Overtake
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2016
- Mesaj Privat
Buna ziua
Ma confrunt cu o problema de vre'o 4 zile cu masina. Intr;o dimineata am pornit masina si am observat ca mi'a ramas aprins in bord martorul de baterie.
Am turat motorul pana martorul a disparut si am pornit la drum. La vre'o 5 ore de mers intens cu masina prin Iasi am ajuns intr'o parcare si in momentul in care am dat sa parchez masina am ramas fara servo si cu toti martorii aprinsi in bord in timp ce motorul mergea. Am parcat masina si cand am dat sa o pornesc din nou, ghici, ramasesem fara baterie.
A doua zi am cumparat o baterie, am pus'o pe masina, masina apornit bine, m'am invartit putin cu ea prin oras, totul era ok. Ziua urmatoare, dimineata, am dat sa pornesc masina si in bord iar mi'a ramas martorul de baterie aprins, desi schimbasem bateria veche cu una noua.
Am turat motorul din nou, vre'o 10 secunde la 6k turatii pana cand martorul a disparut din bord.
Am fost sa'mi masor tensiunea la masina ( aveam martoul de baterie aprins ) si omul care a facut masuratoarea mi'a spus ca masina merge doar pe baterie si alternatorul da kicks.
Intrebarea mea este, mai pot circula cu masina in felul asta o perioada scurta de timp daca inainte de plecare daca o turez pana cand martorul dispare? Mentionez ca nu de fiecare data imi apare martorul, cateodata.
Un mecanic mi'a spus ca cel mai probabil este o problema de la carbuni.
Daca aveti vre'o parere sau un sfat, va rog...
Masina: Corsa 1.2 16v 55w 75hp z12xe
Ma confrunt cu o problema de vre'o 4 zile cu masina. Intr;o dimineata am pornit masina si am observat ca mi'a ramas aprins in bord martorul de baterie.
Am turat motorul pana martorul a disparut si am pornit la drum. La vre'o 5 ore de mers intens cu masina prin Iasi am ajuns intr'o parcare si in momentul in care am dat sa parchez masina am ramas fara servo si cu toti martorii aprinsi in bord in timp ce motorul mergea. Am parcat masina si cand am dat sa o pornesc din nou, ghici, ramasesem fara baterie.
A doua zi am cumparat o baterie, am pus'o pe masina, masina apornit bine, m'am invartit putin cu ea prin oras, totul era ok. Ziua urmatoare, dimineata, am dat sa pornesc masina si in bord iar mi'a ramas martorul de baterie aprins, desi schimbasem bateria veche cu una noua.
Am turat motorul din nou, vre'o 10 secunde la 6k turatii pana cand martorul a disparut din bord.
Am fost sa'mi masor tensiunea la masina ( aveam martoul de baterie aprins ) si omul care a facut masuratoarea mi'a spus ca masina merge doar pe baterie si alternatorul da kicks.
Intrebarea mea este, mai pot circula cu masina in felul asta o perioada scurta de timp daca inainte de plecare daca o turez pana cand martorul dispare? Mentionez ca nu de fiecare data imi apare martorul, cateodata.
Un mecanic mi'a spus ca cel mai probabil este o problema de la carbuni.
Daca aveti vre'o parere sau un sfat, va rog...
Masina: Corsa 1.2 16v 55w 75hp z12xe
- taxi43edy
- ****
- 1,208 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,208
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat