Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • CIonut771

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Salutare . Cum pornesc motorul , porneste si electroventilatorul imediat , cum am oprit motorul se opreste si el sta 2 secunde inchis , iar apoi mai da sa porneasca 2 3 secunde dupa care se opreste
Stie cineva fro rezolvare ? Multumesc
Skip ads

  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Care din ele sunt doua unul pentru clima si unul pentru racire .posibil sonda de temperatura de pe radiator
  • CIonut771

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Cel care se ocupa de racirea motorului toate furtunele sunt fierte inclusiv radiatorul incepe sa se incalzeasca din stanga si se incalzeste un pic mai greu in dreapta jos radiatorul ...apa imi circula , dar mai este o problema mie imi baga antigel in baia de ulei , acum este in service masina ... sa fie si asta una din cauze sa imi mearga ventilatorul de la radiator incontinu sau sa fie pe partea electrica ..pe tester nu a aratat nimic in timp ce masina mergea , inclusiv ventilatorul
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Merge incontinu din cauza ca ai fiert motorul si ai ars garnitura de chiuloasa si decalibrat bulbul de pe motor .
  • CIonut771

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Si care ar fi remedierea pentru aceasta problema Sad
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Pai daca ai masina in service macanicul trebuie sa stie .trebuie schimbata garnitura de chiuloasa re tificat chiuloasa si vazut cauza care a dus la arderea garnituri .termostat defect sau bulbul
  • CIonut771

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2017

  • Mesaj Privat
ce dezavantaj am daca rectific chiuloasa ? si daca ar fi termostatul defect cum mi-as da seama ca ar fi el , vreau sa le invat eu pentru mine pentru cultura mea generala . Multumesc
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Avantaje nu ai si semne ca e defect termostatul sunt ca ai fiert motorul .
  • CIonut771

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Sper ca asta nu insemna ca trebuie sa il segmentez este 1.4 twinport, iar termostatul insemna ca a ramas pe deschis ? sau inchis ...deoarece cand am citit sa vad cauzele de defectare ale unui termostat spun colegii ca ar fi inchis ...dar la mine baga apa era incalzit si radiatorul apa circula prin toate conductele si plus ca baga cald calumea in masina in borcanas cand am bagat degetul apa era un pic uleioasa , ciudat abia astept sa vad verdictul sper ca nu trebuie sa segmentez motorul Sad fuck
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Erau urme vizibile de ulei in vas sau ai simtit la degete, pentru ca si antigelul este putin uleios.
  • CIonut771

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Da ca am dat cu degetul pe interiorul borcanului si am vazut ulei pe deget acum dracia dracu ma sunat mecanicul , si garnitura de chiuloasa si chiuloasa nu au nimic sunt perfecte mi-a zis ca baga la urmatoarea garnitura care are un nume ciudata pe care nu l-am retinut momentan si mi-a zis ca pe acolo baga si ca sa ajunga acolo trebuie sa dea distributia jos mai poate baga prin alta parte ? sa aibe oare dreptate ca urmatoarea garnitura sa fie de vina nu am vazut pe aici asemenea discutie si de aceea imi vine greu sa cred ce zice pana nu vad . voi ce credeti ?
  • CIonut771

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2017

  • Mesaj Privat
[quote="svasile"]Erau urme vizibile de ulei in vas sau ai simtit la degete, pentru ca si antigelul este putin uleios.[/quote



Da ca am dat cu degetul pe interiorul borcanului si am vazut ulei pe deget acum dracia dracu ma sunat mecanicul , si garnitura de chiuloasa si chiuloasa nu au nimic sunt perfecte mi-a zis ca baga la urmatoarea garnitura care are un nume ciudata pe care nu l-am retinut momentan si mi-a zis ca pe acolo baga si ca sa ajunga acolo trebuie sa dea distributia jos mai poate baga prin alta parte ? sa aibe oare dreptate ca urmatoarea garnitura sa fie de vina nu am vazut pe aici asemenea discutie si de aceea imi vine greu sa cred ce zice pana nu vad . voi ce credeti ?
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
posibil si pe acolo in zona unde vine pompa de apa .
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
probabil este ca la Y20DTH (tot pe lant distirbutia ca parca si 1.4 este tot pe lant sau nu stiu eu bine ?...) unde are un capac pe lateral unde este distributia si unde este o garnitura mare de etansare si ca sa o dai jos desfac jumate de motor cu baia de ulei cu tot...
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Daca motorul este Z14XEP( si sigur asta este) atunci distributia este pe lant si contaminarea uleiului se face pe la garnitura capac distributie sau garnitura pompa de apa. Recomandarea ar fi sa schimbi distributia cu tot ce presupune aceasta, folosind sculele indicate acestei operati si respectand intocmai indicatile producatorului, ATENTIE la calitatea pieselor ( totul original GM si garnituri de calitate). Mai poate fi o cauza a contaminari uleiului si garnitura de la EGR , dar trebuiesc verificate ambele variante.In legatura cu functionarea continua a ventilatorului, este posibil ca senzorul de temperatura lichid sa fie defect si atunci ECU nu vede temp.motorului si preventiv porneste ventilatorul pentru a proteja motorul.
  • CIonut771

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Salutare , mecanicul a depistat problema ., era de la garnitura carter aia care vine pe la pompa de apa era arsa saraca si pe acolo imi baga apa in baia de ulei si da motorul este z14xep ..acum o sa schmb senzorul de temperatura si sa vad daca rezolv problema . Va Salut
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR