care partea exterioara a cazut in scut, cureaua de accesorii a fost tensionata (mai slab ce e drept decat normal) de rola intinzatoare si a rams bine mersi pe partea centrala a rolei...
in mers motorul invartea alternatorul daar tensiunea de pe alternator nu mai era cat trebuie, era vreo 13,2 (zic eu ca aluneca rola de la alternator nemaifiind intinsa cum trebuie)...
cum a fost la mine:
prin 2013-2014 cand am schimbat consumabilele si pompa de apa (se dusese) mi-a zis meseriasul ca fulia aia are cauciucul crapat si sa o schimb...
eu am zis ca-l schimb alta data (nu aveam banii disponibili in acel moment).
abia in 2016 dupa vreo 30.000 de km mi-a cedat fulia.
daca o schimbam cand mi-a zis meseriasul nu imi mai pica anul trecut...
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
nu. am mers destul de mult cu fulia stiind ca are probleme si ca ar trebui sa o schimb insa am amanat din varii motive (financiar, lipsa timpului, etc)...
eu am zis ca din momentul in care a inceput sa faca galagie (adica sa o aud) au durat 5 secunde si a picat partea exterioara in scut...
eu deduc ca atunci cand a inceput sa faca galagie s-a rupt complet caiciucul...
eu am zis ca din momentul in care a inceput sa faca galagie (adica sa o aud) au durat 5 secunde si a picat partea exterioara in scut...
eu deduc ca atunci cand a inceput sa faca galagie s-a rupt complet caiciucul...
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
mikyboy a scris:deci tot nu ti-a picat imediat ce a inceput sa fie crapat cauciucul eu la asta ma refeream. la mine face ca toti dracii de zici ca patineaza cureaua
Sa va zic o patanie recenta,din decembrie cu o fulie exact acelasi model,dar pe un motor Renault...! Un prieten mi-a solicitat ajutorul deoarece nu-i incarca alternatorul corect. Dupa verificari intense si 2 demontari-montari,cu verificare pe banc de probe,unde alternatorul era OK,intimplator am observat ca la turarea motorului fulia alternatorului isi pastra turatia de relanty(aproximativ,poate chiar mai putin).De aici a fost simplu de urmarit si de depistat cauza...,Interiorul fuliei motorului(vilbrochenului),patina pe cauciucul(amotrizorul) dintre cele 2 elemente metalice,iar incarcarea alternatorului era aleatorie si haotica in timp,neincadrindu-se in nici un tip de defect posibil. Inlocuirea fulieii a rezolvat problema...!
AZoltan
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2017
- Mesaj Privat