Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 411
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Rekxi a scris:domnilor poate nu am citit eu bine indicatorul de apa din bord am un astfel de bord
iar la mine in mers sta la liniuta de sub 90, acea liniuta arata 81 de grade sau cat?
eu acest senzor am scimbat . La acest senzor am masurat dupa 25 de km de mers, 340 de ohmi, autnci era cam la liniuta de sub 91, am pornit motorul vreo 10 minute a urcat la 90 de grade, am oprit si atunci am masurat 210 ohmi.


Senzorul cu doua fire, din poza, duce la ECU. senzorul cu un singur fir duce la ceasuri in bord!
Skip ads

  • Rekxi

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Buna, am revenit iarasi, la mine nu trece mai sus decat in poza nici daca merg 20 sau 50 de km, termostatul ar deschide4 la 80? sau asa este normal , ca sa nu mai porneasca de atatea ori ventilatorul, cum depaseste 90 de grade? iar in mijloc aer cald ar trebui sa bage, sau intotdeauna baga aer rece?
  • uskatu

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1997 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Scoti grilele si vezi sa nu fie sarita tija aia flexibila care face legatura intre rotita si clapeta din spatele grilelor centrale.
  • Rekxi

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2015

  • Mesaj Privat
aztazi am observat, ca daca pun sa vina aerul numai in fata, adica nu la piciora, sau geam, atunci vine aer caldut in mijloc, asa ar fi normal?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,857
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Rekxi a scris:Buna, am revenit iarasi, la mine nu trece mai sus decat in poza nici daca merg 20 sau 50 de km, termostatul ar deschide4 la 80? sau asa este normal , ca sa nu mai porneasca de atatea ori ventilatorul, cum depaseste 90 de grade? iar in mijloc aer cald ar trebui sa bage, sau intotdeauna baga aer rece?

Daca termometrul iti indica bine, acea temperatura nu este in regula, ar trebui sa stea imediat dupa 90... Asta conduce la ideea unui termostat defectuos ... si caldura deficitara ... dar lucrurile trebuie luate pe rand, trebuie rezolvat prioritar termostatul ...
  • Rekxi

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Termostat am scimbat anul trecut, iar anul asta acum o luna aproximativ doua, al doualea am cumparat made in germany, nu stiu cum se numea, nu cred ca si ala sa fie defect, am spalat si sistemul cu solutie , dar este normal daca dupa vreo 25-30 de km daca il las in relatiu urca la 90 de grade cam dupa 10 minute, iar la 95 aproximativ porneste ventilatorul. Daca ar sta la 90 de grade, in oras atunci apreoape intotdeauna ar functiona ventilatorul nu? sau nu indica bine ceasul in bord?
  • uskatu

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1997 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
La masina personala termostatul deschide la 92, iar termocupla are doua trepte 95 si 100 grade, la fel ar trebui sa fie si la dvs, la c16nz. Pacat ca nu stiti ce termostat ati pus pe masina, posibil sa fie unul care deschide la 80 sau poate este de 92 dar defect. Recomand Behr, in caz ca-l schimbati si neaparat cititi temperatura stantata pe el.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,857
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Inclin sa-i dau dreptate @uskatu-lui ...
  • opelastra563

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1996 C14SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Si eu am avut o problema de genu asta si s-a dovedit a fi de la garnitura de chiuloasa care era piscata intr-un colt. Chiar daca nu dadea semne clare gen ulei in antigel sau invers, in vasul de expansiune nu sufla deloc.Cand mergeam in afara orasului nu se ridica de pe albastru. in oras in aglumeratie se ridica pana la 98 de grade si pornea ventilatorul si scadea. Termostatul fiind ok am inceput sa analizez situatia mai de aproape si am observat ca imi pierdea compresie intre chiuloasa si blocu motor. Dupa schimbarea garniturii imi sta la 90 -91 de grade in afara la -8 grade temperatura de afara. Deci verifica cu atentie garnitura de chiuloasa.
  • Rekxi

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2015

  • Mesaj Privat
am gasit cumva cutia este Behr dar nu stiu unde scrie cand deschide termostatul
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La 92 si scrie.
  • uskatu

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1997 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Totusi, din ce am inteles, se face caldura in masina! Ati verificat sonda de temperatura a lichidului de racire, pentru ceasurile de bord? Posibil sa transmita info eronate catre ceasuri; daca ar fi termostatul blocat deschis nu cred ca v-ati bucura de caldura in masina.
  • Rekxi

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2015

  • Mesaj Privat
am schimbat un senzor dar din cate am inteles acel senzor era pentru ECU, are doua pini, dupa cum am citit senzorul care indica in bor are doar un pin
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,857
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Aºa este, cel cu 2 pini e senzorul de temperaturã al lichidului de rãcire ptr ECU (aºa-zisul ECT), cel ptr termometru arecun singur pin.
  • Rekxi

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2015

  • Mesaj Privat
am inteles, dupa sarbatori am sa ma iut dupa un senzor pentru termometru si am sa revin cu noutati
  • Rekxi

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Ieri am cumparat un alt senzor de apa pentru bord, l-am montat dar tot acolo sta la lniuta de sub 90 de frade dupa vreo 30 de km mers cu ea. l-am lasat sa mearga in relant, atunci a ajuns la 90 de grade in 5 min aprox, dar cand am pornit intr-un kilometru s scazut inapoi., cineva vreo idee?
  • Rekxi

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2015

  • Mesaj Privat
de ce numai in relant ajunge la 90 de grade? iar dupa putin e 90 porneste si ventilatorul.
  • Rekxi

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2015

  • Mesaj Privat
domnilor s-ar putea ca termostatul sa fie de vina totusi? dupe 3 termostate noi schimbate?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR