rylalex
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2008
- Mesaj Privat
Problema o pot descrie in felul urmãtor:
In orice treapta de viteza ai fii, daca accelerezi (sa zicem) peste 60% motorul trage, dar cam in valuri. Adica 2 secunde simti putere 100% iar 2 secunde doar 80%.
Puterea oscileazã astfel doar sub pragul de 3000 rpm, dupa care totul se egalizeaza si merge oarecum normal pana in limitare.
Aceasta problema o am de aproximativ 4 ani, timp in care am schimbat:
Motor
Pompa injecție
Injectoare
Carcasa filtru motorina + conducte
Turbina + furtunuri + intercooler
Debitmetru
Toate electrovalvele absolut toate care comanda turbina, clapeti, etc.
Am curãțat chiuloasa in cel mai meticulos mod.
Am curãțat si pãsuit supapele
Am curãțat si polisat porturile pentru a sporii fluxul de aer
Am verificat si rasverificat distribuția
Am schimbat pompa de vacuum si toate furtunasele
I-am facut remapare.
I-am anulat Egr atât fizic cat si electronic.
Motorul suna perfect, ca nou, nu bate nu vibreazã, nu scoate pic de fum. Pornește aproape instantaneu la orice temperatura. Nu înregistreazã erori.
Pana astãzi aveam o teorie:
Presupunând ca ar fi înfundat catalizatorul, acesta a-r Creea contra presiune in geometria turbinei astfel încât sa mãreascã presiunea in admisie, senzorul MAP vede si taie imediat din presiune si tot asa.
Azi am anulat catalizator si nu s-a schimbat nimic.
Eu as merge mai departe pe evacuare voi ce ziceți ?
In orice treapta de viteza ai fii, daca accelerezi (sa zicem) peste 60% motorul trage, dar cam in valuri. Adica 2 secunde simti putere 100% iar 2 secunde doar 80%.
Puterea oscileazã astfel doar sub pragul de 3000 rpm, dupa care totul se egalizeaza si merge oarecum normal pana in limitare.
Aceasta problema o am de aproximativ 4 ani, timp in care am schimbat:
Motor
Pompa injecție
Injectoare
Carcasa filtru motorina + conducte
Turbina + furtunuri + intercooler
Debitmetru
Toate electrovalvele absolut toate care comanda turbina, clapeti, etc.
Am curãțat chiuloasa in cel mai meticulos mod.
Am curãțat si pãsuit supapele
Am curãțat si polisat porturile pentru a sporii fluxul de aer
Am verificat si rasverificat distribuția
Am schimbat pompa de vacuum si toate furtunasele
I-am facut remapare.
I-am anulat Egr atât fizic cat si electronic.
Motorul suna perfect, ca nou, nu bate nu vibreazã, nu scoate pic de fum. Pornește aproape instantaneu la orice temperatura. Nu înregistreazã erori.
Pana astãzi aveam o teorie:
Presupunând ca ar fi înfundat catalizatorul, acesta a-r Creea contra presiune in geometria turbinei astfel încât sa mãreascã presiunea in admisie, senzorul MAP vede si taie imediat din presiune si tot asa.
Azi am anulat catalizator si nu s-a schimbat nimic.
Eu as merge mai departe pe evacuare voi ce ziceți ?
rylalex
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2008
- Mesaj Privat
- florin38
- **
- 245 mesaje
- din 06 Aug 2011
- Vectra 2002 y22dtr
- Alta tara
florin38
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2011
- Mesaj Privat
rylalex
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2008
- Mesaj Privat
- florin38
- **
- 245 mesaje
- din 06 Aug 2011
- Vectra 2002 y22dtr
- Alta tara
florin38
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2011
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
rylalex a scris:treaba mea
Cand am întrebat nu s-a sinchisit nimeni sa dea o pãrere. Mura-n'gura vor toti
Cand am întrebat nu s-a sinchisit nimeni sa dea o pãrere. Mura-n'gura vor toti
te-ai gandit ca poate timpul de cand ai postat si pana ai revenit cu raspunsul a fost prea scurt ca cineva sa iti dea un raspuns? eu de exemplu daca nu stiu exact ce si cum mai bine tac decat sa scriu balarii care mai mult sa incurce decat sa ajute. sunt multe discutii pe acest forum si ca sa primesti un raspuns la o problema dureaza de la cateva ore pana la cateva zile (la tine mai putin de o zi a trecut de cand ai postat pana ai revenit cu raspunsul).
ai schimbat o groaza de piese dar nu ai umblat si verificat ecu, posibil ceva contacte imperfecte acolo sau pe cablaje. oricum bine ca ai rezolvat in cele din urma...
ca si sfat prietenesc: un forum este o discutie libera si gratuita in care oamenii care participa la discutie impartasesc benevol informatii pentru a se ajuta unii pe altii. nimenea nu te obliga sa spui ceva ce nu vrei dar nici tu nu poti pretinde acest lucru de la altii... atitudinea ta nu este deloc constructiva. daca vreo sa continui pe acest forum iti recomand sa inceri sa intelegi si sa cunosti oamenii de pe aici si poate vei intelege mai multe. succes in continuare
P.S. in alte discutii unde ai mai prezentat problemele tale ai primit raspuns si sfaturi...
Vibrochenul ti s-a rupt si posibil din cauza acestor probleme
rylalex
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2008
- Mesaj Privat
De cand mi s-a rupt vibrochenul pana astazi a trecut foarte mult timp.Intre timp m-am apucat de mecanica si am reparat sute de masini. Referitor la el, nu se rupe de la volanta cum spun majoritatea "mecanicilor". In timp porturile supapelor de admisie ale pistonului 2 acumuleaza foarte multa calamina generata de EGR. De ce doar pistonul 2? Fiind excentrica gaura prin care intra gazele de evacuare in admisie se creeaza turbulente. Motorul incepe sa produca vibratii, distrug cuzinetii axiali si asa se rupe arborele. Rezolvare definitiva: Curatare admisie, porturi, anulare EGR si schimbarea cuzinetilor de palier.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
si eu am un prieten care i s-a rupt vibrochenul si motorul era luna bec pentru ca este maniac ca si mine si o curata in fiecare an galeria de admisie... deci ce ai spus este posibil sa fie la motoarele neingrijite dar la celelalte care ar putea fi cauza? din ce am mai vazut se rupe la multe de prin 2003 cand au schimbat tipul EGR-ului...
cat despre problema care ai avut-o cu mersul acela neliniar spuneai ca ai rezolvat-o dar pana la ea ai schimbat multe piese. a fost de la ECU sau alta piesa mica si neinsemnata care insa are o influenta mare...
cat despre problema care ai avut-o cu mersul acela neliniar spuneai ca ai rezolvat-o dar pana la ea ai schimbat multe piese. a fost de la ECU sau alta piesa mica si neinsemnata care insa are o influenta mare...
rylalex
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2008
- Mesaj Privat