- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
cel mai probabil trebuie sa schimbi aeroterma.
deseori se intampla sa se uzeze motorasul sau sa se duca carbunii.
la cat cista unul sh nu cred ca merita investitia in a-l repara.
cumperi alta aeroterma, o montezi pe masina (se monteaza relativ usor, este pozitionata in spatele torpedoului).
apoi cand ai chef si timp incerci sa o repari pe a ta.
atentie, este posibil sa se fi ars si rezistenta in trepte care comanda vitezele 1-2-3 ale aerotermei.
deseori se intampla sa se uzeze motorasul sau sa se duca carbunii.
la cat cista unul sh nu cred ca merita investitia in a-l repara.
cumperi alta aeroterma, o montezi pe masina (se monteaza relativ usor, este pozitionata in spatele torpedoului).
apoi cand ai chef si timp incerci sa o repari pe a ta.
atentie, este posibil sa se fi ars si rezistenta in trepte care comanda vitezele 1-2-3 ale aerotermei.
vwv
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2013
- Mesaj Privat
ai idee unde sa constat problema/montez aeroterma/gasesc o aeroterma noua si ieftina?
daca stii pe cineva, lasa-mi un mesaj. imi inchipui ca se monteaza usor, dar chiar nu ma pricep.
pe de alta parte ma gandesc ca trebuie sa fac o constatare undeva. poate nu e aeroterma, poate e ventilatorul. sau altceva.
multumesc pentru raspuns.
daca stii pe cineva, lasa-mi un mesaj. imi inchipui ca se monteaza usor, dar chiar nu ma pricep.
pe de alta parte ma gandesc ca trebuie sa fac o constatare undeva. poate nu e aeroterma, poate e ventilatorul. sau altceva.
multumesc pentru raspuns.
spncosti
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2015
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
spncosti
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2015
- Mesaj Privat
GHg5107
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2022
- Mesaj Privat
nelutzul40 a scris:Desi s-a discutat destul de mult despre aceasta problema vin totusi cu cateva detalii pentru cei care ar vrea s-o rezolve singuri dar inca nu au curaj. Si cum cel mai bine este cu foto... iata-le!
1. Se scoate torpedoul. Sunt 6 suruburi pentru care aveti nevoie de un set de imbusuri in stea (sunt ca cele normale numai ca in capete au 6 colturi)
2. Se scot cele 3 suruburi de la capacul filtrului de polen pentru care aveti nevoie de o cheie de 5,5 (merge si un patent). Un SFAT: daca nu ati schimbat filtru de polen, acum e momentul, nici nu va dati seama cata mizerie este inauntru!). De asemenea vedeti ca acest capac mai este sustinut de doua gheare care se afla sus si jos.
3. Acum se vede modulul in care se afla siguranta care se impinge in sus pentru a fi scos.
4. Dupa ce se scoate mufa si cele doua fire (rosu si maro, pentru alimentarea ventilatorului) se poate vedea unde este siguranta.
5. Siguranta este prinsa pe un suport care are doua gheare ce trebuiesc desfacute. Este lipita electric si, MARE ATENTIE, la lipirea celei noi, pentru a nu se arde datorita faptului ca temperatura pistoului de lipit este mai mare decat cea scrisa pe siguranta (144, in mod normal, dar merge si pa la 190), trebuie protejata. Eu am bagat in modul hartie igienica uda.
6. Daca schimbati si filtrul de polen, inainte de a-l pune si dupa ce ati pus modulul la locul lui, dati drumul la ventilator pentru a scoate toata mizeria din locasul filtrului de polen! O sa aveti o surpriza cata mizerie se afla acolo! Apoi montati totul la loc.
7. Si iata rezulta rezultatul:[img]https://www.clubopel.com/8080/uploads/2011
-02/15529_kpunemwta_th.jpg[/img]
1. Se scoate torpedoul. Sunt 6 suruburi pentru care aveti nevoie de un set de imbusuri in stea (sunt ca cele normale numai ca in capete au 6 colturi)
2. Se scot cele 3 suruburi de la capacul filtrului de polen pentru care aveti nevoie de o cheie de 5,5 (merge si un patent). Un SFAT: daca nu ati schimbat filtru de polen, acum e momentul, nici nu va dati seama cata mizerie este inauntru!). De asemenea vedeti ca acest capac mai este sustinut de doua gheare care se afla sus si jos.
3. Acum se vede modulul in care se afla siguranta care se impinge in sus pentru a fi scos.
4. Dupa ce se scoate mufa si cele doua fire (rosu si maro, pentru alimentarea ventilatorului) se poate vedea unde este siguranta.
5. Siguranta este prinsa pe un suport care are doua gheare ce trebuiesc desfacute. Este lipita electric si, MARE ATENTIE, la lipirea celei noi, pentru a nu se arde datorita faptului ca temperatura pistoului de lipit este mai mare decat cea scrisa pe siguranta (144, in mod normal, dar merge si pa la 190), trebuie protejata. Eu am bagat in modul hartie igienica uda.
6. Daca schimbati si filtrul de polen, inainte de a-l pune si dupa ce ati pus modulul la locul lui, dati drumul la ventilator pentru a scoate toata mizeria din locasul filtrului de polen! O sa aveti o surpriza cata mizerie se afla acolo! Apoi montati totul la loc.
7. Si iata rezulta rezultatul:[img]https://www.clubopel.com/8080/uploads/2011
-02/15529_kpunemwta_th.jpg[/img]
Salut, la climatronic este la fel sau difera? Mersi mult de rãspuns
banned-143386- Suspendat
- 141 mesaje
- din 12 Oct 2020
banned-143386- Mesaje scrise: 141
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2020
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,607 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,607
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Oare, pentru ce masina ai intrebat?
La opel nu exista "climatronic".
Reglarea vitezei de rotatie a ventilatorului de habitaclu, la Astra G si Vectra C (si la altele) se realizeaza cu un regulator electronic, nu cu rezistente de trepte reduse.
Asa cum a spus si colegul @ASorinTrifa, acest regulator iese in evidenta prin radiatorul de aluminiu, cu acea forma mai deosebita.
Dar, vorbind despre un regulator electronic, NIMIC din ceea ce este prezentat in postarea citata, nu este valabil!
La opel nu exista "climatronic".
Reglarea vitezei de rotatie a ventilatorului de habitaclu, la Astra G si Vectra C (si la altele) se realizeaza cu un regulator electronic, nu cu rezistente de trepte reduse.
Asa cum a spus si colegul @ASorinTrifa, acest regulator iese in evidenta prin radiatorul de aluminiu, cu acea forma mai deosebita.
Dar, vorbind despre un regulator electronic, NIMIC din ceea ce este prezentat in postarea citata, nu este valabil!
- MstefanUrsu
- *
- 1 mesaje
- din 23 Nov 2024
MstefanUrsu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2024
- Mesaj Privat
- Mr.Opel
- Admin
- 2,387 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/sigurante/vectra-c.html
Siguranța nr. 2.
Sau vezi ultima imagine de aici dacă siguranta e ok: https://www.clubopel.com/vie...p=1881390#1881390
Siguranța nr. 2.
Sau vezi ultima imagine de aici dacă siguranta e ok: https://www.clubopel.com/vie...p=1881390#1881390