- nescafe_frappe
- OP
- 11 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Astra 2011
- Bucuresti
nescafe_frappe
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
Hello! Am o intrebare, am cautat pe aici insa nu am gasit exact detalii (am gasit discutii din 2010, deci nu sunt chiar de actualitate) - asadar, daca ma repet, iertare!
Si-a montat cineva alarma pentru pornire motor de la distanta? Ma intereseaza toate detaliile, si, per total, daca modificarile care se fac pentru aceasta adugare merita. Pe vremea asta inghetata mi se pare minunat sa te urci intr-o masina calda - totusi, nu as vrea sa intru prea tare in "creierul masinii", daca se poate deteriora ceva.
Multumesc anticipat!
La multi ani tuturor!
Si-a montat cineva alarma pentru pornire motor de la distanta? Ma intereseaza toate detaliile, si, per total, daca modificarile care se fac pentru aceasta adugare merita. Pe vremea asta inghetata mi se pare minunat sa te urci intr-o masina calda - totusi, nu as vrea sa intru prea tare in "creierul masinii", daca se poate deteriora ceva.
Multumesc anticipat!
La multi ani tuturor!
- RaduRek
- **
- 437 mesaje
- din 04 Dec 2010
- Zafira Tourer 2013 A20DT
- Bucuresti
RaduRek
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2010
- Mesaj Privat
- nescafe_frappe
- OP
- 11 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Astra 2011
- Bucuresti
nescafe_frappe
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
- RaduRek
- **
- 437 mesaje
- din 04 Dec 2010
- Zafira Tourer 2013 A20DT
- Bucuresti
RaduRek
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2010
- Mesaj Privat
Am inteles. Inutila pornirea motorului din "telecomanda" sub 5...10 °C afara. La ralanti nu se va incalzi niciodata dieselul la asa temperaturi mici, poti testa. Te alegi doar cu consum de combustibil, uzura motor, uzura ulei, uzura filtru de particule, poluare, etc. Unica solutie este un incalzitor auxiliar. E scump dar merita. Eu asa am rezolvat-o. Pentru 0.5 L de combustibil si 30 minute de functionare a sistemului ai motorul la 80°C si salonul incalzit la plecare. Daca vrei detalii si demonstratie live da-mi un pm.
- catalin1985
- ***
- 792 mesaje
- din 25 Oct 2009
- Astra 2016 B16XER
- Giurgiu
catalin1985
- Mesaje scrise: 792
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2009
- Mesaj Privat
- RaduRek
- **
- 437 mesaje
- din 04 Dec 2010
- Zafira Tourer 2013 A20DT
- Bucuresti
RaduRek
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2010
- Mesaj Privat
Pai...350€ unitatea de baza + 75€ un mic ceas de contorl al unitatii de baza care se poate lega la alarma masini ca sa poti porni instalatia de la distanta + un modul de pornirea climei in standby 160€ + ceva accesorii pentru instalare si manopera 150€. Cam 750€ in total. E un pret bun fata de optiunea de montare la dealer/service de 1500€.
- anghelvlad
- **
- 165 mesaje
- din 21 Nov 2013
- Astra 2011 A17DTR
- Hunedoara
anghelvlad
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2013
- Mesaj Privat
- Okta43
- ***
- 817 mesaje
- din 15 Aug 2010
- Astra 2010 A14XER
- Dambovita
Okta43
- Mesaje scrise: 817
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2010
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Kickazz
- **
- 155 mesaje
- din 10 Jul 2011
- Astra 2012
- Bucuresti
Kickazz
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2011
- Mesaj Privat
- bamo
- **
- 417 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2010 A14XER
- Bucuresti
bamo
- Mesaje scrise: 417
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- nescafe_frappe
- OP
- 11 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Astra 2011
- Bucuresti
nescafe_frappe
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
- florake
- **
- 134 mesaje
- din 18 Oct 2014
- Astra 2011
- Bucuresti
florake
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2014
- Mesaj Privat
la temperaturile de acum poate fi tinuta in parcare cu motorul pornit mult si bine. tot degeaba.vorbesc de diesel aici. am plecat dimineata din ghencea si abia pe la stefan cel mare incepuse sa bage caldura puternic. si s-a circulat foarte bine. sa traiasca nenea ala care a inventat scaunele si volanul incalzite!
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
bamo a scris:@Kickazz daca nu e deranjul prea mare, te rog sa argumentezi ideea pe care ai enuntat-o.
se infunda catalizatorul pentru ca el nu isi face treaba decat dupa ce masina a ajuns la temperatura de lucru si temperatura din catalizator este mare incat reactiile chimice sa aiba loc. altfel se fac doar depuneri pe acel fagure interior si se infunda incetul cu incetul mai ales la diesel unde este mai multa calamina...
scrie si in cartea masinii ca nu se lasa motorul la relanti pentru incalzirea acestuia...
il pornesti, lasi maxim 1 minut sa mearga la relanti (sa ajunga uleiul in toate lagarele) si ai plecat cu turatii mai mici pana se incalzeste putin motorul apoi conditii normale de functionare.
- RaduRek
- **
- 437 mesaje
- din 04 Dec 2010
- Zafira Tourer 2013 A20DT
- Bucuresti
RaduRek
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2010
- Mesaj Privat
Ahaa...deci d-aia n-am eu treaba cu filtrul de particule - catalizatorul....eu cred ca nici nu am asa ceva montat pe masina, niciodata nu mi-a creeat probleme(kidding). Pentru ca pornesc motorul cand e deja...cald. Deh Eberspacher/Webasto.
Asta a fost prima investitie care am aplicat-o masini, imediat ce am cumparat-o de la dealer. Am preferat sa investesc in asta decat sa extind garantia sau casco.
Eu il folosesc astfel: Cand nu ma grabesc sau necesitatea impune(gheata/zapada) il pornesc din telecomanda(din casa) cu ceva timp inainte(15-30min). Daca nu e graba mare si necesitatea nu impune il pornesc cu 1-5 min. inainte, incalzitorul de 5 Kw ajutand motorul sa se incalzeasca mult mai repede, chiar si in mers. Ai motor cald - ai tot ce trebuie. La destinatie il las pornit daca treaba ce o am de efectuat nu depaseste ~ 30 minute. La intoarcere motor cald masina calda. E AUR pe vremea asta...Trust me.
Asta a fost prima investitie care am aplicat-o masini, imediat ce am cumparat-o de la dealer. Am preferat sa investesc in asta decat sa extind garantia sau casco.
Eu il folosesc astfel: Cand nu ma grabesc sau necesitatea impune(gheata/zapada) il pornesc din telecomanda(din casa) cu ceva timp inainte(15-30min). Daca nu e graba mare si necesitatea nu impune il pornesc cu 1-5 min. inainte, incalzitorul de 5 Kw ajutand motorul sa se incalzeasca mult mai repede, chiar si in mers. Ai motor cald - ai tot ce trebuie. La destinatie il las pornit daca treaba ce o am de efectuat nu depaseste ~ 30 minute. La intoarcere motor cald masina calda. E AUR pe vremea asta...Trust me.
- liberlamare
- *****
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
pana la urma masina trebuie sa ne ofere confort, asa ca ce ma intereseaza cat merge la relanti, asa mai bine o iau pe jos, benzinara mea o pornesc din casa si o las 12 minute,atat cat e setat ciclul de functionare, cand cobor e cald si masina dezghetata, daca trebuie ii mai dau 12.
Daca am nevoie de diesel neaparat ii dau si ei drumul, nu se dezgheata dar macar se dezmorteste, cat pot evit pornirea dieselului sub -5 grade.
Daca am nevoie de diesel neaparat ii dau si ei drumul, nu se dezgheata dar macar se dezmorteste, cat pot evit pornirea dieselului sub -5 grade.
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
@Liberlamare asa zic si eu , de ce sa plec imediat si imi ingheata mainile pe volan ,mai bn. o pornesc 5..6 min. se dezmorteste si motorul putin ,nu plec nici cu ea inghetata si in 2km deja baga caldurica.Eu cred ca mai repede se uzeaza motorul plecand cu el rece bocna decat daca o tin pornita la relanti 5 min.sa ia ulei si sa se incalzeasca putintel si asa rontaie la rece pana se incalzeste putin.La 17dti care am avut-o intradevar se incalzea greu ,dar tot asa procedam si am avut-o 9 ani fara nici-o problema la motor si inca merge brici.Daca e sa se defecteze se defecteaza asta e ,dar atata timp cat am dat o caciula de bani pe ea vreu sa profit de avantajele pe care le ofera.Dar fiecare procedeaza cu crede de cuviinta ,eu nu vreau sa conving pe nimeni sa faca la fel ca mine .Drumuri bn.sa aveti.