Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,752
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Mare promotie... dublu fata de cat platesti la un service normal piesele + manopera.

Schimb-o la intervalul recomandat de producator, asta cu jumatate din interval sunt gaselnitele celor de din reprezentanta pe care acum le-a preluat tot poporul.
Skip ads

  • alvala

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Smile Merci
  • alvala

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Dar totusi....sper ca nu sunt singurul care nu schimba la 5 ani distributia Smile)))
A avut cineva vreo belea ca nu a schimbat-o la 5 ani?
Merci
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,752
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Eu o am de 5 ani si nici nu am de gand s-o schimb pana implineste varsta sau km, care la Z19DT e de 10 ani sau 150k km.
  • alvala

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Pai motorul tau este de 1.9 ... E o diferenta .
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Piata pieselor auto din Romania este in expansiune fulminanta.Cresterea pietei este ... dar NU in sensul bun. Adica,cam 30% sunt orginale, tot cam 30 % sunt replici ale orginalelor la pret de ... original sau pe aproape. Restul de 40 % sunt producatori dubiosi sub licenta.
Spre ex: marca QWP este de fapt un .. ambalator. Originea pieselor teoretic se stie dar practic in general in interiorul cutiilor gasesti o piesa cumparata la kg de prin China, si CEL MULT un imprimeu cu numele unei firme mai "rasarite" dar ... intotdeauna un producator consacrat stanteaza pe piesele de metal numele sau, nu il imprimeza (stampila). Nu-i verifica nimeni la calitate ... pun ce vor in cutii.
La fel si cu producatorii consacrati ... foarte multe replici din China . Care LOGIC seama cu originalul dar calitatea este sub orice critica, avand destule indicii ca este o facatura.
Renaul este o marca foarte piratata la piese... urmeaza nemtestile.
Nu mai zic de uleiuri... cele mai utilizate Castrol , Mobil , difera foarte mult fata de cele din Germania ,Franta incepand de la ambalaj pana la culoarea acestuia.
IEFTIN SI BUN nu exista...
Respecta intervalul de schimb la distributiei doar daca ai certitudinea ca piesele sunt ok. Daca nu schimb-o ceva mai devreme.
P.S. Sa nu crezi ca Opel-ul este o masina ieftina la intretinere. Este ieftina deoarece la noi piata de piese auto este o "jungla" in care fiecare face ce vrea deoarece chiar ca ... nu-l controleaza nimeni.


Ultima modificare făcută de Op3l la Mar 20 Oct, 2015 6:18 pm
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
De-aia apar postari pe CO care incep parca la indigo ;
,,buna , acum am scos masina din service si nu mai bipaie, nu mai behaie , nu mai invarte , etc - ajuta-ti-ma , am eroarea x si y si nu inteleg ce are . Mentionez ca am ajuns la service ca mi s-a rupt cureaua distributie "

PS - a nu se intelege ca sustin populisme , folclor si afirmatii gratuite dar nici dupa manual nu te poti lua foarte tare. Ori editorii au fost extrem de prevazatori la unele aspecte , ori la altele au dat-o in lalaiala pe principiul ,,las ca merge si asa ,,.
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Manualul este sfant... cu condtitia sa treaiesti in Germania si sa cumperi piese de acolo. Pentru Romania este valabil ce am scris mai sus.
  • alvala

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Pai atunci las cureaua originala inca un an? Smile)
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,752
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
In 99% o curea de distributie fie se rupe din cauza montajului incorect fie din cauza calitatii proaste a pieselor. Daca e cureaua originala cu care a iesit masina din fabrica poti merge cu ea linistit cat scrie in planul de service.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Eu sincer zic ca doar la noi e vrajeala cu distributia schimbata la 60 000 sau 5-6 ani cat zic ei. E o bucata de curea, o inspectie vizuala a curelei + a rolelor pe an si schimbarea doar in caz de nevoie (adica 100 000 ar mai potrivit decat 60 si 7-8 ani) e destul. Sa schimbi in romania distributia la 60 000, pai ce fac, schimb o curea la 2-3 ani daca fac destui km pe an? E cam aberant.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,746
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Lasati cureaua, ca aia e inginerie desteapta si tine atat cat trebuie ea sa tina. In general tine si rola intinzatoare atat cat trebuie sa tina. Dar ce te faci cu rola de ghidaj, ca ... ce sa vezi, la X17DT am comandat ROLE INNA si a venit intinzator INNA si rola ghidaj NTN, care... ce sa vezi... cica e partener INNA acolo unde INNA nu produce (ma refer la masinile la care INNA nu produce direct rulmenti sau piese cu rulmenti). Hai ca am muscat-o O DATA... caci dupa 72.000km rola de ghidaj NTN deja mergea greu la mana, nu avea niciun joc dar nu stiu cat ar mai fi mers in continuare. In mod sigur nu 120.000km cat scrie in manualul masinii, km la care se schimba un kit distributie original ISUZU, made in Japan. Evident, rola intinzatoare INNA era in stare excelenta, cureaua avea ceva urme de uzuri (usoare, e drept) si numai pe 10% din suprafata ei, pe lateral spre motor. DAR SE INTINSESE cureaua Continental, era cam fleasca puteai sa o rasucesti linistit 90grade. Nu a sarit niciun dinte, dar deja nu mai prezenta siguranta.


Km totali cu distribuita de care am scris mai sus : 72.000km, din care 80% facuti prin oras. Praf aproape zero in capacul distributiei, ulei DELOC. Daca curge ulei pe curea, km pe care-i mai poate parcurge masina cu cureaua de distrubutie imbibata cu ulei se reduc substantial.

Asadar, a doua ora, nu m-a mai prostit vanzatorul. Am comandat role INNA,a venit intinzatorul INNA si rola ghidare NTN, am refuzat sa platesc pentru role INNA (ca era doar una INNA) s-a presupus ca este o eroare de comanda si avenit altceva, s-a refacut comanda, a venit fix ACELASI lucru (nu uitati ca traim in Romania!) am refuzat a doua oara, si am role cumparat intinzator + ghidare SKF, si.... ce sa vezi, am isit la pret MAI SCUM decat cu rolele INNA. Dar, macar acum stiu pe ce am dat banii, SKF made in France pe ambii rulmenti din piesele comandate.


Ultima modificare făcută de ahappyuser la Mie 21 Oct, 2015 8:16 pm
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,752
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Vezi ca marca aia cunoscuta de rulmeti, e INA, cu un singur N.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,746
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Asa o fi, insa nu schimba cu nimic ce am scris mai sus.
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,752
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Pai daca scrie si pe ele cu doi de "N", e clar ca e altceva si nu are legatura cu originalul.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,746
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Piesele le mai am jos in pivnita, pentru referinta. Intinzatorul cu rulment INA mai poate fi folosit pe viitor, insa rola ghidare NTN, nu. Platesti pentru role originale INA si vin INA+NTN (a.k.a. partener INA). Poate ca merge chestia asta in Europa de Est, dar prin tarile unde cat platesti atat primesti, nu mai merge demult.
  • Catalin1998

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Salut ,eu am un opel astra h din 2006 1.3 cdti si are 270.000 de km.As vrea sa stiu cam la cat se schimba lantul de distributie pt acest model?
  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
In carte scrie ca la 150.000mi. Alții spun 200.000,dar daca nu se aude zgomot de la ea sau alte cele,e ok.
Mie la 160.000 mi-a sãrit,s-a rupt un ghidaj si dus a fost. Noroc ca am avut doar culbutori rupți,nu si supape..
  • Claudiu0909

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Daca mai citeste cineva topicul asta. La Astra-ul meu din 2007 nu am schimbat distributia. 1.3cdti, distributie pe lant.
400 000 km si nicio problema legata de asta.
  • Swerige

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Pana la urma se recomanda schimbarea distributiei dupa niste ani ATUNCi cand acesta are un numar mic de km facuti? Sa zicem ca vechea distributie are 30.000 km facuti in 5 ani.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR