Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Pe compresor nu e nici un senzor.
Skip ads

  • adicojocaru

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Un conector unde se cumpleaza o mufa ca sa fiu mai specific, ideea este ca am schimbat termostatul, care este exact deasupra compresorului si cred eu ca a curs antigel pe acel conector...poate sa fi defectat sau scurtcircuitat ceva pe la compresor?
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Depinde cat de diluat cu apa era antigelul.
  • adicojocaru

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Raspuns final astazi al unui electrician dupa ce a masurat si ajunge tensiune la mufa compresorului: bobina din compresorul de ac, 500 ron bobinele si 100 ron mana de lucru, le comand si le astept
Dupa ce am incarcat initial radiaotrul cu freon, 150 ron, apoi inlocuit radiatorul cu unul nou, 500 ron, pus din nou freon, din nou 150 lei, inlocuit ECM, noroc ca am dat 250 ron pe el din dezmembrari, acum inca 600 lei, un calcul totala? 1650 ron la ...aaaa si termostatul inlocuit deoarece nu porneau electroventilatoarele...inca 200 ron....
Am sa comand bobina si dupa inlocuire va dau rezolutia finala
Va multumsc tuturor, in special LDivora pentru sprijinul acordat
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Vezi ca bobina se repara si te costa cel mult jumatate de pret. Ia legatura cu Cristivw. El stie unde.
  • edgstyle

  • Mesaje scrise: 371
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
salutare tuturor!
am citit tot postul dar nu vad ceea ce ma intereseaza pe mine
detin o vectra b motor x20 dtl care de la o vreme a apucat sa o ia razna
mai concis dupa ce opresc motorul,dar si in mers porneste ventilatorul de racire antigel indiferent de temperatura apei
eu banuiesc ca termocupla de pe radiator este defecta,dar nu sant sigur
rog pe cineva care cunoaste sa-mi dea si mie niste sfaturi!
aaa! si off topic :stie cineva se gaseste undeva termostat de racire fara carcasa,ca eu unde am gasit dau doar cu totul!
multumesc tuturor!
  • cristy7610

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salutare.am un astra g 1,7dti si de cateva zile am o problema la aerul conditionat.atunci cand pornesc AC pleaca si ventilatorul din fata de la ac si compresorul,iar dupa 2-3 minute se opreste ventilatorul din fata si apoi se decupleaza compresorul .care ar fi cauza la aceasta problema.am vazut ca vb de niste relee care comanda aceste ventilatoarele.
  • ionvatrai

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
cristy7610 a scris:salutare.am un astra g 1,7dti si de cateva zile am o problema la aerul conditionat.atunci cand pornesc AC pleaca si ventilatorul din fata de la ac si compresorul,iar dupa 2-3 minute se opreste ventilatorul din fata si apoi se decupleaza compresorul .care ar fi cauza la aceasta problema.am vazut ca vb de niste relee care comanda aceste ventilatoarele.

Uita-te in cutia neagra de langa filtrul de motorina, acolo trebuie sa ai 2 sigurante mari de 40A daca una este arsa aia ar putea fi problema ta. Acelea sunt sigurantele pentru a 2 a treapta a ventilatoarelor.
  • cuska

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2009

  • Mesaj Privat
salut cine ma poate ajuta si pemine. am o problema si nui dau de cap am fost deja la o gramada de oameni si am facut mai multe teste am schimbat comp ul de racire motor din aripa din stanga si ventilatorul de la AC si tot nimik si nu reusesc sa o fac .care ar fi problema:cand pornesc clima imi pleca amandoua ventilatoare (si de la radiatorul AC si de la racire motor) dupa un timp se opreste ventilatorul de la radiatorul AC si pleaca ventila torul de racire motor pe treapta a 2 a si se aprinde becul cu motorasul cu steluta din bord, la fel se intampla si la racirea motorului cand se incalzeste motorul merg amandoua ventilatoarele dar se intampla sa nu pornesca ventilatorul de racire motor si atunci se aprinde becul de ventilatoare cel cu motorul cu staluta din bord si se mai aprinde si check engine ala cu masina si cheia si imi scade turatia la motor ca si cum ar merge motorul inecat si turometrul nu inidica nimik.
  • cristy7610

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
am rezolvat problema...era de la modulul care comanda ventilatoarele.am cumparat unul nou cu 550 ron si merge super.multumesc oricum ptr sfaturi
  • john2009_bz

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
salut am o problema cu clima nu stiu ce sa mai fac si la reprezentanta nu vreau sa ma duc ca ma usuca de bani . inainte cand puneam contactul imi porneau ambele ventilatoare am fost cu ea la la un sevice si mia spus ca am probleme cu sonda presiune freon cea ce era adevarat ca freonul lichidul acela verde trecea prin sonda si ajungea le mufa care intra in sonda si facea scurt si cand puneam contactul pornea ventilatoarele dar erau pe preima treapta am dat 240 lei si am schimbat sonda si mi-a completat si cu freon totul a fost ok nu imi mai porneau ventilatoarele cand puneam contactul la masina aveam si aer rece in masina . in schimb acum a aparut alta problema imi pornesc ambele ventilatoare la viteza cea mai mare cand dau drumul la clima chir si dupa ce opresc clima ventilatoarele se invart chiar daca apa nu a ajuns nici la 80 si fac un asa zgomot iar in momentul cand opresc clima ventilatoare merg continu chiar si dupa ce opresc masina dar cu conactul pus ventilatoarele functioneaza circa 30 secunde si apoi se opresc
  • john2009_bz

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
salut am o problema cu clima nu stiu ce sa mai fac si la reprezentanta nu vreau sa ma duc ca ma usuca de bani . inainte cand puneam contactul imi porneau ambele ventilatoare am fost cu ea la la un sevice si mia spus ca am probleme cu sonda presiune freon cea ce era adevarat ca freonul lichidul acela verde trecea prin sonda si ajungea le mufa care intra in sonda si facea scurt si cand puneam contactul pornea ventilatoarele dar erau pe preima treapta am dat 240 lei si am schimbat sonda si mi-a completat si cu freon totul a fost ok nu imi mai porneau ventilatoarele cand puneam contactul la masina aveam si aer rece in masina . in schimb acum a aparut alta problema imi pornesc ambele ventilatoare la viteza cea mai mare cand dau drumul la clima chir si dupa ce opresc clima ventilatoarele se invart chiar daca apa nu a ajuns nici la 80 si fac un asa zgomot iar in momentul cand opresc clima ventilatoare merg continu chiar si dupa ce opresc masina dar cu conactul pus ventilatoarele functioneaza circa 30 secunde si apoi se opresc
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Spania
  • Masina: Ampera 2013 X30f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Noroc tuturor ! Am sa incerc sa invii topicul.
Am vectra c y 22 dtr 16 v GTS pun contactul sa pornesc, astept sa se stinga martorii, pornesc motorul dar pornesc si ventilatoarele la maxim fara sa fie motorul cald, se aprinde martorul masina cu cheita si nici nu se ridica temperatura la motor deci la ceasul din bord, si se mai opresc doar dupa doua secunde dupa oprirea motorului.
Am schimbat ieri sensorul de temperatura de la motor, nou nout si face la fel, am desfacut toate mufele de prin compartimentul motor si le am cuplat la loc- la care am putut ajunge- si nimic tot la fel face, merg ventilatoarele la maxim si nu se opresc deloc chiar cu motorul rece fiind la prima pornire dupa o saptamana tot asa merg incontinuu, a si inca ceva curios, afara 16,5 grade si mi se pun mereu bujiile la orice pornire, cu motorul rece, cu motorul cald se aprind bujiile mereu, cineva vreo idee ?
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Spania
  • Masina: Ampera 2013 X30f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat

Am vorbit cu domnul Dancuciureanu, caruia ii multumesc pe aceasta cale, si am dat un reset ecu, m am incurcat putin inapoi la imperecherea cu immo dar cu ajutorul domnului Dan am reusit pana la urma, dar ventilatoarele tot la fel fac , merg incontinuu, dar am tremurat putin cu degetul pe mause, la reset ecu.
Deci ar fi de la ECU, dar cum ECU asta se schimba cu tot cu pompa de injectie ... ma mai abtin inca atat timp cat merge motoru nu prea are nimic, in plus dupa ce termin medicalul poate ma duc pe la un tech 2 ca sa fiu sigur ca ar fi ecu.
Deci sa o luam pe rand: Prima eroare e de la faptul ca e activat cruise controlul dar nu am maneta de semnal cu butoanele de CC;
B2575 e de la contactul prost pe firul de la becul de faza mica din farul stang, cred;
B2698 e de la faptul ca mi sta aprinsa ceata dreapta deci mufa scoasa ca mi consuma bateria;
B3810 e de la faptul ca nu am sonda la lichidul de spalare parbriz dar e activat de undeva cu op com - nu stiu de unde-;
Iar U2122 e ca nu are radio original e un aftermarket deci nu comunica ecu cu radio;
Deci raman vreo 5-6 erori serioase care ma fac sa ma gandesc la ECU:
P0115-07 engine coolant temperature circuit high imput
U2103-00 no communication with CAN-Bus (high imput)
U2139-71 invalid signal from CIM (steering column module)
P0115-71 engine coolant temperature sensor circuit range/performance
U2131-00 CAN-Bus no communication with DSM (driver seat module)
U2131-00 CAN-Bus no communication with DSM (driver seat module), astea de ce or fi doua nu stiu ca sant la fel!?!
Deci o fi ECU sau nu ?
  • iona

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Va salut. Am un opel astra g 2003 y 20 dth. Am eroare P0115 - Engine Coolant Temperature Circuit High Input
(01) - Present. De cum pun contactul pornesc ambele ventilatoare la turatie max. si functioneaza tot timpul, in bord nu-mi indica deloc temperatura lichid racire. Cu op com instalat temperatura lichid este zero, in timp ce temp. ulei creste odata cu incalzirea motorului. Se aprind in bord martorii masinuta si ventilator. Poate cineva sa ma lumineze, sa nu ma apuc sa cumpar piese degeaba? MULTUMESC...
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Spania
  • Masina: Ampera 2013 X30f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Noroc !
Banuiesc ca o sonda de temperatura nu costa mult deci ai putea sa iei una si sa o schimbi, daca nu incearca cu una de la alt coleg sau pretin cu acelasi motor ca se scoate foarte repede ai acces de sus, sau daca nu la un electrician bun sa ti caute un scurt, ar putea de asemenea sa fie ca la mine un scurt in ecu care e la motorul asta y 20 dth, in aripa dreapta in fata masinii .
Bafta !
Eu nu am mai facut nimica cu ventilatoarele mele, le am lasat asa ca masina merge dar merge cu ventilatoarele incontinuu pe treapta cea mai mare, daca s o strica pompa atuncea o schimb.
Sanatate tuturor si drumuri bune !
  • iona

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Salutare, si multumesc pentru raspuns. Ieri am fost cu masina la o diagnoza performanta, eu am OP-com. Am schimbat sonda de temperatura cu una noua, dar nu s-a rezolvat, am inlocuit calculatorul de la ventilatoare si tot nimic. Mi-a spus baiatul de la diagnoza ca semnalul dat de sonda termica nu este plauzibil. Cu mufa de la sonda termica scoasa trebuie sa indice -40 grade dar la mine indica mereu 0 grade. Mi-a sugerat sa fac rost de o schema electrica, sa vad unde duc firele de la sonda termica, poate fi o problema de cablaj, daca nu unitatea ECU. Eu pe langa problema cu ventilatoarele mai am si eroarea P 0400 care sigur nu este din EGR deoarece am schimbat-o ieri si pe aceasta dar nimic.Daca are cineva schema electrica sa ma luminez cu cablajul..... NUMAI BINE...
  • GRomanescu902

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2022

  • Mesaj Privat
Buna! Problema vine din mufa k al calculatorului! Trebuie cautat pinul nr si culoarea acestuia!
Eu am o problema similara!
Nu mergea ventilatorul radiatorului,am schimbat termostat etc( tot ce era de schimbat) rezultat :nimic! Am umblat la pinii de la mufa k ( nici eu numai stiu cum iam invartit) si acum merge ventilatorul incontinuu si se opreste doar cand scot bateria! Acum,parca as lasa asa🤣🤣🤣 decat ,deloc! Sa va daca o sa mai incerc zilele urmatoare!( Depinde mult de calm,retinere si liniste)
Altfel uiti care si cum vine


quote="adicojocaru"]La mine problema este ca nu porneste de fiecare data, am fost si eu la un electrician si mi-a zis ca este termostatul de vina si ca nu da voie apei sa circule prin radiator si astfel nu se incalzeste radiatorul si nu porneste electroventilatorul, am schimbat termostatul cu unul nou, 200 ron, si tot nu imi porneste mereu cand ar trebui sa o faca, in jur de 90 grade, atentie, cateodata porneste si merge normal dar cateodata tot creste apa si ajunge pana aproape de zona rosie
Care mai poate fi motivul in aara de termostat care cred eu ca e bun, e nou doar
Mai poate fi o legatura intre senzorul care imi zice ca presiunea freonului in instalatia de a/c este scazut si in felul asta nu mai pornesc ventilatoarele pentru a/c...
Aveti vreo idee?
Am uitat sa va zic ca motorul este Z16XE, 1.6 16v[/quote]
  • GRomanescu902

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2022

  • Mesaj Privat
Problema la masina mea( opel astra g 2001 z14xe 1.4 benzina)
Masina se oprea in mers cand se incalzea motorul( in bord mai mult de 90 grade nu aveam! Mentionez ca ventilatorul nu mergea deloc ,deloc!
Am fost la multe dar multe service-uri( toti dadea din umeri)
Am cumparat calculator,termostat, bobina,bujii etc( am facut ce imi spuneau in service "asta ar fi problema")
Pana acum 3 zile cand am vazut pe youtube ca mufele de la ecu au pini cu firul lor pentru fiecare continut al masinei( cred ca m-am exprimat ok) ex: ventilator,pedala de acceleratie,thorttle senzor,idiction coil,injection,frâna , si multe altele! Depinde de auto,eu am pe mufa K( cea pozitionata jos la ecu) 28 de fire!
Vorbind cu electricieni ( 4 la numar) nu au vrut sa se implice,pentru a rezolva problema pinilor de la mufe( mufa)!
Chiar daca eu nu sunt mecanic sau electrician ,am bagat masina in curte si am inceput!( Electronica nu e de joaca,dat fiind ca nici aparat de masurat nu am avut)
Dar...asa am schimbat pinii ( 2 din ei erau rupti si am fost la dezmembrari pentru a cumpara alta mufa) pe direct!
Apoi am facut impletitura intre ele cu banda adeziva!
Prima data a pornit masina dar acceleratia nu mai mergea deloc nici bordul masinii,apoi am schimbat iar mufele! A porit masina la sec,imi merge ventilatorul, porneste cand necesita masina,merge auto perfect( mai bine ca inainte
Eu va dau un sfat .( Daca doriti,puteti sa veniti cu o idee la service sa va puna ventilatorul pe direct un un buton interior ON/OFF
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR