- CountPorcula
- OP
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- CountPorcula
- OP
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
Da,- m-am gandit si la asta dar in cazul ala nu ar fi trebuit sa persiste eroarea aproape tot timpul? Eu cand bag cheia in contact nu apare pana misc masina din loc. Dupa ce am curatat eu UEC-ul am crezut ca a disparut cu totul, la fel si la Adam. Am mers vreo 7 km din Dambul Rotund - Zorilor (cluj) si nimic. Pana in seara asta nu am mai miscat-o din loc, fiind la servici si din lipsa de timp. Acum am plecat, am facut 100 m si a aparut iarasi. M-am gandit si sa fie vreun contact slab pe undeva, sau cum ai zis tu fir intrerupt dar mai repede mi se pare a simptoma de contact imperfect la firicelele alea mici sau lipiturile din ECU care se incalzesc si se dilata, sau ating si nu ating lipitura. Se poate muta calculatorul in alta parte? La Opel Astra H diesel e pus in fata rotii stangi fata, incat si cu scut s-ar face varza in timp. E grea operatiunea? Daca tot lucreaza dl. Adam la el l-as ruga sa il puna altundeva prins pe o bucata de cauciuc ca sa atenueze vibratiile.
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- CountPorcula
- OP
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
pfuu,.. si la Adam e plin, de abia daca o sa lucreze la ea marti si miercuri sau joi sa o scot, n-are el timp de asa ceva in + cred ca m-ar costa operatiunea cat un ECU second. Invelirea ECU in nailon credeti ca e o idee buna? M-am gandit sa ii trag un balon (prezervativul s-ar rupe (gluma)) peste sa il protejez cat de cat, Dupa ce termin cu problema asta ii pun scut, dar dupa cum spuneam nu stiu ce geniu de inginer a pus acolo un calculator. Daca ajunge apa la jumatatea rotii s-a dus naibii. Nu trebuie zona inundata,.. ajunge sa ploaie mai tare.
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- CountPorcula
- OP
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
Merge invelit ECU in nailon, oricum acolo nu se umbla numai cand sunt probleme? Chiar nu glumesc iau in calcul unu sau doua baloane trase peste, cu vreo 3 gauri de ac in partea de jos pentru a se scurge eventuala umezeala, si la mufe prins cu colier de plastic. Inca nu stiu ce fac cu gaurile de suruburi dar ma mai gandesc la vreo solutie. Sincer nu vad electricianul care sa aibe timp si chef sa lungeasca firele. Mai ales ca nu e pus ca la benzina usor accesibil. Acolo e alta problema, l-au pus idiotii pe motor sa fiarba, dar macar se poate muta mai usor. Citeam pe undeva ca cineva si l-a ridicat, probabil ca firele permit vreo 10-20 cm toleranta.
- CountPorcula
- OP
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
Am fost azi de dimineata sa vb cu dl. Adam, luni cand sunt programat nu o sa am timp, sunt programat si la niste analize pt servici. Parca e blestemata masina asta jur. Cand sa plec de la el nu mai apare martorul, masina trage bine. De ieri seara, 50+ km pana la servici si inapoi a aparut, pana la el azi dimi 7 km a persistat, cand plec de la el dispare,... parca e un catel care se teme de veterinar. O las sa se raceasca bine si mai ies cu ea dupamasa/deseara. Maine, daca nu apare in seara asta merg pana la baile Felix si inapoi duminica,... Daca nu reapare e cam clar ca e ceva mizerie pe undeva, o fi cazut, caz in care vb cu dl. Adam, ii platesc curatatul UEC si pedala (desi cel mai probabil fara rost dar a facut foarte bine ca le-a curatat, si eu as fi facut la fel se incepe cu ce e cel mai probabil sa fie, in + am recunoscut ca nu sunt MacGuiver)) si stabilesc cu el (daca vrea) sa revin in caz ca reapare eroarea. Am vb azi cu el si mi-a confirmat ca la "tras fire" s-a referit la desfacut ECU si vazut ce e desfacut pe acolo, o treaba destul de migaloasa pe care as vrea sa o evit. Daca scap acum de cheltuiala asta direct scut de motor comand, si il intreb informativ cam cat m-ar lua sa imi mute computerul (daca nu la baterie, macar mai sus cat ajung firele) daca vrea. In perioada asta e foarte aglomerat omul, au fost sarbatorile si masinutele se strica mai mult iarna ca vara.
- CountPorcula
- OP
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
- CountPorcula
- OP
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
Revin cu detalii. A mers super masina, cam 5-6 zile. Azi dimineata il sun pe Adam, ii zic ca merge (a si mers) si sa merg sa ii dau banii si l-am intrebat ce i-a facut. A zis ca a curatat ceva mufa intermediara intre UEC si ECU). Am pornit sa ii dau banii si surpriza in 5 m imi apare iarsi eroarea in bord si masina nu se mai accelereaza (e drept imi arata -8g C afara, toata saptamana trecuta si in weekend a fost mai cald in Cluj). Am ajuns la el nu a avut timp sa vorbeasca fiind foarte ocupat, mi-a zis peste 2 saptamani,.... Nu inteleg de ce a mers super cam o saptamana si brusc cand a scazut temperatura cu 3-4 g a reaparut. O fi vreun contact slab pe circuit? Se verifica greu continuitatea? Ma gandesc ca se contracta si se dilata vreun fir pe undeva si caeva zecimi de mm sunt suficiente pentru a nu face contact. Acelasi lucru ma gandesc ca s-ar putea sa fie si in ECU cand e frig vreo liputura rece sa faca figuri. Sincer nu am prea as vrea sa stau doua saptamani fara masina, mai ales ca de prin 4-5 ianuarie tot merg cu ea la Adam si inapoi, in + mi-a cam dat impresia ca nu prea vrea sa mai faca si treaba asta,... (de ce sa iti bati capu' cu ceva complicat cand si daca schimbi o distributie sau lucruri marunte faci aceeasi bani). I-as da 100 lei (cat mi-a zis ca ma costa daca merge ce i-a facut) chiar ca nu merge si as merge la alt mecanic doar sa nu stau timpul cerut (si nici nu sunt sigur, mi-e ca si daca il sun peste 2 sapt imi zice ca nu are timp ca si fac cu capu'),.. acuma totusi, eu inteleg ca are o lista de asteptare da las-o-n pix de treaba,...
- CountPorcula
- OP
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
Am vorbit acum la telefon cu niste firme care se ocupa expre de ECU, mi-a zis in felul urmator "Baiatule 90% nu e calculatorul, desi model ca al tau am avut cu problema de care zici, dar persista tot timpu', du-te la un electrician (mi-au dat numarul), sa iti lucreze unde a lucrat Adam (la mufa) si cel mai probabil acolo e problema. Daca nu hai la noi (imi va da electricianul jos ECU) si iti verificam computerul, nu are rost sa il desfaci degeaba (verificatul ma costa doar 60 lei). Miercuri sunt programat la electrician. Revin cu detalii.
- CountPorcula
- OP
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
Revin cu noutati poate ajuta si pe alte prs. Am fost azi cu masina la electrician. Eroarea a disparut de ieri de cand s-a incalzit (-2-0g) in Cluj. Am constatat urmatoarele lucruri, acum am facut legatura. Eroarea imi apare in special dupa ce spal masina, cand e frig si persista cam pana cand se incalzeste. in 29 cand a aparut prima data am spalat masina in 28, a persistat cat a fost frig, dupa ce am miscat fire a disparut. Am spalat iarasi masina trebuind sa merg cu ea intr-un weekend a aparut a doua zi dimineata a tinut pana am dus-o la Adam, a disparut cand am plecat de la el. A umblat Adam la mufa a disparut cateva zile, am spalat-o am lasat-o peste noapte a reaparut a doua zi. M-am gandit si eu sa aiba legatura, acum dupa ultima aparitie. Am dus-o azi la electrician, i-am pus de dimineata OPCOM-ul (posibil sa fi dat ceva aiurea si sa sterg, eram grabit si somnors), nu avea nici o eroare nici pe testerul meu nici pe al lui. A zis si el ca cel mai prob am udat ceva (desi acum am ferit cat am putut sa spal in zona calculatorului) sau chiar si de la vaporii de apa sa se fi umezit vreun contact sau fir cu izolatie slabita si sa imi faca figuri. Caz in care e naspa, nu se prea poate face nimic, poate fi o microfisura pe undeva si tre' desfacuta toata masina. Stiti cumva vreun electrician prin Cluj care ar muta calculatorul de langa roata? Poate cu mutarea lui se vor misca si firele sa nu mai apara sau daca am noroc sa observe chiar problema. Electricianul la care am fost a zis ca el nu se baga sa mute ce a facut fabrica, cel mai probabil stie ca nu e tocmai placut sa lungesti firele, omul e destul de in varsta. Dati-mi va rog careva daca stiti vreun electrician (nr lui de tel) si vb eu cu el.
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- CountPorcula
- OP
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
- CountPorcula
- OP
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
Revin cu detalii si intrebari: Am ajuns la concluzia ca 99,9% este din cauza umiditatii. De unde am tras aceste concluzii:
1)Un baiat din Cluj care se ocupa cu reparatii calculatoare masini mi-a spus ca cel mai probabil nu e ECU eroare fiind intermitenta.
2) Eroarea am constatat ca aparea doar la umiditate mare, in primele cazuri doar dupa ce duceam masina la spalat si recent fiind aceste zile foarte ploioase si umede a reaparut, neuscandu-se eroarea nici nu se mai sinchisea sa dispara la repornirea motorului (cum facea pana acum)
3) Am vorbit astazi cu electricianul la care am dus-o si nu i-a aratat nimic testerul lui ca mi-a reaparut problema, momentan persista si as vrea sa o duc, am pus-o pe tester da eroarea mentionata + ceva cu high voltage input sensor 2 (nu mai stiu exact codul mi-a dat o singura data, am sters dupa nu a mai reaparut) tensiunea la senzorul doi fiind de 0,5 - 0,49V. Asta mi-a sarit repede in ochi in mod normal e 0,46V (fara a apasa pedala de acceleratie). Electricianul mi-a zis sa ma duc acuma la el si doar o pune pe tester dar nu o face azi,.... Acuma sunt pe principiul fiecare sa manance o paine, am testerul meu, data trecuta l-am scos din mufa ti-am zis ca nu arata momentan nimic, l-ai pus pe al tau si a fost cum am zis. Ti-am platit testarea corect desi nu ai facut nimic. Acum ma chemi din nou sa ii faci ce ii fac si eu, sa ma taxezi iara si sa ma chemi intr-o data viitoare (cand posibil sa nu fie umeda atmosfera, eroarea nemafiind) si sa nu stii pe ce fir sa meri si ce sa ii faci,... Am zis no lasa ca daca e asa e mai cald afara o redesfac eu ce pana mea. Am redesfacut totul, am dat jos carenajul complet partea fata ca sa am acces calumea la mufe si ECU. Data trecuta nu l-am desfacut doar tras fiind inghetat (-7; -8 gC) si nu am avut acces si vizibilitate prea buna. At m-am speriat. ECU saracu e ud (carcasa) pana pe la jumate (fiind murdar se simtea partea de jos umeda), bornele lui cu banda pixului ude si ele (desi par curate si uscat inautru la contactul cu ECU inchiderea facandu-se destul de etans si greu). Dar ce m-a speriat a fost mufa intermediara si UEC-ul. Mufa mai ales: Acum nu vreau sa fac reclama proasta nimanui dar totusi,.. Adam a zis ca a curatat-o, cel mai probabil asa a facut dar sa fim seriosi i-a fost lene sa puna naibii niste banda de izolat in jurul ei cand a vazut ca ii lipsesc capacelele pe ambele parti? Eu am curatat-o am luat banda adeziva, am dat cu putina Picatura si am inceput sa o infasor fiecare parte a mufei, si din cand in cand mai trageam cate o linie si mai lipeam banda intre ea cu picatura, la fel si cu capatul de final. Bineinteles ca a a ramas usor uda de la baia su spray de contacte dar se usuca in timp si sper sa nu mai prinda umeazeala. Fiind in fata blocului, fara garaj nu am avut cum sa o las sa stea cateva zile desfacuta pana la o uscare perfecta. La UEC l-am desfacut si am vazut mici urme de umezeala inautru, m-am gandit ca 52 ala din eroarea P1120-52 o fi pinu' 52 (ca sunt numerotati) si am observat ca doar X1 si X2 (parca) are mai >= de 52 de pini, l-am curatat bine pe fiecare in parte, i-am facut "dus" UEC-ului cu spray de contacte, l-am lasat cam 45 min sa se usuce si l-am pus sus (dupa ce am suflat si curatat cat de bine am putut, la fel nu am cum sa las masina desfacuta cateva ore). A pornit, eroarea a inceput sa dispara. Pun testerul si imi arata 0,48 si a scazut dupa ce am dat cateva ture la 0,47V (alcoolul din spray se evapora/dizolva mai repede ca apa) la senzorul 2, eroarea a inceput sa dispara. Momentan masina e cu borna scoasa, cu UEC-ul scos cu capota inchisa in parcare. Vreau sa o las asa pana maine. Intrebari:
1) Stiti cumva cum pot sa imi izolez UEC-ul, am luat in calcul silicon, banda de izolat?
2)Azi dau comanda de scut motor, dar totusi daca tot nu gasesc pe nimeni sa schimb pozitia ECU-ului nu stit vreo metoda de a izola cumva ECU?
3) Pot incuia masina fara bateria pusa? Opel astra h nu are bizburuci dinaia in usa sa ii apesi vreau sa o las pana dimi fara UEC sus si bateria deconectata si mno,....
1)Un baiat din Cluj care se ocupa cu reparatii calculatoare masini mi-a spus ca cel mai probabil nu e ECU eroare fiind intermitenta.
2) Eroarea am constatat ca aparea doar la umiditate mare, in primele cazuri doar dupa ce duceam masina la spalat si recent fiind aceste zile foarte ploioase si umede a reaparut, neuscandu-se eroarea nici nu se mai sinchisea sa dispara la repornirea motorului (cum facea pana acum)
3) Am vorbit astazi cu electricianul la care am dus-o si nu i-a aratat nimic testerul lui ca mi-a reaparut problema, momentan persista si as vrea sa o duc, am pus-o pe tester da eroarea mentionata + ceva cu high voltage input sensor 2 (nu mai stiu exact codul mi-a dat o singura data, am sters dupa nu a mai reaparut) tensiunea la senzorul doi fiind de 0,5 - 0,49V. Asta mi-a sarit repede in ochi in mod normal e 0,46V (fara a apasa pedala de acceleratie). Electricianul mi-a zis sa ma duc acuma la el si doar o pune pe tester dar nu o face azi,.... Acuma sunt pe principiul fiecare sa manance o paine, am testerul meu, data trecuta l-am scos din mufa ti-am zis ca nu arata momentan nimic, l-ai pus pe al tau si a fost cum am zis. Ti-am platit testarea corect desi nu ai facut nimic. Acum ma chemi din nou sa ii faci ce ii fac si eu, sa ma taxezi iara si sa ma chemi intr-o data viitoare (cand posibil sa nu fie umeda atmosfera, eroarea nemafiind) si sa nu stii pe ce fir sa meri si ce sa ii faci,... Am zis no lasa ca daca e asa e mai cald afara o redesfac eu ce pana mea. Am redesfacut totul, am dat jos carenajul complet partea fata ca sa am acces calumea la mufe si ECU. Data trecuta nu l-am desfacut doar tras fiind inghetat (-7; -8 gC) si nu am avut acces si vizibilitate prea buna. At m-am speriat. ECU saracu e ud (carcasa) pana pe la jumate (fiind murdar se simtea partea de jos umeda), bornele lui cu banda pixului ude si ele (desi par curate si uscat inautru la contactul cu ECU inchiderea facandu-se destul de etans si greu). Dar ce m-a speriat a fost mufa intermediara si UEC-ul. Mufa mai ales: Acum nu vreau sa fac reclama proasta nimanui dar totusi,.. Adam a zis ca a curatat-o, cel mai probabil asa a facut dar sa fim seriosi i-a fost lene sa puna naibii niste banda de izolat in jurul ei cand a vazut ca ii lipsesc capacelele pe ambele parti? Eu am curatat-o am luat banda adeziva, am dat cu putina Picatura si am inceput sa o infasor fiecare parte a mufei, si din cand in cand mai trageam cate o linie si mai lipeam banda intre ea cu picatura, la fel si cu capatul de final. Bineinteles ca a a ramas usor uda de la baia su spray de contacte dar se usuca in timp si sper sa nu mai prinda umeazeala. Fiind in fata blocului, fara garaj nu am avut cum sa o las sa stea cateva zile desfacuta pana la o uscare perfecta. La UEC l-am desfacut si am vazut mici urme de umezeala inautru, m-am gandit ca 52 ala din eroarea P1120-52 o fi pinu' 52 (ca sunt numerotati) si am observat ca doar X1 si X2 (parca) are mai >= de 52 de pini, l-am curatat bine pe fiecare in parte, i-am facut "dus" UEC-ului cu spray de contacte, l-am lasat cam 45 min sa se usuce si l-am pus sus (dupa ce am suflat si curatat cat de bine am putut, la fel nu am cum sa las masina desfacuta cateva ore). A pornit, eroarea a inceput sa dispara. Pun testerul si imi arata 0,48 si a scazut dupa ce am dat cateva ture la 0,47V (alcoolul din spray se evapora/dizolva mai repede ca apa) la senzorul 2, eroarea a inceput sa dispara. Momentan masina e cu borna scoasa, cu UEC-ul scos cu capota inchisa in parcare. Vreau sa o las asa pana maine. Intrebari:
1) Stiti cumva cum pot sa imi izolez UEC-ul, am luat in calcul silicon, banda de izolat?
2)Azi dau comanda de scut motor, dar totusi daca tot nu gasesc pe nimeni sa schimb pozitia ECU-ului nu stit vreo metoda de a izola cumva ECU?
3) Pot incuia masina fara bateria pusa? Opel astra h nu are bizburuci dinaia in usa sa ii apesi vreau sa o las pana dimi fara UEC sus si bateria deconectata si mno,....
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- CountPorcula
- OP
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
Si ca o mica paranteza,... revin la ce ziceam intre sarbatori: Nu ma trag pe cur sa merg la vreun mecanic/electrician, dar e genul de problema de cacao, la care ori te incalta, ori isi prinde urechile, ori il doare in spit. Eu nu inteleg logica, electricianului de care zic de ex. A vazut ca nu is fraier, a vazut ca am tester, mi-a testat odata masina ca am zis ca trebe si omu sa traiasca (fara succes) i-am zis ca ii zic ca la un bebe tot ce da (ca opcomu meu arata mai bine ca varianta lui universala oricum), ma cheama hai la mine ca sa vedem, da o facem cand nu mai apare (si implicit nu putem verifica daca a facut bine ce a facut). Acuma chiar hotu' cu prostu' nu s-a intalnit. Cred ca are masini (desi mai mult din cate am vazut se da ocupat decat e), ma rog o masina doua in fata, dar e genul de problema care daca nu o faci cand apare poti sa astepti pana in toamna urmatoare (la cum le voi izola ma astept ca dupa ce se usuca sa nu mai fie probleme, am cumparat si scut, cu UEC inca nu am un plan, iau in calcul o punga peste el momentan, ce sa ii fac,.... sub capota nu vede nimeni un sac de gunoi negru ).
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
1) UEC e destul de bine asezat. N-ar trebui sa fie ud. Eventual il invelesti intr-un plastic.
2) ECU il poti inveli cu un plastic mai gros dupa care il montezi la loc.
3) Astra H nu are "bizburuci", insa pe fiecare usa are niste gauri unde poti introduce lama cheii pana face "clanc" si poti inchide usa. Ramane incuiata.
2) ECU il poti inveli cu un plastic mai gros dupa care il montezi la loc.
3) Astra H nu are "bizburuci", insa pe fiecare usa are niste gauri unde poti introduce lama cheii pana face "clanc" si poti inchide usa. Ramane incuiata.
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- CountPorcula
- OP
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
iulian1971 a scris:1) UEC e destul de bine asezat. N-ar trebui sa fie ud. Eventual il invelesti intr-un plastic.
2) ECU il poti inveli cu un plastic mai gros dupa care il montezi la loc.
3) Astra H nu are "bizburuci", insa pe fiecare usa are niste gauri unde poti introduce lama cheii pana face "clanc" si poti inchide usa. Ramane incuiata.
2) ECU il poti inveli cu un plastic mai gros dupa care il montezi la loc.
3) Astra H nu are "bizburuci", insa pe fiecare usa are niste gauri unde poti introduce lama cheii pana face "clanc" si poti inchide usa. Ramane incuiata.
Parea mai degraba condens decat ud, in Cluj nu am prins de f multi ani o asemenea vreme. Zilele astea parca ieseai din casa direct in lac. Toate firele pareau ude. Motoru' cald se raceste, emana aburi caldura, se face condens pe la diverse piese se pare. Momentan UEC e scos, am pus o punga peste el. Maine daca va mai sta ploaia l-oi usca cu uscatorul de par bine si o sa trag un nailon peste el. Cu calculatorul ma gandesc ca o sa ajunga scutul, at trebui sa ajunga pe maine poimaine, daca nu i-oi trage un plastic. O sa incerc deseara faza cu inchisu' prima data cu o usa soferului sa vad daca merge deschisu' cu cheia.