roby126
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2011 2.0 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2014
- Mesaj Privat
dupa testarea cu op com a rezultat :
la primul test Numãrul codurilor: 3
P1635 - Circuit preâncãlzire - defect general
(0A) - Nu este prezent
P0400 - Defecþiune criticã 1 de sistem(vezi descrierea codului în tabela de defecte)
(03) - Nu este prezent
P0100 - Circuit senzor masã aer - semnal prea mic
am sters codurile cu erori
a 2 a testare
Numãrul codurilor: 1
P0100 - Defecþiune criticã 1 de sistem(vezi descrierea codului în tabela de defecte)
(06) - Nu este prezent
Valori reale:
Tensiune sistem 14.0 V
Semnal senzor poziþie pedalã 0.00%
Contact ralanti Activ 12V
Senzor masã aer 800 mg/cursã
Senzor barometric 1.00 bar
Comandã -Presiune turbo 1.20 bar
Presiune turbo 1.00 bar
Temperatura aer admisie 49 °C
Temperaturã lichid rãcire 87 °C
Temperatura ulei motor 68 °C
Temperatura combustibil 50 °C
Contact 1 fârnã Inactiv
Contact 2 frânã 12V inactiv
Contact ambreiaj Inactiv
Comutator info climã 0V inactiv
Senzor de presiune climã 30.00 bar
Electroventil oprire combustibil Activ
Început de injecþie 24.9 grade
Inceput de injecþie calculat 2.2 grade
Inceput de injecþie real 3.1 grade
Cantitate injectatã calculatã 5.3 mg/cursã
Cantitate injectatã 5.9 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo 30.00%
Comandã EGR(Exhaust Gas Reciculation) 280 mg/cursã
Factor de umplere AGR 1%
Turaþie prescrisã de ralanti 800 RPM
Turaþie motor 798 RPM
Turaþie pompã 400 RPM
Diagnostic releu preâncãlzire Inactiv
Releu preâncãlzire 12V inactiv
Solicitare climã 12V inactiv
Vitezã vehicul 0 km/h
Martor(motor) Conect.12V
Martor timp de preâncãlzire Decon.12V
Diagnozã de înaltã presiune 1 0 Numãr
Diagnozã de înaltã presiune 2 0 Numãr
[b]
la primul test Numãrul codurilor: 3
P1635 - Circuit preâncãlzire - defect general
(0A) - Nu este prezent
P0400 - Defecþiune criticã 1 de sistem(vezi descrierea codului în tabela de defecte)
(03) - Nu este prezent
P0100 - Circuit senzor masã aer - semnal prea mic
am sters codurile cu erori
a 2 a testare
Numãrul codurilor: 1
P0100 - Defecþiune criticã 1 de sistem(vezi descrierea codului în tabela de defecte)
(06) - Nu este prezent
Valori reale:
Tensiune sistem 14.0 V
Semnal senzor poziþie pedalã 0.00%
Contact ralanti Activ 12V
Senzor masã aer 800 mg/cursã
Senzor barometric 1.00 bar
Comandã -Presiune turbo 1.20 bar
Presiune turbo 1.00 bar
Temperatura aer admisie 49 °C
Temperaturã lichid rãcire 87 °C
Temperatura ulei motor 68 °C
Temperatura combustibil 50 °C
Contact 1 fârnã Inactiv
Contact 2 frânã 12V inactiv
Contact ambreiaj Inactiv
Comutator info climã 0V inactiv
Senzor de presiune climã 30.00 bar
Electroventil oprire combustibil Activ
Început de injecþie 24.9 grade
Inceput de injecþie calculat 2.2 grade
Inceput de injecþie real 3.1 grade
Cantitate injectatã calculatã 5.3 mg/cursã
Cantitate injectatã 5.9 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo 30.00%
Comandã EGR(Exhaust Gas Reciculation) 280 mg/cursã
Factor de umplere AGR 1%
Turaþie prescrisã de ralanti 800 RPM
Turaþie motor 798 RPM
Turaþie pompã 400 RPM
Diagnostic releu preâncãlzire Inactiv
Releu preâncãlzire 12V inactiv
Solicitare climã 12V inactiv
Vitezã vehicul 0 km/h
Martor(motor) Conect.12V
Martor timp de preâncãlzire Decon.12V
Diagnozã de înaltã presiune 1 0 Numãr
Diagnozã de înaltã presiune 2 0 Numãr
[b]
- cmarius53
- **
- 454 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Ilfov
cmarius53
- Mesaje scrise: 454
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
salutare. am un prieten cu astra g y17dt din 2001. a cumparat masina cu o problema la debitmetru de curand. cert este ca nu da abslut nicio eroare, dar trage foarte prost mai ales pana in 3000 de ture, iar in op-com la parametrii reali, indica o tensiune de 1V si 0 kg/h indiferent ca este la ralanti sau in ture. Daca ii scoate mufa, totul merge perfect. A facut rost de un debitmetru folosit de la cineva, pe care atunci cand l-a montat tragea foarte bine motorul, dar dadea avea check engine aprins si nu putea scapa de eroarea P0100 - Mass Air Flow Sensor Voltage High , indicand o tensiune de 5V in op-com, iar dupa o curatare cu alcool izopropilic a debitmetrului a disparut eroarea si avand urmatorii parametrii in op-com la o temperatura de 70-80 de grade a antigelului:
La ralanti
1000-1100 rpm
1500 rpm
2000 rpm
2500 rpm
3000 rpm
Credeti ca este in regula debitmetrul? daca este bun, ar vrea sa il cumpere, dar este in dubiu sa nu i se aprinda iar check engine dupa ceva timp
La ralanti
1000-1100 rpm
1500 rpm
2000 rpm
2500 rpm
3000 rpm
Credeti ca este in regula debitmetrul? daca este bun, ar vrea sa il cumpere, dar este in dubiu sa nu i se aprinda iar check engine dupa ceva timp