droll
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2017
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Sunt nou pe aici, si de ceva timp posesor Opel Astra.
De ceva timp imi apare in bord mesajul 'Diesel particule is full, continue driving' bineinteles si un martor in dreapta si bineinteles nelipsitul fum alb,albastrui. Dupa ce continui sa merg (10-15-20 min) mesajul dispare la fel si martorul. In timpul regenerarii consumul de conbustibil creste (Ex: daca sunt stationat consumul instantaneu creste de la 0.4L/H la 1.8-2.4L/H)
Da, am fost la tester, ca tot omul care nu mai vazuse asa ceva sa vad daca este normal. Acolo mi s-a spus ca este normal ca la un interval de 350-400 km isi face regenerarea respectiva
Are doua tipuri de regenare : silent (in care nu te avertizeaza in niciun fel dar creste consumul instantaneu si se tureaza singura , sta in 1000rpm) si cea in care te anunta si consumul un pic mai mare.
Am spus ok , ce fain, face treaba singura.
Alte chestii nu s-au vazut la tester, doar ca un injector ar fi putin mai lenes decat ceilalti dar nu este ceva de speriat si sa alimentez o perioada cu motorina mai buna si eventual un aditiv la cateva plinuri.
Bun, am facut si asta.
Problema este ca isi face prea des regenerarile, nu apuc sa fac kilometrii respectivi (maxim dar maxim 50) si in plus ca din cauza asta , nu mai calculeaza viata uleiului din motor corect. Am 2000km de la revizie si deja imi afiseaza ca uleiul este dus(Remaining oil life 10%), dar el este acolo la nivel si arata bine. Din ce am inteles el scade viata uleiului la fiecare regenerare a filtrului.
O curatare fizica a fitrului ajuta? Are totusi o eroare computerul de face calculele astea incorecte?
Sincer este putin deranjant cand stai in trafic si incepe sa scoata fumul ala de faci ceata la semafor (aproape zilnic)
Data viitoare o sa si filmez daca este necesar sau cineva interesat.
Aveti, va rog un sfat? O solutie?
Multumesc si scuze daca sunt offtopic.
Sunt nou pe aici, si de ceva timp posesor Opel Astra.
De ceva timp imi apare in bord mesajul 'Diesel particule is full, continue driving' bineinteles si un martor in dreapta si bineinteles nelipsitul fum alb,albastrui. Dupa ce continui sa merg (10-15-20 min) mesajul dispare la fel si martorul. In timpul regenerarii consumul de conbustibil creste (Ex: daca sunt stationat consumul instantaneu creste de la 0.4L/H la 1.8-2.4L/H)
Da, am fost la tester, ca tot omul care nu mai vazuse asa ceva sa vad daca este normal. Acolo mi s-a spus ca este normal ca la un interval de 350-400 km isi face regenerarea respectiva
Are doua tipuri de regenare : silent (in care nu te avertizeaza in niciun fel dar creste consumul instantaneu si se tureaza singura , sta in 1000rpm) si cea in care te anunta si consumul un pic mai mare.
Am spus ok , ce fain, face treaba singura.
Alte chestii nu s-au vazut la tester, doar ca un injector ar fi putin mai lenes decat ceilalti dar nu este ceva de speriat si sa alimentez o perioada cu motorina mai buna si eventual un aditiv la cateva plinuri.
Bun, am facut si asta.
Problema este ca isi face prea des regenerarile, nu apuc sa fac kilometrii respectivi (maxim dar maxim 50) si in plus ca din cauza asta , nu mai calculeaza viata uleiului din motor corect. Am 2000km de la revizie si deja imi afiseaza ca uleiul este dus(Remaining oil life 10%), dar el este acolo la nivel si arata bine. Din ce am inteles el scade viata uleiului la fiecare regenerare a filtrului.
O curatare fizica a fitrului ajuta? Are totusi o eroare computerul de face calculele astea incorecte?
Sincer este putin deranjant cand stai in trafic si incepe sa scoata fumul ala de faci ceata la semafor (aproape zilnic)
Data viitoare o sa si filmez daca este necesar sau cineva interesat.
Aveti, va rog un sfat? O solutie?
Multumesc si scuze daca sunt offtopic.
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
Verifica EGR, etanseitate traseu admisie (furtunuri), regulator debit, injectoare.
Daca dupa toate investigatiile astea nu se rezolva problema, solutia extrema ar fi anularea DPF.
Viata uleiului scade proportional cu numarul regenerarilor deoarece uleiul se contamineaza cu motorina in timpul regenerarii.
Daca dupa toate investigatiile astea nu se rezolva problema, solutia extrema ar fi anularea DPF.
Viata uleiului scade proportional cu numarul regenerarilor deoarece uleiul se contamineaza cu motorina in timpul regenerarii.
droll
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2017
- Mesaj Privat
- cuculica
- ****
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- corneliu _adp
- *
- 6 mesaje
- din 07 Aug 2016
- Astra 2013 Y17DT
- Dambovita
corneliu _adp
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2013 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2016
- Mesaj Privat
Și eu sunt interesat dacã s-a rezolvat cã și a mea își face regenerãri mai des în ultima perioadã. Ce mã nemulțumește pe mine este cã își face regenerare imediat ce o pornesc ceea ce nu mi se pare normal, nici nu se ridicã apã și deja o apucã, mai ales daca stau cu ea pe loc la relantiu. A mai pãțit cineva la fel?
droll
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2017
- Mesaj Privat
Salut,
Nu am facut inca reprogramare.
@corneliu_adp : da, si eu patesc asta si deja este chiar enervant.
Am intrebat la service si despre asta si mi s-a sapus ca se intampla atunci cand el isi incepe procesul asta de regenerare si nu asteptam sa-l finalizeze, oprim motorul si atunci cand repornim el o ia de la capat ... ceea ce mi se pare absurd, oricum nu l-am oprit niciodata.
O sa fac o reprogramare saptamana viitoare.
Daca aflati ceva va rog sa ma anuntati si pe mine.
O seara buna.
Nu am facut inca reprogramare.
@corneliu_adp : da, si eu patesc asta si deja este chiar enervant.
Am intrebat la service si despre asta si mi s-a sapus ca se intampla atunci cand el isi incepe procesul asta de regenerare si nu asteptam sa-l finalizeze, oprim motorul si atunci cand repornim el o ia de la capat ... ceea ce mi se pare absurd, oricum nu l-am oprit niciodata.
O sa fac o reprogramare saptamana viitoare.
Daca aflati ceva va rog sa ma anuntati si pe mine.
O seara buna.
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
droll
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2017
- Mesaj Privat
- corneliu _adp
- *
- 6 mesaje
- din 07 Aug 2016
- Astra 2013 Y17DT
- Dambovita
corneliu _adp
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2013 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2016
- Mesaj Privat
Eu am observat niște ulei pe furtunul de la intercooler și mi se pare cã nici nu este foarte fix / etanș in prinderea aia cu siguranțã.. ar putea fi și asta o cauza? Poate garnitura / oringul ãla din interiorul furtunului sã nu mai etanșeizeze cum trebuie? Dar nu simt nicio scãdere de putere, masina se comporta normal, iar consumul este ok. Oricum aș vrea sã-i curãț și EGR și parte din admisie pt cã am constatat pe tester și nu e prima datã cã valoare EGR este 0 și nu înțeleg de ce? Dar nu am avut și nu am nicio eroare. Dacã mai are cineva pãreri? Da este ciudat dar adevãrat își face regenerare dacã o las la relantiu câteva minute, sau imediat dupã ce pornesc, nu apuc sa fac un km, doi....
- klod
- **
- 207 mesaje
- din 22 Jan 2011
- Astra 2011 2.0 DTH CDTI
- Alta tara
klod
- Mesaje scrise: 207
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2011
- Mesaj Privat
Droll》》regenerare silentioasa《《 pai ai si regenerare zgomotoasa😅?
Eu cred ca voi cautati defecte care nu sant la masina voastra, e normal ca masina sa stea pe la 1000rpm cateva minute cu temperaturile astea,
Daca crezi ca-ti face regenerarea des icearca sa cureti egr-ul, clapeta de acceleratie si sa resetezi senzorul de presiune diferentiala, in acelasi timp controleaza si nivelul de ulei ca datorita faptului ca intrerupi o regenerare o foarte mica cantitate de ulei se duce in baia de ulei.
Eu cred ca voi cautati defecte care nu sant la masina voastra, e normal ca masina sa stea pe la 1000rpm cateva minute cu temperaturile astea,
Daca crezi ca-ti face regenerarea des icearca sa cureti egr-ul, clapeta de acceleratie si sa resetezi senzorul de presiune diferentiala, in acelasi timp controleaza si nivelul de ulei ca datorita faptului ca intrerupi o regenerare o foarte mica cantitate de ulei se duce in baia de ulei.
droll
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2017
- Mesaj Privat
unu 2013
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
- corneliu _adp
- *
- 6 mesaje
- din 07 Aug 2016
- Astra 2013 Y17DT
- Dambovita
corneliu _adp
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2013 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2016
- Mesaj Privat
CSLAR
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2014
- Mesaj Privat
Salut,
Am de circa 2,5 ani un Astra J Sports Tourer, motor 1,7 CDTI (A17DTR), fabricatie 2011, luat de la SH, iar acum are real, putin peste 249000 km (identificati ieri la tester).
La drumuri lungi nu am avut probleme sau nu am primit mesaje de regenerare a filtrului de particule, pana la mijlocul lunii trecute, cand in timpul unei calatorii, dupa cca. 160 km de la plecare, fara a opri masina, mi-a aparut mesajul ca filtrul de particule este plin, dar becul martor (galben) din dreapta NU MAI PALPAIA, si nici nu mai primeam semnale acustice la 2-3 minute (cca. 6-7 semnale pana la finalizarea curatarii). Am circulat in continuare, iar cand am ajuns la destinatie (dupa cca. 50 minute), am oprit masina dar nu si motorul. Dupa cca 1-2 minute de mers la relanti, a disparut mesajul din ecranul de informatii iar becul martor s-a stins. La mers prin oras, regenerarea filtrului se facea dupa cca. 220-250 km., iar atunci nu am oprit niciodata motorul.
Dupa revenirea din acea calatorie (inca 250 km), iar a inceput regenerarea filtrului, dar de aceasta data becul martor palpaia, si primeam si avertizarile acustice.
La finalul lunii trecute, dupa cca. 600 km facuti fara probleme (in exterior), iar a inceput sa se regenereze filtrul, din 50 in 50 km. Ieri am fost la service pentru regenerare mecanica a filtrului, si cei de acolo au constatat ca aceasta nu se mai poate efectua. Filtrul avea un grad de umplere de 103%, (desi in bord nu aparea nici un mesaj), km. reali ai masinii (cel care mi-a vandut-o a modificat kilometrajul cu 70000 in minus... asa ca atentie la masinile SH) precum si km. parcursi de la ultima regenerare (36 km.). Dupa mai multe incercari (turari motor, fum de parca era o ... RABA veche, cresteri de temperatura in filtru la 720-750 grade si raciri (in 600 secunde) pana la 125 grade) tot nu scadea nivelul de umplere de 103%.
La finalul diagnozei, secventa programului de calculator pentru EGR transmitea mesajul ca filtrul nu mai poate fi regenerat.
La diagnoza nu au mai fost depistate alte probleme.
La plecarea din service, dupa cca. 5 km, iar am primit mesajul ca filtrul este incarcat, becul martor palpaia si primiem si avertizari sonore. Dupa a 6-a avertizare (cca 15-20 minute), becul martor a ramas aprins continuu. Nu am oprit motorul cca. 70 minute, timp in care fumul scos era intepator, cam negru si fff MULT (am fost injurat de unii intr-o parcare din aceasta cauza). Cand am ajuns acasa, am decis sa opresc motorul, desi inca mai aveam avertizarile in bord.
Astazi de dimineata, la -21 grade, masina a pornit fara probleme, desi avertizarile de filtru plin au persistat. Azi am mers cca 15 minute cu masina (in 2 reprize), avertizarile nu au disparut, dar am decis sa renunt la acest filtru (unul nou este cca. 2000,- EURO din cate am inteles.). Joi dimineata sunt programat la service pentru aceasta operatie (eliminare fizica si din calculator). Am inteles ca aceasta operatie dureza aproape 2 zile (m-au avertizat ca va trebui sa las masina pana vineri).
Nu stiu daca am luat o decizie corecta (desi am primit garantii destul de solide de la service ca nu este afectat nimic... decat MEDIUL (in loc de particole albe... vor fi negre)). Din cate am citit pe aici, majoritatea parerilor sunt PRO eliminare EGR, dar una facuta profesional.
Un mic detaliu: In ultimele 6 luni am alimentat numai cu motorina aditivata (de la PETROM si MOL), pana la aparitia problemei acum aproape o luna. Ultimele 3 plinuri le-am facut cu motorina normala (m-am gandit ca aditivii din motorina sa fi cauzat imbacsirea filtrului).
Cam acestea sunt intamplarile mele pe acest subiect (cam lungi...).
Voi reveni cu pareri dupa eliminarea EGR.
Astept si alte pareri ... sau intrebari
Am de circa 2,5 ani un Astra J Sports Tourer, motor 1,7 CDTI (A17DTR), fabricatie 2011, luat de la SH, iar acum are real, putin peste 249000 km (identificati ieri la tester).
La drumuri lungi nu am avut probleme sau nu am primit mesaje de regenerare a filtrului de particule, pana la mijlocul lunii trecute, cand in timpul unei calatorii, dupa cca. 160 km de la plecare, fara a opri masina, mi-a aparut mesajul ca filtrul de particule este plin, dar becul martor (galben) din dreapta NU MAI PALPAIA, si nici nu mai primeam semnale acustice la 2-3 minute (cca. 6-7 semnale pana la finalizarea curatarii). Am circulat in continuare, iar cand am ajuns la destinatie (dupa cca. 50 minute), am oprit masina dar nu si motorul. Dupa cca 1-2 minute de mers la relanti, a disparut mesajul din ecranul de informatii iar becul martor s-a stins. La mers prin oras, regenerarea filtrului se facea dupa cca. 220-250 km., iar atunci nu am oprit niciodata motorul.
Dupa revenirea din acea calatorie (inca 250 km), iar a inceput regenerarea filtrului, dar de aceasta data becul martor palpaia, si primeam si avertizarile acustice.
La finalul lunii trecute, dupa cca. 600 km facuti fara probleme (in exterior), iar a inceput sa se regenereze filtrul, din 50 in 50 km. Ieri am fost la service pentru regenerare mecanica a filtrului, si cei de acolo au constatat ca aceasta nu se mai poate efectua. Filtrul avea un grad de umplere de 103%, (desi in bord nu aparea nici un mesaj), km. reali ai masinii (cel care mi-a vandut-o a modificat kilometrajul cu 70000 in minus... asa ca atentie la masinile SH) precum si km. parcursi de la ultima regenerare (36 km.). Dupa mai multe incercari (turari motor, fum de parca era o ... RABA veche, cresteri de temperatura in filtru la 720-750 grade si raciri (in 600 secunde) pana la 125 grade) tot nu scadea nivelul de umplere de 103%.
La finalul diagnozei, secventa programului de calculator pentru EGR transmitea mesajul ca filtrul nu mai poate fi regenerat.
La diagnoza nu au mai fost depistate alte probleme.
La plecarea din service, dupa cca. 5 km, iar am primit mesajul ca filtrul este incarcat, becul martor palpaia si primiem si avertizari sonore. Dupa a 6-a avertizare (cca 15-20 minute), becul martor a ramas aprins continuu. Nu am oprit motorul cca. 70 minute, timp in care fumul scos era intepator, cam negru si fff MULT (am fost injurat de unii intr-o parcare din aceasta cauza). Cand am ajuns acasa, am decis sa opresc motorul, desi inca mai aveam avertizarile in bord.
Astazi de dimineata, la -21 grade, masina a pornit fara probleme, desi avertizarile de filtru plin au persistat. Azi am mers cca 15 minute cu masina (in 2 reprize), avertizarile nu au disparut, dar am decis sa renunt la acest filtru (unul nou este cca. 2000,- EURO din cate am inteles.). Joi dimineata sunt programat la service pentru aceasta operatie (eliminare fizica si din calculator). Am inteles ca aceasta operatie dureza aproape 2 zile (m-au avertizat ca va trebui sa las masina pana vineri).
Nu stiu daca am luat o decizie corecta (desi am primit garantii destul de solide de la service ca nu este afectat nimic... decat MEDIUL (in loc de particole albe... vor fi negre)). Din cate am citit pe aici, majoritatea parerilor sunt PRO eliminare EGR, dar una facuta profesional.
Un mic detaliu: In ultimele 6 luni am alimentat numai cu motorina aditivata (de la PETROM si MOL), pana la aparitia problemei acum aproape o luna. Ultimele 3 plinuri le-am facut cu motorina normala (m-am gandit ca aditivii din motorina sa fi cauzat imbacsirea filtrului).
Cam acestea sunt intamplarile mele pe acest subiect (cam lungi...).
Voi reveni cu pareri dupa eliminarea EGR.
Astept si alte pareri ... sau intrebari
- cristianmihai
- *
- 2 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Astra 2013 a17dtr
- Suedia
cristianmihai
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Suedia
- Masina: Astra 2013 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
Fratilor dimineata cand porniti masina, 1 minut sta la 900 de ture iar dupa acea creste turatia la 1000 se autoincalzeste pana ajunge la 90 de grade cel putin asa face a mea! Regenerare silentioasa? asta se face cand mergeti cu ea! 2000 de ture in treapta 3 sau 4 cca.40 min. si va spun din ce am vazut eu dupa aceea e ca nou!
doruc
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2016
- Mesaj Privat
Salut. Se pare ca regenerarea ii depaseste si pe cein din service-ul reprezentatelor. Am un J 2014, 1,7 129cp si face "regenerari" la 2 zile. Brusc in relanti se tureaza la 1000 , creste cons la 1,8-2l si scoate fum nene, vorba cuiva, de te injura toti. Am dus masina la opel gtt & eribus. testere, diagnoza, verifcat injectoare, regulator presiune, furtune. Nimic. La diagnoza nici un martor. Ulei schimbat insa la 8500km caci " regenerarea asta falsa" uzeaza f mult uleiul. " Filtru full.Drive mandatory" mi a aparut de 2x in 8500km. s a regenerat. nu a lasat urme in negative in calculator. Bun. Masina e in parametri! Dar tot face. Seful de serv mi a zis ca n are ce sa schimbe. si ca trebuie sa o lasam sa...lase un martor. Si nu vreau sa elimin electronic filtru care pare a fi solutia ideala. O sa urmaresc cu atentie topicul sa vedem ce solutii se gasesc. Numai bine.
- klod
- **
- 207 mesaje
- din 22 Jan 2011
- Astra 2011 2.0 DTH CDTI
- Alta tara
klod
- Mesaje scrise: 207
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2011
- Mesaj Privat
unu 2013
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
- klod
- **
- 207 mesaje
- din 22 Jan 2011
- Astra 2011 2.0 DTH CDTI
- Alta tara
klod
- Mesaje scrise: 207
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2011
- Mesaj Privat
droll
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2017
- Mesaj Privat
Revin cu un update si eu : http://www.youtube.com/watch?v=IkMs83Ez0Sk
La cateva minute dupa ce am pornit motorul, a inceput nebunia
Salut.
La cateva minute dupa ce am pornit motorul, a inceput nebunia
Salut.