- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- CountPorcula
- OP
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
Am fost in seara asta la mnerecatalin si le-am verificat impreuna cu el, doar atat imi da (ms Catalin apropo). Am schimbat si pedala de acceleratie cu a lui, si s-a mentinut eroarea. S-ar putea sa fie si DPF-ul. Daca e el suprasaturat ce e de facut? M-am gandit ca s-ar putea sa fie si DPF-ul si sa dea testerul aiurea. In caz ca trebuie sa il schimb m-am gandit sa duc masina la dl. Adam si sa il anulez naibii de filtru ca m-am saturat de el. Care ar fi urmarile anularii filtrului, la functionarea masinii ma refer? Multumesc.
O sa descriu inca odata simptomele masinii:
La pornire imediat dupa ce porneste si se sting toate luminitele din bord imi apare martorul cu bobina intermitena (cel de DPF) care palpaie. Cat timp nu misc masina din loc scoasa din viteza masina se accelereaza la oricat 3000-4000+. Dupa ce e bagata in viteza si fac cativa metrii cu ea apare masina cu cheie si dispare martorul de DPF iar masina nu atinge 3000 rpm. Pe tester masina arata ok functionarea senzorilor, pozitia pedalei de la 0-100% voltajul creste la cei doi senzori. Am curatat repet totul, deci mizerie nu mai e, am curatat pana si mufele intermitente intre UEC si pedala, ECU, tot. Ce ar mai fi e sau ECU-ul (dar nu inteleg sau filtrul). Va multumesc, o sa revin., daca ii dau de cap pana luni daca nu de luni incolo pt ca doar de at lucreaza Adam.
Ultima modificare făcută de CountPorcula la Mie 04 Jan, 2017 10:40 pm
O sa descriu inca odata simptomele masinii:
La pornire imediat dupa ce porneste si se sting toate luminitele din bord imi apare martorul cu bobina intermitena (cel de DPF) care palpaie. Cat timp nu misc masina din loc scoasa din viteza masina se accelereaza la oricat 3000-4000+. Dupa ce e bagata in viteza si fac cativa metrii cu ea apare masina cu cheie si dispare martorul de DPF iar masina nu atinge 3000 rpm. Pe tester masina arata ok functionarea senzorilor, pozitia pedalei de la 0-100% voltajul creste la cei doi senzori. Am curatat repet totul, deci mizerie nu mai e, am curatat pana si mufele intermitente intre UEC si pedala, ECU, tot. Ce ar mai fi e sau ECU-ul (dar nu inteleg sau filtrul). Va multumesc, o sa revin., daca ii dau de cap pana luni daca nu de luni incolo pt ca doar de at lucreaza Adam.
Ultima modificare făcută de CountPorcula la Mie 04 Jan, 2017 10:40 pm
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- CountPorcula
- OP
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
- cmarius53
- **
- 454 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Ilfov
cmarius53
- Mesaje scrise: 454
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
- CountPorcula
- OP
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
In cazul meu nu mai atinge 3000 rpm in miscare sa pot sa o fac in mers. Acum tot caut pe net si am vazut ca se poate si fortat. Dar doar odata la nu stiu cat timp. Din ce vad in filmulete motorul se autotureaza la ~3500 rpm si masina isi incepe regenerarea. De asemenea din ce citeam generatia mea de motor e cea mai problematica la anulare filtru (A17DTR). In seara asta (ajung pe la 8 acasa) sau maine ii dau sa vad. Iarasi sunt optimist. Macar am curatat tot, ECU era foarte murdar saracu' era doar o chestiune de timp pana dadea alte erori. Nu stiu ce idioti s-au gandit sa il puna acolo. Eu nu am scut (asta urmeaza sa imi iau am gasit de 220 lei de tabla pe net), nu stiam unde e saracu' calculator. Repet oferta pentru posesorii de opel. Daca pot ajuta pe cineva prin Cluj cu citire erori, apelati linistiti la mine, va ajut gratis. Inca nu prea stiu interpreta (datorita temperaturii scazute nu am prea stat in masina sa ma joc cu programul) dar cod erori si mici chestii ma descurc.
- klod
- **
- 207 mesaje
- din 22 Jan 2011
- Astra 2011 2.0 DTH CDTI
- Alta tara
klod
- Mesaje scrise: 207
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2011
- Mesaj Privat
- CountPorcula
- OP
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
Multumesc tuturor de ajutor. Era DPF-ul pana la urma. Am intrat azi cu op-comul. Imi arata 194%,.. Nu stiu cum, nu cred ca este vreun nebun mai mare ca mine cu condusu' in cluj, schimb tot in jur de 3000 si am o oarecare manie a vitezei inclusiv in oras (doar cand e liber, drum uscat nu ca acum si cand se poate). Dau regenerare,... A scos un nor ca in viata mea nu am vazut asa. Nu se schimba nimic, regenerare 0%. Las vreo 20 min tot 0%. Zic hai sa o opresc, o las putin si ii dau din nou,.. daca creapa filtru ghinion, oricum imi sta in cap sa il anulez. Dau iarasi,.. inca vreo 12-15 min. Tot 0%. Zic asta e,.. e obturat s-a dus naibii. Hai sa vad daca mai apare eroarea P1120 (masinuta cu cheie). O misc de pe loc, 10-20-100 m nu apare. Pana aparea se tura normal, era prezenta doar bobina intermitenta. Zic hai sa urc Feleacu cu ea daca e sa inceapa regenerarea poate isi da ea singura. Fac vreo 500 m si vad ca a inceput. Nu am mai stat cu piciorul pe acceleratie (de 2x a ajuns la 3500 am zis). Laptopul cu OP-Comul era conectat si vad ca incepe sa creasca procentajul de regenerare. La 100% s-a oprit. Din 194 imi arata 33% DPF-ul. Cobor, cam 2 km si cand ma uit imi arata 37% DPF, acum oare e ceva eroare de citire sau asa se umple,.. Voi vedea. Inca asa nor de fum ca la cele 2 regenerari date din opcom n-a scos in viata ei masina (cel putin de cand e la mine). Va multumesc tuturor pt ajutor!
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- CountPorcula
- OP
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
Bag doar EvoDiesel de la Mol (varianta scumpa), dar o sa schimb benzinaria. O sa trec la Petrom-OMV. Revizia a fost facuta in vara prin iunie. Cand se mai incalzeste ma uit si la filtrul de motorina. Ca o paranteza poate ii ajuta pe altii. Nu a vrut sa ia A-17-DTR curatare din OPCOM varianta mea, doar Z-17-DTR, autodetect arata A17DTR dar nu avea optiunea de programari. Am zis hai sa dau Z ca wtf,... si a mers.
- bulz codrut
- *
- 16 mesaje
- din 07 Nov 2015
- Astra 2005
- Bihor
bulz codrut
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2015
- Mesaj Privat
Salut! Mersi de raspuns! Banuiesc ca am aceiasi problema dar nu prwa cunosc prin Oradea care sa mi faca o regenerare din aia cum ai facut tu! La reprezentanta ma arde la pret! Oricum as vrea sa l anulez! Mi a cerut vreo 300 euro sa l anuleze din soft si fizic cineva care se ocupa de asa ceva! Totusi as mai trage de el , daca pot sa i fac regenerare fortata! Am aceleasi simpotome la masina ca tine! Nu i am curatat pinii si tot ce ai curatat tu, dar banuiesc ca asta e! Acum vreo 2 luni i am curatat egr si clapeta de acceleratie si apoi n am avut probleme pana acum vreo 2 sapt!
- CountPorcula
- OP
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
- bulz codrut
- *
- 16 mesaje
- din 07 Nov 2015
- Astra 2005
- Bihor
bulz codrut
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2015
- Mesaj Privat
- CountPorcula
- OP
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
Da, se conecteaza la laptop. Nu se face in mers se face in stationare, pe cat posibil du-te undeva unde nu sunt oameni, flora si fauna ca ii "omori" pe toti asa fum va scoate. Eu i-am dat in parcarea din cartier si cred ca am schimbat clima d-aia e asa frig, iarna nucleara ). Are o optiune undeva la "programari" nu stiu exact unde, nu imi intra neconectat la masina. Dai pur si simplu start DPF regeneration. Se va autotura pana la 2000 rpm, va sta asa cateva minute dupa va creste la 3500 rpm si va sta acolo pana se termina. Atentie sa iti fie bine incalzit motorul inainte, eu am lasat-o sa mearga vreo 20 min la relantiv. Ar trebui sa iti dispara din prima, la mine nici din a doua nu mi-a scazut deloc procentajul de regenerare. Am scris mai sus exact ce am facut nu are rost sa dau copy-paste . Verifica inainte sa iei opcom-ul sa iti mearga optiunea, de ex. lui Calin baiatul care m-a ajutat cu pedala Opcomul lui nu ii permitea sa faca anumite chestii la masina lui, al meu (versiune mai noua) ii permitea. I-am dat softul meu, nu stiu daca i s-a potrivit pana la urma (poate ne spune) dar tine si de interfata (sau cum ii zice la cablul care il bagi in mufa masinii). OP-Com se gaseste oricum si de downlowdat pe net cu caruta, mie ce am gasit nu imi merge din fericire imi merge ce mi-a dat baiatul (VAUX-Com si OP-Com). Vaux Com e mai fain ca arata si ce e eroarea, OP-Com-ul imi arata doar P1120-52 (trebuia sa caut), VauxCom arata singur si ce e nu mai tre' sa caut. Ca o paranteza s-ar putea sa imi mearga si de pe vauxcom o sa ma joc mai mult cu el cand se incalzeste. Ca o alta paranteza intrebare care mi-o pun. Filtrul asta nu e o mare teapa? Da scoate noxe mai putine ca le capteaza vezi doamne in ceramica lui (sau ce naiba mai e acolo) dar cand se regenereaza ala totul se elibereaza in aer. Oricum il mai tin maxim pana dupa nunta, (am nunta anul asta si imi folosesc banii la altceva), dupa,... papa in p**** ma-sii de filtru si cine l-o pus pe masini. Americanii au motorare de 3000+ din anii 60, chinezii polueaza cat toata planeta la un loc si noi fraierii de europeni punem filtre la brichete (motoare >2000 cmc).
- CountPorcula
- OP
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
Rog moderatorii sa modifice titlul "P1120-52 Accelerator peddal position sensor 1 and 2 signal " in "P1120-52 Accelerator peddal position sensor 1 and 2 signal - legat de DPF", sau daca nu incape introduceti cumva DPF, vad ca mai sunt persoane in situatia mea si la o cautare DPF in forum s-ar gasi mai usor. Multumesc. Solicit acest lucru deoarece intr-adevar eroarea P1120 nu are legatura cu DPF, are legatura cu senzorii de la pedala de acceleratie. Nu imi dadea alte erori (decat bobina care a inceput sa se aprinda dupa o scurta perioada) si cred ca ar ajuta comunitatea opel . De asemenea eventual mutati daca se poate conversatiile la Electrice (am inceput din greseala la motoare diesel), dar si benzinarele au DPF, ECU, UEC, etc.
- CountPorcula
- OP
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
Azi a apãrut iarãși eroarea P1120-52. Filtrul nu era plin. De asemenea mi-a apãrut si o bujie arsa. Am dus-o la dl. Adam sa ii dea de cap. Bujiile le-am schimbat prin iarna trecuta pe toate 4 ca cica tin mai mult desi era arsa doar una. Acum i-am zis sa puna una din cele 3 înlocuite inapoi si cat o tine o tine,... Ca oricum nu au tinut si am bujii de vreo 85 lei bucata. Cu eroarea o sa revin dupa ce o face dl. Adam,... Prefer la el, altii prin Cluj se dau specialisti si ori nu stiu ori fura.
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- CountPorcula
- OP
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
Computerul care din cate stiu are grija de acceleratie e ECU-ul. Da am scris undeva pe aici ca s-ar putea sa fie si ala. Ce e tare e ca nu mi-a aparut vreo 80-100 km, eroarea, nu persista cat timp era aprinsa bobina intermitenta de la dpf. Cum se stingea bobina aparea eroarea (masina cu cheita) si nu mai tragea mai mult de 3000 rpm.
- CountPorcula
- OP
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
Am adus-o azi de la Adam. A curatat UEC-ul am inteles si pedala. De apreciat este modul in care a procedat mecanicul, am vorbit cu un mecanic de-al lui. Mi-a spus: " Poti veni dupa masina, ti-am curat UEC-ul si pedala de acceleratie, o iei te dai cu masina vreo saptamana, daca reapare problema vi inapoi cu masina la noi, daca nu te costa 100 lei (bani pe care i-as fi dat ca hobby numa' sa nu stau in frig intre sarbatori, dar ce sa fac daca el. nu lucreaza intre sarbatori (mi se pare normal) si la alte service-uri ma tem)." I-am spus ca am curatat si eu, a zis ca ei deocamdata asta au facut sa vad daca tine ce au facut ei. Chiar bine ca am de mers cu masina weekendul asta, vreo 400 km, inainte o sa dau o tura cu ea pana la servici si inapoi (poimaine seara) cam 55 km, si daca in vreo 500 km nu reapare inseamna ca eu am doua maini stangi . Nu imi place sa recunosc, dar m-as bucura sa fie doar atat. Am curatat cu spray de contacte, am uscat bine (inca cu uscatoru' de par am dat nu glumesc) dar,... am patit-o si cu EGR-ul mai demult tot asa am fost harnic, la insistentele unui prieten (care se jura ca stie)l-am curatat amandoi, vara la o temperatura numa' placuta de vreo 25 g... sincer era atata de curata supapa incat cred ca numai din fabrica a fost mai curata. Am pus-o sus, eroarea se mentinea, stergea asta cu testerul lui mergeam putin, iarasi aparea eroarea si masina facea figuri. M-am dat batut, i-am zis ca o duc la Adam,... si surpriza, a curatat EGR-ul si a mers. Asta dupa ce eu am cumparat substanta speciala de curatat EGR, l-am lasat la muiat vreo 2 zile, frecandu-l periodic cu o periuta f moale de dinti si cu un creion cu radiera in varf. Era asa curata supapa incat puteai manca din ea,.... Nici azi nu imi explic ce a fost, dar m-am bucurat ca am scapat cu atat, cum o sa ma bucur si daca scap acum si o sa mai am inca o dilema (pe langa ce a fost cu EGR) ). Revin cu detalii
- CountPorcula
- OP
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
A reaparut eroarea, sa imi bag picioru in ea masina. Am vb cu Adam zi zicea ca "trebe' sa traga niste fire" hb nu am ce ii aia. Luni o duc si o las acolo pana pe miercuri,... M-as fi si mirat sa mearga doar exact acelasi lucru (curatat UEC, Pedala, ECU) l-am facut si eu. Ce fire trebe trase? De curiozitate intreb, mie mi-e teama sa nu fie buba in ECU. Daca e ECU (cum sunt 99% convins ca e) ce se poate face?.