ksr00
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2009
- Mesaj Privat
La a mea Astra H, motor Z17DTL, la apasarea brusca a pedalei de acceleratie apare o smucitura scurta insotita de un zgomot metalic, despre care nu-mi dau seama daca vine din toba, injectoare, turbina sau alta componenta. Aparent vine din zona motorului, dinspre comportamentul motor. Smucitura este foarte scurta, dupa care masina isi continua curba normala de accelerare. Fenomenul se intampla in intervalul de turatie 1500 - 1800 de ture, in toate treptele de viteza, fara sa fie legata de o anume turatie fixa.
Daca insa apas lent acceleratia smucitura nu se manifesta, se intampla doar in sarcina, la mers in gol nu apare nimic.
Am incercat sa reproduc dimineata la rece, dar nu pare sa se manifeste, ci doar dupa ce motorul se incalzeste.
Am verificat codurile de eroare si nu este nimic stocat.
Multumesc anticipat pentru sprijin.
Daca insa apas lent acceleratia smucitura nu se manifesta, se intampla doar in sarcina, la mers in gol nu apare nimic.
Am incercat sa reproduc dimineata la rece, dar nu pare sa se manifeste, ci doar dupa ce motorul se incalzeste.
Am verificat codurile de eroare si nu este nimic stocat.
Multumesc anticipat pentru sprijin.
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
ksr00
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2009
- Mesaj Privat
Nu prea are cum sa fie de la suportii motorului, deoarece de obicei smucitura apare cand motorul este cald, nu si la rece. Mai mult ma gandesc ca ar trebui sa tremure motorul la relanti.
Smucitura in cazul meu pare a fi cauzata de o intrerupere scurta in alimentare... sau boost, ceva care favorizeaza un soc mic in motor.
Smucitura in cazul meu pare a fi cauzata de o intrerupere scurta in alimentare... sau boost, ceva care favorizeaza un soc mic in motor.
ksr00
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2009
- Mesaj Privat
- claudiumaxx
- *
- 37 mesaje
- din 31 Aug 2012
- Astra 2007 Z17DTH
- Prahova
claudiumaxx
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2012
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
ksr00 a scris:Nici o parere? EGR, turbo, vreo supapa care se deschide brusc?
Cel mai simplu lucru e sa-ti dai cu parerea...,greul apare in momentul cind trebuie sa argumentezi parerea.Orice argumentatie in domeniu se face pe baza citirii cu testerul a unor stari,valori,comportamente,functie de care se pot face comentarii in cunostinta de cauza. Sa nu uitam ca suntem pe un forum tehnic,nicidecum pe...,malul santului! Regret,daca te-am dezamagit,dar ma straduiesc sa fiu,realist!
- claudiumaxx
- *
- 37 mesaje
- din 31 Aug 2012
- Astra 2007 Z17DTH
- Prahova
claudiumaxx
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2012
- Mesaj Privat
Problema rezolvata.... volanta era foarte uzata si arcurile nu mai tineau șocului mare de la turații joase; de aici rezultand si zgomotul metalic (prima componenta a volantei se izbea de a doua componenta a volantei).
Placa de prediune era tocita, rulmentul avea joc si discul mai mergea 2-30.000km
Fumul apare de la injectoarele care au 200.000 km si care in sarcina nu pot asigura carburantul necesar la trecerea brusca de la turații joase la turatii ridicate
La fum mai contribuie si turbina care nici aceasta nu este noua insa nu da semne ca ar trebui schimbata (probabil este la 50÷ din viata)
Dupa schimbarea kit-ului de ambreiaj + volanta totul a revenit la normal
Placa de prediune era tocita, rulmentul avea joc si discul mai mergea 2-30.000km
Fumul apare de la injectoarele care au 200.000 km si care in sarcina nu pot asigura carburantul necesar la trecerea brusca de la turații joase la turatii ridicate
La fum mai contribuie si turbina care nici aceasta nu este noua insa nu da semne ca ar trebui schimbata (probabil este la 50÷ din viata)
Dupa schimbarea kit-ului de ambreiaj + volanta totul a revenit la normal
- deleted-88280
- **
- 193 mesaje
- din 21 Sep 2013
deleted-88280
- Mesaje scrise: 193
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2013
- Mesaj Privat
@CLAUDIU, cred ca am o problema asemanatoare, dar nu sunt sigur. Recent a inceput sa bata volanta la jumatatea pedalei si cand masina este calda.
Ieri am vazut ca daca urc un deal si masina ajunge subturata si accelerez brusc incepe sa se auda un scartait metalic iregulat. Sunetul este destul de fin, cu muzica pe normal in masina nu se aude.
La rece nu se aude deoarece masina nu furnizeaza acelasi cuplu ca la cald, la relantiu, pornire, oprire plecarea de pe loc nu scartie decat in sarcina si subturat.
Ce alte simptome ai mai avut?
Ieri am vazut ca daca urc un deal si masina ajunge subturata si accelerez brusc incepe sa se auda un scartait metalic iregulat. Sunetul este destul de fin, cu muzica pe normal in masina nu se aude.
La rece nu se aude deoarece masina nu furnizeaza acelasi cuplu ca la cald, la relantiu, pornire, oprire plecarea de pe loc nu scartie decat in sarcina si subturat.
Ce alte simptome ai mai avut?
- claudiumaxx
- *
- 37 mesaje
- din 31 Aug 2012
- Astra 2007 Z17DTH
- Prahova
claudiumaxx
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2012
- Mesaj Privat
Overspeed ; Problema a revenit dupa un an de la schimbarea ambeiajului, dar apare numai cand este frig. Deci problema nu era de la ambreiaj.
Sincer banuiesc turbina deoarece scoate si fum cand pierde puterea pt 1-2 secunde: cred ca se blocheaza palele turbinei in carcasa si nu lasa gazul sa treaca.
Tu ai rezolvat problema?
Sincer banuiesc turbina deoarece scoate si fum cand pierde puterea pt 1-2 secunde: cred ca se blocheaza palele turbinei in carcasa si nu lasa gazul sa treaca.
Tu ai rezolvat problema?
- deleted-88280
- **
- 193 mesaje
- din 21 Sep 2013
deleted-88280
- Mesaje scrise: 193
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2013
- Mesaj Privat
- claudiumaxx
- *
- 37 mesaje
- din 31 Aug 2012
- Astra 2007 Z17DTH
- Prahova
claudiumaxx
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2012
- Mesaj Privat
De data aceasta am rezolvat pb. Turbina este perfecta...dupa ce am testat-o merge în parametrii .
Problema era de la admisie, egr și repartitor admisie înfundate + doua injectoare moarte. Am curatat admisia și am înlocuit injectoarele... Acum totul merge cum trebuie.
Puteți verifica admisia f simplu. Desfaceți cele 6 suruburi (3 pe egr și 3 pe repartitor admisie ).
Dacã este curata clar problema este din injectoare.
Problema era de la admisie, egr și repartitor admisie înfundate + doua injectoare moarte. Am curatat admisia și am înlocuit injectoarele... Acum totul merge cum trebuie.
Puteți verifica admisia f simplu. Desfaceți cele 6 suruburi (3 pe egr și 3 pe repartitor admisie ).
Dacã este curata clar problema este din injectoare.
- claudiumaxx
- *
- 37 mesaje
- din 31 Aug 2012
- Astra 2007 Z17DTH
- Prahova
claudiumaxx
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2012
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
ksr00 a scris:Nici o parere? EGR, turbo, vreo supapa care se deschide brusc?
Acum ai inteles de ce e bine sa te abtii in a spune pareri ce nu le poti argumenta...? Cind esti linga masina ai posibilitatea de a face un test,de a urmari anumite valori,ce pot fi anormale(valorile debitmetrului,senzorului de presiune admisie,EGR),procedind apoi la verificari si demontari,e oarecum simplu..., pe forum e greu,chiar imposibil!