Eu zic ca sunt conectori dela claxon.
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- Rekxi
- **
- 104 mesaje
- din 03 Nov 2015
- Astra 2008 z16xer
- Mures
Rekxi
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2008 z16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2015
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- Rekxi
- **
- 104 mesaje
- din 03 Nov 2015
- Astra 2008 z16xer
- Mures
Rekxi
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2008 z16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2015
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- Rekxi
- **
- 104 mesaje
- din 03 Nov 2015
- Astra 2008 z16xer
- Mures
Rekxi
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2008 z16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2015
- Mesaj Privat
Attiliusz
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2017
- Mesaj Privat
Buna ziua!
Am si eu o problema,, poate cineva ma poate ajuta,,
Am un Opel Astra F 1,6 benzina ,,Motorul era inainte cu aprindere (delcou) acuma este cu bobina de inductie(daca am scris corect) se pate schimba fara sa modifici capacul de chiuloasa? c-am se prelinge uleiul la imbinare , unde este semeringul de ax cu came partea cu bobina de aprindere,,Sper se nu fie lipit doar cu silicon,, am ceva dubii,,
multumesc anticipat pentru ajutor !
Am si eu o problema,, poate cineva ma poate ajuta,,
Am un Opel Astra F 1,6 benzina ,,Motorul era inainte cu aprindere (delcou) acuma este cu bobina de inductie(daca am scris corect) se pate schimba fara sa modifici capacul de chiuloasa? c-am se prelinge uleiul la imbinare , unde este semeringul de ax cu came partea cu bobina de aprindere,,Sper se nu fie lipit doar cu silicon,, am ceva dubii,,
multumesc anticipat pentru ajutor !
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Datele pe care le dai sunt absolut insuficiente și absolut neclare:
-nu spui ce motorizare ai (codul motor), cilindreea e nefolositoare;
-nu spui ce transformãri a suferit motorul, dacã a ajuns dela aprindere cu distribuitor la modul de aprindere;
-ce vrei sã schimbi ”fãrã sã modifici capacul de chiuloasã”?
-nu spui ce motorizare ai (codul motor), cilindreea e nefolositoare;
-nu spui ce transformãri a suferit motorul, dacã a ajuns dela aprindere cu distribuitor la modul de aprindere;
-ce vrei sã schimbi ”fãrã sã modifici capacul de chiuloasã”?
Attiliusz
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2017
- Mesaj Privat
Mersi Bibu pt raspuns!
Scuze,, am uitat niste date.. codul motor e X16SZ..
S-a trecut de la aprindere delcou la unitate aprindere bobina de inductie,,
atat doar,, motorul functioneaza bine,, dar se prelinge ulei la suportul de bobina,,,, suportul care are ceva zimti deasupra,, de racire ma gandesc,,mi s-a spus ca e altceva de vina, degeaba cumpar inelul interior,, cica trebuie capac de chiuloasa care avea delcoul original adica fara capac delcou..
Mersi foarte mult,, cred ca am scris ce ma doare..
Scuze,, am uitat niste date.. codul motor e X16SZ..
S-a trecut de la aprindere delcou la unitate aprindere bobina de inductie,,
atat doar,, motorul functioneaza bine,, dar se prelinge ulei la suportul de bobina,,,, suportul care are ceva zimti deasupra,, de racire ma gandesc,,mi s-a spus ca e altceva de vina, degeaba cumpar inelul interior,, cica trebuie capac de chiuloasa care avea delcoul original adica fara capac delcou..
Mersi foarte mult,, cred ca am scris ce ma doare..
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Am înțeles ce motor ai și cã ai ceva scurgere de ulei...dar doar atât. În rest, nebuloasã. Se pare cã datoritã unui anume grad de (ne)stãpânire a limbii române, care pe mine mã depãșește...și cã, totuși, tu știi de ce ai nevoie ptr remediere...deci, baftã și spor!
PS
Dacã am înțeles eu, totuși, ceva, cred cã am mai citit pe aici pe forum, de ceva scurgere de ulei pe sub modulul de aprindere și despre cum se remediazã...dar cam atât îmi aduc aminte despre subiectul ãsta.
PS
Dacã am înțeles eu, totuși, ceva, cred cã am mai citit pe aici pe forum, de ceva scurgere de ulei pe sub modulul de aprindere și despre cum se remediazã...dar cam atât îmi aduc aminte despre subiectul ãsta.
- RMariaGotia
- *
- 4 mesaje
- din 07 Mai 2021
RMariaGotia
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2021
- Mesaj Privat
Salutare, sunt nou pe aici. Am o problema cu fulia vibrochen care este uzata si scârtâie. Problema este ca nu o gãsesc pe nicãieri. Este cea simpla, curea trapezoidala fãrã caneluri, prindere cu Surub pe centru. Masina este un opel astra f 1.6 I. Diametrul este de 150 mm, și fãrã sa îmi dau seama am luat alta mai mica asemãnãtoare de la dezmembrãri, scria opel astra f pe ea dar nu se potrivește. Mulțumesc.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
N-am intalnit fulie uzata sa scartaie ,pot fi deformate si dau vibratie in curea in rest singura problema este uzura pe lateralele curelei asta face sa se tot intinda in nestire dar fara rezultat. Parerea mea este sa schimbi cureaua sa te asiguri ca ea calca pe laterale,din poza se vede ca lateralele sunt uzate si lucioase intra in contact cu ceva uleios,sau s-a folosit spray de curele, (este fara rezultat,bani dati aiurea),ori incinsa si arsa.Fulia se demonteaza eu le sablam suprafetele unde calca cureaua sau se smirgheluiesc doar cat sa matuiasca suprafetele schimbata cureaua,vazut sa nu ajunga pe ea,ulei,antigel,apa etc si intinsa corect,se rezolva problema.Acest sistem este folosit doar la camioane si vehicule utilitare 4x4 pentru ca evacueaza repede mizeria in rest in timp cureaua se uzeaza pe laterale intra in interior si cand ajunge sa calce pe interiorul curelei nu pe laterale poti intinde oricat ca tot scartaie ,se rezolva doar prin inlocuirea curelei cu una noua de calitate si tensionata corect.
- RMariaGotia
- *
- 4 mesaje
- din 07 Mai 2021
RMariaGotia
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2021
- Mesaj Privat
Mersi pt rãspuns. Practic șanțul fuliei pe care calcã cureaua s-a lãrgit și suiera din timp în timp, mai ales când reduci din treapta superioara în inferioara. Dacã schimb cureaua, va merge ok un timp pana uzeazã și cureaua. Negãsind piesa, ma gândeam la o soluție gem umplutura de sudura și rectificat iar la parametrii. Preferam o piesa noua.
- RMariaGotia
- *
- 4 mesaje
- din 07 Mai 2021
RMariaGotia
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2021
- Mesaj Privat
- RMariaGotia
- *
- 4 mesaje
- din 07 Mai 2021
RMariaGotia
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2021
- Mesaj Privat