- popmari
- OP
- 160 mesaje
- din 05 Sep 2010
- Astra 2000 y20dth
- Dolj
popmari
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2010
- Mesaj Privat
Va salut, am nevoie de putin ajutor.
Deci motor y 20 dth, porneste relativ bine la temperaturi scazute , consum normal, zgomot si batai nu am auzit. Problema apare cand pornesc la drum si apas pedala de acceleratie, dar nu pana la fund ci pur si simplu intermediar intre cele doua pozitii, in momentul acela motorul merge altfel in sensul ca nu se tureaza, parca merge " impiedicat ". Bineinteles ca atunci cand calc pedala mai mult intra turbina si motorul incepe sa mearga normal. Am alimentat de la OMV in seara asta si fenomenul s-a amplificat, cu pedala la maxim nu trecea mai mult de 100 km. Dar am alimentat si de la Rompetrol si aveam aceasta problema numai ca dura pana se incalzea motorul.
Ce poate fi la prima vedere, injector, pompa de injectie, pistonas blocat etc.
Si ar mai fi o problema , in furtunele de vacum am ulei, sunt albe si se vede, ceea ce inseamna ca pompa de vacum trebuie schimbata, dar cu toate acestea lucreaza turbina si egr.
Multumesc.
An fabricatie: 2000
Cod motor: y20dth
Deci motor y 20 dth, porneste relativ bine la temperaturi scazute , consum normal, zgomot si batai nu am auzit. Problema apare cand pornesc la drum si apas pedala de acceleratie, dar nu pana la fund ci pur si simplu intermediar intre cele doua pozitii, in momentul acela motorul merge altfel in sensul ca nu se tureaza, parca merge " impiedicat ". Bineinteles ca atunci cand calc pedala mai mult intra turbina si motorul incepe sa mearga normal. Am alimentat de la OMV in seara asta si fenomenul s-a amplificat, cu pedala la maxim nu trecea mai mult de 100 km. Dar am alimentat si de la Rompetrol si aveam aceasta problema numai ca dura pana se incalzea motorul.
Ce poate fi la prima vedere, injector, pompa de injectie, pistonas blocat etc.
Si ar mai fi o problema , in furtunele de vacum am ulei, sunt albe si se vede, ceea ce inseamna ca pompa de vacum trebuie schimbata, dar cu toate acestea lucreaza turbina si egr.
Multumesc.
An fabricatie: 2000
Cod motor: y20dth
- cmarius53
- **
- 454 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Ilfov
cmarius53
- Mesaje scrise: 454
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- popmari
- OP
- 160 mesaje
- din 05 Sep 2010
- Astra 2000 y20dth
- Dolj
popmari
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2010
- Mesaj Privat
Multumesc , deci acum am venit si am verificat tija de la turbina si implicit daca este vacum pe futunul electrovalvei ce comanda tija.
Deci tija se trage la maxim dar intr-un timp de aproximativ 5 sec, iar pe furtun se observa prezenta fenomenului de vacum.
Am vorbit de o pompa de vacum, second ,dar nu stiu cum sa o probez. Din ce am citit pe forum este o supapa exact la stutzul de unde pleaca furtunul de vacum catre electrovalve si aceasta ar trebui sa fie inchisa astfel incat sa nu plece uleiul pe furtun.
In ceea ce priveste curatarea electrovalvelor orice sfat este foarte bun.
Apropo pe tester imi da ca ar fi debimetrul defect?
Multumesc inca odata.
Deci tija se trage la maxim dar intr-un timp de aproximativ 5 sec, iar pe furtun se observa prezenta fenomenului de vacum.
Am vorbit de o pompa de vacum, second ,dar nu stiu cum sa o probez. Din ce am citit pe forum este o supapa exact la stutzul de unde pleaca furtunul de vacum catre electrovalve si aceasta ar trebui sa fie inchisa astfel incat sa nu plece uleiul pe furtun.
In ceea ce priveste curatarea electrovalvelor orice sfat este foarte bun.
Apropo pe tester imi da ca ar fi debimetrul defect?
Multumesc inca odata.
- popmari
- OP
- 160 mesaje
- din 05 Sep 2010
- Astra 2000 y20dth
- Dolj
popmari
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2010
- Mesaj Privat
Revenim cu solutia . Deci titlul corect era : scadere putere cand turatia motorului se apropie de 2000 in treptele superioare. Cauza: pompa de vacum fiind defecta, la supapa ce retine ca uleiul din ea sa nu plece pe furtunele de vacum, a permis uleiului sa umple tot ce se putea pe traseul de vacum, respecti egr, electrovalve etc. prin urmare electrovalva ce comanda turbo si egr nu mai functionau corect si aparea aceasta scadere de putere in apropiere de turatie 2000. Am schimbat pompa de vacum cu una second si din pacate mai apar pierderi putine de ulei pe furtunele de vacum. Prin urmare am gasit o valva unisens pentru acvarii : http://www.aquariumprest.ro...alva-unisens.html , pe care am montat-o imediat la iesirea din pompa de vacum a stutului ce intra in furtunul de vacum. Drept urmare in acest moment furtunele de vacum sunt curate si nu mai sunt probleme. Problema prezinta utilitate pentru ca este posibil ca pompa de vacum sa fie buna si supapa din ea sa se defecteze ceea ce duce la cheltuieli mari cu schimbarea pompei si nici atunci cu certitudinea ca nu vor mai fi probleme