IoanG
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2017
- Mesaj Privat
Simptome: In timpul mersului s-a turat singura, pana pe la 4000 - 4500, a apratut martorul; masina cu cheita, uleiul si bujiile. A scos foarte mult fum alb, am oprit-o si apoi nu a mai pornit...deloc.
Am verificat uleiul si nivelul este dublu, aproape triplu, si are o consistenta - vascozitate mai mica.
Am verificat nivelul de antigel si este la limita maxima, nu este antigel.
Banuiesc ca ar fi motorina, dar nu imi dau seama cum a ajuns motorina in ulei, si care ar putea fi problema?
Am incercat sa o mai pornesc dar nimic. Pun contactul apar martorii in bord, pot aprinde luminile, dar doar atat.
Ma poate ajuta cineva?
Multumesc,
----
Model: Astra H 1.3
An fabricatie: 2008
Cod motor: Z13DTH
Combustibil: motorina
Am verificat uleiul si nivelul este dublu, aproape triplu, si are o consistenta - vascozitate mai mica.
Am verificat nivelul de antigel si este la limita maxima, nu este antigel.
Banuiesc ca ar fi motorina, dar nu imi dau seama cum a ajuns motorina in ulei, si care ar putea fi problema?
Am incercat sa o mai pornesc dar nimic. Pun contactul apar martorii in bord, pot aprinde luminile, dar doar atat.
Ma poate ajuta cineva?
Multumesc,
----
Model: Astra H 1.3
An fabricatie: 2008
Cod motor: Z13DTH
Combustibil: motorina
- george_slz
- ***
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
IoanG
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2017
- Mesaj Privat
IoanG
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2017
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Masina ta are simptome de una cu DPF. Pentru ca ai ratat mai multe regenerari coroborat cu faptul ca injectoarele sunt obosite si nu mai tin presiunea, motorina nu mai este pulverizata si astfel spala cilindrul si se duce in baie.
Un turbo cu probleme care scapa ulei impreuna cu motorina din baie pot face ca motorul sa se tureze din senin si sa se opreasca numai dupa ce consuma tot uleiul din baie. In astfel de cazuri cand motorul continua sa ruleze chiar daca l-ai oprit din contact nu-ti ramane decat sa bagi intr-o treapta de viteza superioara 5 sau 6 si sa dai brusc drumul la ambreiaj.
Legat de pornire, te sfatuiesc sa verifici distributia si apoi te apuci de restul.
Eu ce fac acum este sa-ti dau o lista scurta cu posibile cauze.
Un turbo cu probleme care scapa ulei impreuna cu motorina din baie pot face ca motorul sa se tureze din senin si sa se opreasca numai dupa ce consuma tot uleiul din baie. In astfel de cazuri cand motorul continua sa ruleze chiar daca l-ai oprit din contact nu-ti ramane decat sa bagi intr-o treapta de viteza superioara 5 sau 6 si sa dai brusc drumul la ambreiaj.
Legat de pornire, te sfatuiesc sa verifici distributia si apoi te apuci de restul.
Eu ce fac acum este sa-ti dau o lista scurta cu posibile cauze.
IoanG
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2017
- Mesaj Privat