Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Bateria veche o poti da. Nu are rost sa o tii pe post de baterie de rezerva, mai bine cumperi un redresor si stii o treaba
Skip ads

  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
e buna una de rezerva, pana incarca redresorul ajungi la moaste.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Da si aia de rezerva crezi ca mai invarte dupa o luna?
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
da, de ce nu ar invarti, nu scade incarcarea mai deloc, eu o pun cate doua saptamani pe redresor, iar primavara o pun pe masina.
  • cos11_11

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Buna seara,
Am un corsa c 1.0 si cred ca e momentul sa schimb bateria (porneste dupa ce invarte de 2-3 ori plus ca am un tester de 16 lei de la Lidl care imi arata ca e la jumatate incarcata). Am tot cautat pe net dar nu m-am lamurit, poate primesc vreo parere avizata de aici:
Unii spun ca daca pui o baterie cu tensiune nominala (Ah) mai mare poti strica alternatorul pt ca acesta nu poate incarca bateria - de ex pt motorul meu de 1.0 bateria veche este de 45Ah, eu m-am oprit la o baterie Tudor 53Ah,(consumatori nu prea am in plus doar mp3 player-ul dar ma gandesc sa-i mai pun alarma etc) este vreo problema?
Multumesc
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu este nicio problema. Daca intra in suport merge si mai mare
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
am azi dat jos de pe Astra Exide-ul de 60 Ah, avea 12.4 V si 525 A din 600 A , asta la 2 ani jumate de viata.Intr-o ora s-a incarcat, o tin pana maine poate mai pune si muschi pe ea.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
vezi ca daca o tii prea mult in functie de redresor e posibil sa ajunga sa fiarba...
eu am stricat o baterie dupa ce am incarcat-o de 2 ori pe un redresor cu probleme...
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
am redresor de top, nu-mi fac griji.
  • vwv
  • *
  • 15 mesaje
  • din 19 Oct 2013
  • Insignia 2009 A20DTH
  • Bucuresti
  • vwv

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Salut. Am nevoie de un sfat, va rog.
Vectra C 2004, 1,9 DT. Cred ca am o problema cu bateria. Nimic nu merge, de la deschidere centralizata pana la martorii din bord, claxon, nimic. Masina a stat o saptamana,
Am incercat sa ii dau curent de la alta masina. Montat clestii ca la carte, se aprind martorii, ventilatorul porneste primul (instant dupa ce cuplez bornele - nu stiu daca e normal). Cand dau cheie, se aude claxonul de doua ori si atat. Nu invarte deloc, nicio alta reactie.
M-am gandit ca ar putea fi ceva legat de siguranta, inchidere centralizata, auzisem mai demult ca masina nu porneste daca nu e deschisa din cheie (prin apasare, nu manual).
Am incercat, cu bornele cuplate, sa o inchid din cheie (prin apasare), dar dupa blocare se deblocheaza automat in mai putin de o secunda.
Are cineva idee cum as putea rezolva problema? In primul rand as vrea sa o pornesc, In al doilea rand daca e vorba de baterie sau de altceva.
Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pune alta baterie buna.
  • vwv
  • *
  • 15 mesaje
  • din 19 Oct 2013
  • Insignia 2009 A20DTH
  • Bucuresti
  • vwv

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2013

  • Mesaj Privat
vwv a scris:Salut. Am nevoie de un sfat, va rog.
Vectra C 2004, 1,9 DT. Cred ca am o problema cu bateria. Nimic nu merge, de la deschidere centralizata pana la martorii din bord, claxon, nimic. Masina a stat o saptamana,
Am incercat sa ii dau curent de la alta masina. Montat clestii ca la carte, se aprind martorii, ventilatorul porneste primul (instant dupa ce cuplez bornele - nu stiu daca e normal). Cand dau cheie, se aude claxonul de doua ori si atat. Nu invarte deloc, nicio alta reactie.
M-am gandit ca ar putea fi ceva legat de siguranta, inchidere centralizata, auzisem mai demult ca masina nu porneste daca nu e deschisa din cheie (prin apasare, nu manual).
Am incercat, cu bornele cuplate, sa o inchid din cheie (prin apasare), dar dupa blocare se deblocheaza automat in mai putin de o secunda.
Are cineva idee cum as putea rezolva problema? In primul rand as vrea sa o pornesc, In al doilea rand daca e vorba de baterie sau de altceva.
Multumesc anticipat pentru raspunsuri.


Montat baterie noua. Ventilatorul porneste direct cum cuplez bornele, fara contact pus. Ceea ce nu e normal. Concluzia este ca ventilatorul mi-a mancat bateria veche, care era complet descarcata. Acum am o borna deculpata, altfel as distruge si bateria noua.
Rog sugestii.
Multumesc
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Acum pornește motorul sau nu?
  • vwv
  • *
  • 15 mesaje
  • din 19 Oct 2013
  • Insignia 2009 A20DTH
  • Bucuresti
  • vwv

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Da, porneste.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ok. Urmãtorul pas - diagnoza și vãzut de erori, temperatura....
  • deleted-79463

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salut! 
Bateria masinii, din semnatura (Insignia 2.0 CDTI), acum cateva zile (-11°) nu a mai invartit incat sa porneasca motorul. A invartit de cateva ori si gata. I-am dat curent de la alta masina si a pornit imediat. Dupa un drum de 100km am lasat masina nepornita 4 zile si a dat semne ca invarte mai greu dar a pornit (la-4°). Mentionez ca bateria este cea originala a masinii....8 ani+😎 
Ma gandesc ca ar cam trebui schimbata sa nu raman fara baterie. Din cate am observat alternatorul incarca ca si pana acum....am activat in BC optiunea Battery Voltage! 
Masina dupa decodarea VIN are bateria de 75Ah si alternatorul este de 100A. 
Ma gandesc sa iau o baterie Rombat Premier de 75Ah si 750 CCA (EN). 
Pareri? Recomandari de alte firme pt baterii? Oare sa pun una de 80Ah? 

PS: nu ma pricep si de aceia doresc sa aflu si alte pareri. 
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Eu am a 3-a baterie Rombat la un motor 1,9cdti 120hp...si am folosit de 800 Ah la descarcare....care este de fapt puterea bateriei..
  • dany1976

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009 Z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Salut colegii! A venit timpul sa schimb bateria la masina ( decizia electricianului ) am cumparat masina anul trecut ea avand in momentul acesta o baterie de 70 Ah, dupa nenumarate cautari tot nu am gasit cel mai bun rezultat daca sa cumpar o baterie la fel de 70 Ah sau este prea mare ? ASTRA H benzina z16xer 115 cp. Nu am gasit specificati tehnice cu ce baterie a iesit ia din fabrica , ma poate ajuta cineva cu un raspuns sau indrumare cum sa procedez? Multumesc!
  • akim

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2016 B14XFL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Se gãsesc pe net mai multe configuratoare pentru alegerea bateriilor.
Exemplu: https://bateriiautoacasa.ro/...48-1-6-116?page=1
Dupa cum vezi nu are sens o baterie mai mare de 60Ah în cazul în care ai consumatori normali,
Dacã ai consumatori suplimentari mari consumatori, de exemplu încãlzire stationarã, se recomandã o baterie de 70 Ah.
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
dany1976 a scris:Salut colegii! A venit timpul sa schimb bateria la masina ( decizia electricianului ) am cumparat masina anul trecut ea avand in momentul acesta o baterie de 70 Ah, dupa nenumarate cautari tot nu am gasit cel mai bun rezultat daca sa cumpar o baterie la fel de 70 Ah sau este prea mare ? ASTRA H benzina z16xer 115 cp. Nu am gasit specificati tehnice cu ce baterie a iesit ia din fabrica , ma poate ajuta cineva cu un raspuns sau indrumare cum sa procedez? Multumesc!

60Ah e suficient
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR