- corsablue
- ****
- 2,593 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,593
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
zistok
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Mures
- Masina: Combo 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2012
- Mesaj Privat
Priscilla
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2005 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2016
- Mesaj Privat
Buna! Corsa mea e o masina de tocat bani.. ce pun deoparte de la consum,bag inzecit in piese si defectiuni. Am vazut cateva mesaje cu probleme asemanatoare . Aveam problema ca la turatie mi se punea in bot(pica pedala ) si doar dupa ce opream motorul isi revenea la starea initiala. Am fost la N mecanici,raspunsuri diferite si vazandu.ma fata nici nu dadeau 2 bani pe problemele mele. Ba mai mult,am bagat bani care nu ar fi trebuit. Astazi am schimbat distributia pt ca am auzit un troncanit si m.am speriat.. si ceva pe la axul cu came era rupt,motorul n.ar mai fi trait mult daca nu schimbam distributia. Dar problema cu pedala picata la turatie,nu s.a rezolvat( unii spun ca e de la turbo altii ca e din cauza supapei de presiune de pe rampa). Acea supapa fiind 850 lei.. foarte scumpa.. si mai e si pornirea grea,aproape imposibila ( acum si cand e motorul rece) s.ar zice ca tot din cauza acelei supape. Sper sa ma puteti ajuta. Si mai sper sa intelegeti ce vreau sa va transmit,nu stiu nimic din acest domeniu.. v.am spus ce am auzit si eu )
pillif12
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2011
- Mesaj Privat
Salut! Cauta pe cineva care sa stie sa citeasca si sa interpreteze valorile unei diagnoze, nu doar sa stearga niste coduri de eroare. Daca esti din bucuresti iti recomand cu caldura eds motors. Si daca tot banuiesti regulatorul de presiune incearca sa iei de la cineva s la il inlocuiesti de proba...ai mare dreptate...masina asta iti mananca toti banii, ce scoti din consum bagi in piese...succes!
Priscilla
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2005 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2016
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,593 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,593
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
mirceacr
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2008
- Mesaj Privat
Priscilla a scris:Buna! Corsa mea e o masina de tocat bani.. ce pun deoparte de la consum,bag inzecit in piese si defectiuni. Am vazut cateva mesaje cu probleme asemanatoare . Aveam problema ca la turatie mi se punea in bot(pica pedala ) si doar dupa ce opream motorul isi revenea la starea initiala. Am fost la N mecanici,raspunsuri diferite si vazandu.ma fata nici nu dadeau 2 bani pe problemele mele. Ba mai mult,am bagat bani care nu ar fi trebuit. Astazi am schimbat distributia pt ca am auzit un troncanit si m.am speriat.. si ceva pe la axul cu came era rupt,motorul n.ar mai fi trait mult daca nu schimbam distributia. Dar problema cu pedala picata la turatie,nu s.a rezolvat( unii spun ca e de la turbo altii ca e din cauza supapei de presiune de pe rampa). Acea supapa fiind 850 lei.. foarte scumpa.. si mai e si pornirea grea,aproape imposibila ( acum si cand e motorul rece) s.ar zice ca tot din cauza acelei supape. Sper sa ma puteti ajuta. Si mai sper sa intelegeti ce vreau sa va transmit,nu stiu nimic din acest domeniu.. v.am spus ce am auzit si eu )
Am avut aceeasi problema la 40 000 km cu ea, iar mecanicii nu au stiut sa idntifice problema.
Un amic m-a sfatuit sa ies repde cu ea "la rece" dimineata tare cand nu e trafic , direct pe autostrada la drum intins si sa o turez peste 4500 ture cativa km . Zis si facut...si a avut mare dreptate. Am scoso rapid pana nu se incalzit sa inceapa sa cada pedala , am prins-o in 4500 si acolo am tinut-o pentru a elimina funinginea care sugruma alimentarea cu aer (sau senzorul ) . Efectul a fost maxim: acum am 145 000 si nu s-a mai intamplat niciodata.
Cel putin odata pe saptamana o supraturez, fara sa depasesc pragul de 5000. O tin in 4000-4500 cativa km . Uitandu-ma in spate..la norii de funingine. acumulata in evacuare.
CFL
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Vrancea
- Masina: Corsa 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
Buna seara!Postez aici in speranta ca poate intamplarea ajuta pe cineva :am o corsa c 1.3cdti de servici care pornea la a 3-4-5-a cheie,indiferent daca era calda sau rece.Cateodata dadeam si 20 de chei,invartea normal,dar nu pornea;cateodata pornea in 2 pistoane si statea in 400 rpm;opream din cheie,la urmatoarea o lua la sfert.Nu avea nici o logica.O data am pornit impinsa,odata i-am dat curent de la alta masina si a pornit la sfert.De cand au inceput problemele astea am verificat inainte si dupa pornire bateria(varta blue de 3 ani,60ah) cu un voltmetru:toate bune.
Dupa ce a pornit cu cabluri m-am dus direct la magazin,am luat un bosch de 70 si de vreo 3 saptamani nu am mai avut nici macar o problema cu pornitul.
Dupa ce a pornit cu cabluri m-am dus direct la magazin,am luat un bosch de 70 si de vreo 3 saptamani nu am mai avut nici macar o problema cu pornitul.
kallutzu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 1994 tc4ee1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2009
- Mesaj Privat
Salut. Am si eu o problema cu pornirea la cald...la motorul 1,3cdti , 75cai. Pornirea la rece fara probleme...cand ajunge temperatura la 85'C , nu vrea sa mai porneasca....(fara spray) . Am fost la mecanici ...au spus ca-s injectoarele, am facut testul cu eprubetele, am gasit 2 nasoale.. Cumpar 4 sh (la bucata nu se vand) , le pun pe banc.."bune" toate . Cel ce lea verificat, imi indica pe care sa le schimb, cu care sa le schimb..ok (zis si facut)...surpriza "NICI O SCHIMBARE". "MECANICI" spun sa mergem prin eliminare... "regulatorul".. cumpar sh ..vanzatorul imi trimite 2buc sa-mi aleg...schimb regulatorul..aceleasi simtome.. duc regulatorul meu la verificat.. este ff bun... verific pompa ..la fel de buna..."combo-ul meu nu porneste la cald..Cu rugamintile de rigoare ...are cineva o idee cum sa rezolv problema? Multumesc anticipat!
- marcu19
- **
- 102 mesaje
- din 08 Feb 2016
- Corsa 2003 Z13DT
- Iasi
marcu19
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2003 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2016
- Mesaj Privat
kallutzu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 1994 tc4ee1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2009
- Mesaj Privat
- marcu19
- **
- 102 mesaje
- din 08 Feb 2016
- Corsa 2003 Z13DT
- Iasi
marcu19
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2003 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2016
- Mesaj Privat
kallutzu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 1994 tc4ee1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2009
- Mesaj Privat
kallutzu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 1994 tc4ee1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2009
- Mesaj Privat
Catalinvl
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2013
- Mesaj Privat
Calin29
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
Salut,
Dupa ce o pornesti, stai in spatele masinii si spune-ne cum miroase fumul ala...dulceag sau a motorina. In general, fumul alb la pornire indica faptul ca patrunde antigel in camera de ardere in urma unei fisuri in chiulasa. Verifica nivelul de ulei si daca pe joja ai un fel de spuma si apoi verifica vasul de expansiune la antigel sa vezi daca sunt prezente urme sau ulei in antigel.
Pe de alta parte, fumul albastru apare de obicei, cand ajunge mult ulei in cilindri, in camera de ardere.
Dupa ce o pornesti, stai in spatele masinii si spune-ne cum miroase fumul ala...dulceag sau a motorina. In general, fumul alb la pornire indica faptul ca patrunde antigel in camera de ardere in urma unei fisuri in chiulasa. Verifica nivelul de ulei si daca pe joja ai un fel de spuma si apoi verifica vasul de expansiune la antigel sa vezi daca sunt prezente urme sau ulei in antigel.
Pe de alta parte, fumul albastru apare de obicei, cand ajunge mult ulei in cilindri, in camera de ardere.
Calin29
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
Si mie imi porneste foarte greu, indiferent daca e cald sau rece. Cu interfata pe masina am eroare de EGR - P0400, P0520 si U2108. Am avut scurgeri la pompa de inalta presiune, am incercat kitul de reparatie dar fara succes, pompa curgand in continuare la unul din capete. Am schimbat-o cu una sh...nu curge dar tot am probleme cu pornirea. Am inceput sa verific injectoarele, carora le-am facut testul eprubetelor si a iesit ce vedeti in pozele de mai jos. Din pacate nu stiu cat de duse sunt sau daca am probleme cu regulatorul d epresiune. Cert este ca daca voi continua asa voi distruge si electromotorul.
In alta ordine de idei...este cineva in Cluj Napoca destul de binevoitor de a ma ajuta cu un schimb (doar pentru test) cu un regulator de presiune rampa comuna? Cinstesc cu o bere, doua, trei...
In alta ordine de idei...este cineva in Cluj Napoca destul de binevoitor de a ma ajuta cu un schimb (doar pentru test) cu un regulator de presiune rampa comuna? Cinstesc cu o bere, doua, trei...
- marcu19
- **
- 102 mesaje
- din 08 Feb 2016
- Corsa 2003 Z13DT
- Iasi
marcu19
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2003 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2016
- Mesaj Privat
eu am schimbat bateria merge si porneste bine, dupa porniri nasoale aprins martori prin bord, mai e o problema la corsa 1.3 cdti prinde aer pe instalatie pe unde....caut in continuare, cand este inclinata pe dreapta cu botu in jos numai am probleme, nu prinde aer. injectoarele nu mor repede. incearca o baterie de la un vecin 65 amperi, ce garnituri ai folosit originale sau de la "pompagi"daca de la ei pompa este buna, curata regulator presiune vezi garnitura daca este buna. Eu cred ca bateria ta nu are curent suficient. cand faci proba cu alta baterie scoate bornele de pe a ta si pune pe bateria de proba.
Calin29
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
Am inceput sa le iau prin eliminare. Zilele trecute am schimbat carbunii la electromotor (mai aveau putin si ajungeau la sarmele de cupru). Acum porneste oarecum mai bine..dar tot mai am probleme. Urmeaza sa schimb bujiile, sa curat EGR-ul si sa verific injectoarele. Stie cineva daca se poate verifica pe diagnoza corectia pe injectoare?
- iulian1971
- *******
- 7,083 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,083
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat